De Jong is in mijn optiek een paar klasse beter dan Schouten en Wieffer.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oké, maar waarom? De Jong is een voetballer (Schouten ook) met een soortgelijk profiel. Maar zou je zo’n type dan vervangen met een stofzuiger?
Eens met het eerste stuk. In tegenstelling tot mensen die de Jong overschat vinden vind ik hem juist onderschat in vele opzichten.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
De Jong is in mijn optiek een paar klasse beter dan Schouten en Wieffer.
Ik denk overigens dat je de voetballende kwaliteiten van Wieffer onderschat dat is niet enkel een stofzuiger. Zijn wel wat vergelijkbare voetballers.
Grotendeels persoonlijk voorkeur het ontloopt elkaar niet zo heel veel.
Heeft nog geen 5 volle wedstrijden voor PSV gespeeld die Madueke. Wij claimen die clown nietquote:Op donderdag 26 september 2024 16:08 schreef ISVV het volgende:
Madueke in een Ajax-shirt met Promes achterop. Dat zal hier onder het mom van Hollandse nuchterheid wel weer weggewoven worden maar het is me wel een partij treurig zeg.
Tsja, moet hij weten. Wel een vrij “bijzondere” keus om een shirt te dragen van een club waar je nooit gespeeld hebt terwijl je wel bij een concurrent van die club hebt gespeeld met de naam van een bewezen crimineel er op.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:08 schreef ISVV het volgende:
Madueke in een Ajax-shirt met Promes achterop. Dat zal hier onder het mom van Hollandse nuchterheid wel weer weggewoven worden maar het is me wel een partij treurig zeg.
Waarom deed ie dat eigenlijk? Rare actie.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:08 schreef ISVV het volgende:
Tja, hij moet alles zelf weten. Wij moeten zelf weten wat we ervan vinden. Je hoeft niet bijster intelligent te zijn om te bedenken dat dit niet handig is. Ik vind het best respectloos eigenlijk. Zou het ook heel raar vinden als Neres of zo ineens een PSV-shirt zou dragen.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, moet hij weten. Wel een vrij “bijzondere” keus om een shirt te dragen van een club waar je nooit gespeeld hebt terwijl je wel bij een concurrent van die club hebt gespeeld met de naam van een bewezen crimineel er op.
Kwestie van perspectief natuurlijk. Ik vind het uitermate respectvol richting de grootste club van Nederland.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, respectloos, whatever. De meeste voetballers staan tegenwoordig niet bekend om hun algemene respectabele houding
Hoe is dit respectvol richting PSV?quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief natuurlijk. Ik vind het uitermate respectvol richting de grootste club van Nederland.
Zuid-Nederland interesseert eigenlijk niemand in Nederland iets behalve Veldhoven en de Efteling.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe is dit respectvol richting PSV?
En dan precies jullie meest nette speler van de afgelopen jaren, Promes. Voorbeeld voor de club!quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief natuurlijk. Ik vind het uitermate respectvol richting de grootste club van Nederland.
Kom je uit de Randstad of is dit een stukje coping dat Noord-Brabant relevanter is dan jouw achtergestelde gebied?quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zuid-Nederland interesseert eigenlijk niemand in Nederland iets behalve Veldhoven en de Efteling.
Dat is de reden dat PSV niet de grootste wordt. Dezelfde reden dat de rest van Nederland patat niet friet noemt.
Noord-Brabant is namelijk gewoon kut.
Ik las gisteren nog dat de helft van de Amsterdammers Amsterdam ook kut vindt. Dat lijkt mij meer zeggen dan wat randstedelijke arrogantie, waar in Brabant werkelijk niemand van wakker ligt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zuid-Nederland interesseert eigenlijk niemand in Nederland iets behalve Veldhoven en de Efteling.
Dat is de reden dat PSV niet de grootste wordt. Dezelfde reden dat de rest van Nederland patat niet friet noemt.
Noord-Brabant is namelijk gewoon kut.
Delfzijl ouleh.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kom je uit de Randstad of is dit een stukje coping dat Noord-Brabant relevanter is dan jouw achtergestelde gebied?
Ik vind Brabant persoonlijk echt de lelijkste provincie van Nederland.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog dat de helft van de Amsterdammers Amsterdam ook kut vindt. Dat lijkt mij meer zeggen dan wat randstedelijke arrogantie, waar in Brabant werkelijk niemand van wakker ligt.
Coping dus, helder.quote:
Ik had het over Zuid-Nederland en in het bijzonder over Noord-Brabant en niet specifiek over Eindhoven. Boven de rivieren is het enige noemenswaardige aan Eindhoven dat het bij veldhoven ligt en probleemwijken er opnames had.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:43 schreef PSVCL het volgende:
Boertje ui Delfzijl met een mening over het mooie Eindhoven city![]()
![]()
Dan nog, met hetzelfde gemak heb je een ander shirtje aan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, respectloos, whatever. De meeste voetballers staan tegenwoordig niet bekend om hun algemene respectabele houding
Hij zal wel meer shirtjes hebben. Pak dan een andere. Lig er verder niet wakker van, maar het is wel mokerdom.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh jeetje. Die jongen heeft gewoon ooit eens een shirtje geruild en heeft er eentje van de stapel gepakt.
Je moet er nu ook weer niet teveel achterzoeken.
Jeetje. Ik moet hier even van bijkomen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind Brabant persoonlijk echt de lelijkste provincie van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |