Je wil het gewoon niet snappen? Zijn dat asielzoekers? Zo ja dan de procedure in. Zo nee, terug ermeequote:Op donderdag 19 september 2024 15:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ngo's die dobberafrikanen oppikken en contact hebben met mensensmokkelaars is procedure?
Yeah, right
Dat is gewoonweg actief faciliteren en ondersteunen van mensensmokkel.
Nou het wordt er niet beter op hè?!quote:Op donderdag 19 september 2024 15:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klopt en nu? Gaan we failliet?
Jij zegt dat we het niet kunnen dragen zonder onderbouwingquote:Op donderdag 19 september 2024 15:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou het wordt er niet beter op hè?!Jezus.
Bron? Onderbouwing dat meer mensen niet leidt tot meer zorgvraag?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gezondheidszorg gaat stuk aan 2 dingen. Geen personeel en vergrijzing
Onderbouwing dat het sociale stelsel prima te dragen is?quote:Sociale stelsel vwb bijstand is prima te dragen, maar mag wmb strenger worden vwb verplicht werken ongeacht achtergrond
Nog meer?
https://www.vzinfo.nl/ran(...)sis-van-zorguitgavenquote:
Bron van mijn mening?quote:[..]
Bron?
Bron dat dementie de duurste aandoening is? Want dat lijkt me sterk, eerder kanker.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dementie is de duurste aandoening
[..]
Bron van mijn mening?
Onze verzorgingsstaat, na oorlogs opgebouwd door o.a. 'de boomers', komt steeds meer onder druk te staan. De zorg is flink afgeschaald, er wordt steeds meer 'premie' gevraagd van de burger. Uitkeringen zijn bijna niet meer betaalbaar, waardoor o.a. de AOW leeftijd omhoog moet. (Dat daardoor arbeidsongeschikten langer door betaald moeten worden geeft ook weer een extra druk. Plus gaf men als reden op dat 'men' langer leeft, gaat de AOW leeftijd dan ook weer omlaag als het leeftijdsgemiddelde daalt? Zal wel niet he).quote:Op donderdag 19 september 2024 15:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klopt en nu? Gaan we failliet?
Oftewel we hebben veel jongeren nodig die werken en premie betalen zonder veel zorg te vragen. Kom maar op met die asielzoekers en zet ze aan het werkquote:Op donderdag 19 september 2024 15:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Onze verzorgingsstaat, na oorlogs opgebouwd door o.a. 'de boomers', komt steeds meer onder druk te staan. De zorg is flink afgeschaald, er wordt steeds meer 'premie' gevraagd van de burger. Uitkeringen zijn bijna niet meer betaalbaar, waardoor o.a. de AOW leeftijd omhoog moet. (Dat daardoor arbeidsongeschikten langer door betaald moeten worden geeft ook weer een extra druk. Plus gaf men als reden op dat 'men' langer leeft, gaat de AOW leeftijd dan ook weer omlaag als het leeftijdsgemiddelde daalt? Zal wel niet he).
Ofwel, zorg eerst dat je je eigen zaakjes financieel op orde hebt, een gezonde verzorgingsstaat, en laat dan weer nieuwkomers toe.
De-verzorgingsstaat-staat-op-breken.
Al gegeven.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bron dat dementie de duurste aandoening is? Want dat lijkt me sterk, eerder kanker.
Wie worden er allemaal dement? Alleen westerlingen?
Onderbouwing van je mening? Die je overigens brengt als feit, maar soit.
Ben ik het niet mee oneens. Maar als ik Nederlandse immigranten in Spanje zie dan zie je het daar ook niet integreren.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ze kunnen zelf ook meer aan integratie doen. Je weet wel, zoals andere immigranten overwegend wel doen. Als je een beetje moeite doet zit je na 9 jaar niet meer in de bijstand hoor.
Waar dan, welke post?quote:
Kanker kan terugkomen, dat komt best vaak voor en dat traject kan jaren duren. Zorg voor dementie bestaat uit mantelzorg of een kamertje in een verzorgingstehuis, bij kanker komen er ontzettend dure behandelingen bij kijken.quote:Is een simpel dementie vergt 24/7 zorg voor lange tijd. Kanker is een relatief korte behandeling
Bron?quote:En nee niet alleen Westerlingen worden dement alleen is de groep "buitenlanders" in die leeftijd relatief erg klein
Nederlanders klitten misschien aan elkaar, zoals zoveel groepen migranten, maar ze werken over het algemeen wel. Zonder dat iemand anders daarvoor moet zorgen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee oneens. Maar als ik Nederlandse immigranten in Spanje zie dan zie je het daar ook niet integreren.
Zorgen dat ze aan het werk kunnen is het beste
Je wilt van mij een bron, maar VOLGENS jou komt het door die grote groep boomers. Bron graag.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gaat om het hele woonbeleid. Niet alleen bouwen
[..]
Bron graag dat dat komt door migranten.
Volgens mij zijn de aow en gezondheidszorg vooral onder druk vanwege die grote groep boomers
Heb je daar een bron van?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee oneens. Maar als ik Nederlandse immigranten in Spanje zie dan zie je het daar ook niet integreren.
Het is onze schuld.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:45 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja, en je punt? Niet toelaten laat ze maar gemarteld worden/sterven in hun thuisland? Of zou het wellicht een idee zijn om meer aan integratie te doen?
[..]
statushouders.. asielzoekers krijgen geen bijstand.
Daarom meer aan integratie doen en aan het werk zetten
Hij wilt het liefst half Afrika overbrengen naar hier, waardoor het hier ook zal veranderen in het wilde Westen. Misschien kunnen we de zee leegpompen, hebben we meer plek voor ze.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:21 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het is onze schuld.
Het is onze schuld dat ze gevaarlijke oversteken wagen.
Het is onze schuld dat ze 20 landen voorbij lopen voordat ze bij ons komen.
Het is onze schuld als er zoveel komen dat onze centra te vol zitten.
Het is onze schuld dat ze niet intergreren.
Het is onze schuld dat ze de criminaliteit vaak ingaan.
Wat een vergelijking. Onzin.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Goh, het moet wel van 2 kanten komen he?quote:
Dit weekend weer een Duitse deelstaatverkiezing in Brandenburg. Twee keer raden wie volgens de peilingen de grootste partij gaat worden.quote:ik zie ook steeds meer geklaag over migratie in het VK, zelfs onder het meer linkse volk. daar wordt de extreemrechtste partij van Farage steeds populairder. moet er niet aan denken bij de volgende verkiezingen.
Lol... gewoon echt niet. Ga eens bij de gemiddelde Nederlandse campinghouder kijken in het buitenlandquote:Op donderdag 19 september 2024 16:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. Onzin.
Nederlanders passen zich prima aan in het land waar ze heen emigreren.
Die paar uitzonderingen....
https://npokennis.nl/long(...)-naar-het-buitenlandquote:De lastige integratie zorgt ervoor dat Nederlandse migranten elkaar opzoeken en zich verenigen in clubs: klaverjasclubs, vrouwenverenigingen, danssociëteiten. In West-Australië ontstaat in de jaren zestig zelfs een carnavalsvereniging – The Stirrers – meegenomen door Limburgse en Brabantse migranten. Nog tot op de dag van vandaag zijn er zogenoemde Dutch Clubs.
Aanvankelijk zoeken de emigranten aansluiting met de bestaande kerken, maar die vinden ze niet genoeg bij hen passen. Er komen eigen kerken, inclusief gereformeerde en hervormde afsplitsingen. De katholieke kerk stuurt zelfs missionarissen om het proces in goede banen te leiden.
In die zin kent de emigratiegolf een zekere paradox. De landverhuizers vertrekken omdat ze Nederland te verstikkend vinden: de zuilen, de clubs, de kerken en de regels – ze willen het achter zich laten. Toch zijn de nieuwe clubs en kerken in het nieuwe moederland net zo verzuild. Geen enkel Europees land ontwikkelt zich zo sterk qua organisatie in het buitenland. Neem bijvoorbeeld de pers: in 1964 telt Australië zestien Nederlandstalige blaadjes waarvan elf met het geloof te maken hebben.
Tot op de dag vandaag zijn sporen van de emigratiegolf zichtbaar, ook bij de kinderen van de migranten. De inrichting van de huizen ogen Hollands, mensen kijken naar het Nederlands elftal of luisteren naar Frans Bauer. Er zijn zelfs heuse Hollandse bejaardenhuizen waar men Hollandse pot eet en op gezette tijden Nederlands spreekt.
Zeker, maar als je iemand vraagt om in te burgeren en dat even zelf te betalen zonder verdere dwang dan gebeurt het niet. Vandaar dat dat ongeveer 5 jaar geleden een verplichting is geworden met begeleidingquote:Op donderdag 19 september 2024 16:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Goh, het moet wel van 2 kanten komen he?
Daarbij, die hele multiculturele samenleving werkt al decennia niet..
Lees al een tijd mee in dit topic. Maar het is echt gênant hoe je steevast weigert te luistert naar argumenten en appels met peren blijft vergelijken.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Lol... gewoon echt niet. Ga eens bij de gemiddelde Nederlandse campinghouder kijken in het buitenland
Goeiequote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lees al een tijd mee in dit topic. Maar het is echt gênant hoe je steevast weigert te luistert naar argumenten en appels met peren blijft vergelijken.
Nu ook deze weer. De tering..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |