Who gives a shit?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind Brabant persoonlijk echt de lelijkste provincie van Nederland.

Moeizame overwinning.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:21 schreef Pablo84 het volgende:
Angstgegner Willem II vanmiddag...wat denken we jongens?

Eerste puntverlies. Gelijkspel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:21 schreef Pablo84 het volgende:
Angstgegner Willem II vanmiddag...wat denken we jongens?

Feyenoord gaat geen rol spelen voor de titel dit jaar. Dus daar schiet PSV niets mee op. Ik denk eerlijk gezegd dat AZ de grootste concurrent gaat worden. Ook Ajax schat ik hoger in dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:00 schreef Pablo84 het volgende:
Feyenoord heeft NEC uit dus die gaan punten morsen

Is dit serieus de eerste basisplek van Pepi voor PSV ?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:21 schreef tompsv18 het volgende:
[ x ]
Perisic en Pepi in de basis, verrassend! Luuk en Bakayoko op de zeer sterk bezette bank.

Vorig seizoen in de basis gestart tegen Heracles en Arsenal zie ikquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Is dit serieus de eerste basisplek van Pepi voor PSV ?

Speelt hij niet vanaf rechts omdat Perisic meestal vanaf links speelt? Verder prima spelers, alleen heb je nu geen diepgang.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:41 schreef VEM2012 het volgende:
Weer Tillman op linksbuiten... Daar begrijp ik toch niets van. Er zit zoveel meer voetbal in de ploeg als hij op 10 speelt. Laat gewoon Driouech daar starten.

Nee. Net nog bevestigd door Bosz.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Speelt hij niet vanaf rechts omdat Perisic meestal vanaf links speelt? Verder prima spelers, alleen heb je nu geen diepgang.

Ja maar de zomer was niet veel beter.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |