abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215096736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 09:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Oké, maar waarom? De Jong is een voetballer (Schouten ook) met een soortgelijk profiel. Maar zou je zo’n type dan vervangen met een stofzuiger?
De Jong is in mijn optiek een paar klasse beter dan Schouten en Wieffer.

Ik denk overigens dat je de voetballende kwaliteiten van Wieffer onderschat dat is niet enkel een stofzuiger. Zijn wel wat vergelijkbare voetballers.

Grotendeels persoonlijk voorkeur het ontloopt elkaar niet zo heel veel.
pi_215097135
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 09:36 schreef Wotte het volgende:

[..]
De Jong is in mijn optiek een paar klasse beter dan Schouten en Wieffer.

Ik denk overigens dat je de voetballende kwaliteiten van Wieffer onderschat dat is niet enkel een stofzuiger. Zijn wel wat vergelijkbare voetballers.

Grotendeels persoonlijk voorkeur het ontloopt elkaar niet zo heel veel.
Eens met het eerste stuk. In tegenstelling tot mensen die de Jong overschat vinden vind ik hem juist onderschat in vele opzichten.

Ik denk dat Wieffer en Schouten elkaar qua niveau niet per sé veel ontlopen; maar dat ze vooral heel anders zijn, waardoor (bij het wegvallen van de Jong) Schouten de meest logische keuze is. Die brengt naar mijn beleving toch wat meer voetbal/passing naar voren (net als de Jong). Ik vind Wieffer wat dat betreft 'té' controlerend. Die vertraagt imo te vaak.
pi_215099446
Madueke in een Ajax-shirt met Promes achterop. Dat zal hier onder het mom van Hollandse nuchterheid wel weer weggewoven worden maar het is me wel een partij treurig zeg.
pi_215101604
twitter

Oplichters :N

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:08 schreef ISVV het volgende:
Madueke in een Ajax-shirt met Promes achterop. Dat zal hier onder het mom van Hollandse nuchterheid wel weer weggewoven worden maar het is me wel een partij treurig zeg.
Heeft nog geen 5 volle wedstrijden voor PSV gespeeld die Madueke. Wij claimen die clown niet
pi_215103614
quote:
Tsja, moet hij weten. Wel een vrij “bijzondere” keus om een shirt te dragen van een club waar je nooit gespeeld hebt terwijl je wel bij een concurrent van die club hebt gespeeld met de naam van een bewezen crimineel er op.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215103666
quote:
Waarom deed ie dat eigenlijk? Rare actie.
U MAD?
pi_215104345
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja, moet hij weten. Wel een vrij “bijzondere” keus om een shirt te dragen van een club waar je nooit gespeeld hebt terwijl je wel bij een concurrent van die club hebt gespeeld met de naam van een bewezen crimineel er op.
Tja, hij moet alles zelf weten. Wij moeten zelf weten wat we ervan vinden. Je hoeft niet bijster intelligent te zijn om te bedenken dat dit niet handig is. Ik vind het best respectloos eigenlijk. Zou het ook heel raar vinden als Neres of zo ineens een PSV-shirt zou dragen.

En dan ook nog Promes achterop. Maar goed, die gasten verdedigen elkaar altijd.
  Redactie Sport vrijdag 27 september 2024 @ 09:11:42 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215105299
Tsja, respectloos, whatever. De meeste voetballers staan tegenwoordig niet bekend om hun algemene respectabele houding
pi_215105475
Oh jeetje. Die jongen heeft gewoon ooit eens een shirtje geruild en heeft er eentje van de stapel gepakt.

Je moet er nu ook weer niet teveel achterzoeken.
pi_215105521
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, respectloos, whatever. De meeste voetballers staan tegenwoordig niet bekend om hun algemene respectabele houding
Kwestie van perspectief natuurlijk. Ik vind het uitermate respectvol richting de grootste club van Nederland.
pi_215105535
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 09:48 schreef Wotte het volgende:

[..]
Kwestie van perspectief natuurlijk. Ik vind het uitermate respectvol richting de grootste club van Nederland.
Hoe is dit respectvol richting PSV?
pi_215105736
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 09:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe is dit respectvol richting PSV?
Zuid-Nederland interesseert eigenlijk niemand in Nederland iets behalve Veldhoven en de Efteling.

Dat is de reden dat PSV niet de grootste wordt. Dezelfde reden dat de rest van Nederland patat niet friet noemt.

Noord-Brabant is namelijk gewoon kut.
  Redactie Sport vrijdag 27 september 2024 @ 11:38:47 #188
pi_215106227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 09:48 schreef Wotte het volgende:

[..]
En dan precies jullie meest nette speler van de afgelopen jaren, Promes. Voorbeeld voor de club!

Het respectloze zou eerder daarin zitten. Dat vermoeiende verdedigen van Promes door die lui steeds.
  Redactie Sport vrijdag 27 september 2024 @ 11:39:54 #189
pi_215106236
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 10:23 schreef Wotte het volgende:

[..]
Zuid-Nederland interesseert eigenlijk niemand in Nederland iets behalve Veldhoven en de Efteling.

Dat is de reden dat PSV niet de grootste wordt. Dezelfde reden dat de rest van Nederland patat niet friet noemt.

Kom je uit de Randstad of is dit een stukje coping dat Noord-Brabant relevanter is dan jouw achtergestelde gebied?
pi_215106575
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 10:23 schreef Wotte het volgende:

[..]

Ik las gisteren nog dat de helft van de Amsterdammers Amsterdam ook kut vindt. Dat lijkt mij meer zeggen dan wat randstedelijke arrogantie, waar in Brabant werkelijk niemand van wakker ligt.
pi_215107535
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kom je uit de Randstad of is dit een stukje coping dat Noord-Brabant relevanter is dan jouw achtergestelde gebied?
Delfzijl ouleh.
pi_215107633
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 12:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik las gisteren nog dat de helft van de Amsterdammers Amsterdam ook kut vindt. Dat lijkt mij meer zeggen dan wat randstedelijke arrogantie, waar in Brabant werkelijk niemand van wakker ligt.
Ik vind Brabant persoonlijk echt de lelijkste provincie van Nederland.
  Redactie Sport vrijdag 27 september 2024 @ 14:23:49 #193
pi_215107930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 13:52 schreef Wotte het volgende:

[..]
Delfzijl ouleh.
Coping dus, helder.
pi_215109772
Boertje ui Delfzijl met een mening over het mooie Eindhoven city _O_ _O- :W
pi_215109878
Hoe hoger het NAP, hoe mooier de plek.
pi_215110236
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 17:43 schreef PSVCL het volgende:
Boertje ui Delfzijl met een mening over het mooie Eindhoven city _O_ _O- :W
Ik had het over Zuid-Nederland en in het bijzonder over Noord-Brabant en niet specifiek over Eindhoven. Boven de rivieren is het enige noemenswaardige aan Eindhoven dat het bij veldhoven ligt en probleemwijken er opnames had.
pi_215110701
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan nog, met hetzelfde gemak heb je een ander shirtje aan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh jeetje. Die jongen heeft gewoon ooit eens een shirtje geruild en heeft er eentje van de stapel gepakt.

Je moet er nu ook weer niet teveel achterzoeken.
Hij zal wel meer shirtjes hebben. Pak dan een andere. Lig er verder niet wakker van, maar het is wel mokerdom.
pi_215110718
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 13:59 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik vind Brabant persoonlijk echt de lelijkste provincie van Nederland.
Jeetje. Ik moet hier even van bijkomen.
pi_215110752
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 13:52 schreef Wotte het volgende:

[..]
Delfzijl ouleh.
heel veel sterkte gewenst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')