Ik weet dat je dit zelf niet gelooft gelukkig.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kloptal zal hij natuurlijk wel gewoon de 1ste zijn die erin zal komen als die andere 2 niet fit zijn. Wieffer daarentegen zien we niet meer terug.. daar hebben we er een stuk of 10 van in Nederland en als we al spelers van Brighton moeten oproepen op die positie.. jeetje.
Schouten is de vleesgeworden lafheid. Hoe durft hij, een beetje terugkeren naar zijn vaderland en daar om de prijzen spelen! Achterbakse kwal is het.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik weet dat je dit zelf niet gelooft gelukkig.
Nr. 10 Premier League > Nr 10. Serie A.
Overigens enorm laf dat een speler terug gaat naar de Eredivisie op zijn 27e. Zelfs een De Roon is daar geslaagd.
Brighton staat anders een stukje hoger op de ladder dan PSV.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kloptal zal hij natuurlijk wel gewoon de 1ste zijn die erin zal komen als die andere 2 niet fit zijn. Wieffer daarentegen zien we niet meer terug.. daar hebben we er een stuk of 10 van in Nederland en als we al spelers van Brighton moeten oproepen op die positie.. jeetje.
Even een serieuze vraag: kijk jij wel eens wedstrijden van PSV, of roep je alleen maar wat om mensen op de kast te krijgen?quote:Op woensdag 25 september 2024 08:25 schreef CR7 het volgende:
Traag, hele lange handelingssnelheid. Verdedigend zeer kwetsbaar en ja aanvallend weet die nog net welke kant die op moet rennen.
Maar iedereen hier kijkt natuurlijk door een roze bril. Helemaal als ze zeggen dat hij tegen bv een Juventus de beste verdediger was. Hij werd keer op keer te kijk gezet door Gonzalez. Niet dat het op zijn leeftijd een schande is, maar dat toont al weer aan dat men hier vooral op hoopt dat die een goede speler wordt tegen beter weten in. Ik wou oprecht dat het anders was.
https://coefficienten.nl/uefa-club-ranking/quote:Op woensdag 25 september 2024 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Brighton staat anders een stukje hoger op de ladder dan PSV.
Het is verder prima en logisch dat je het vervelend vindt dat @:cr7 hier nogal vermoeiend doet, maar je bent zijn postgedrag aardig aan het spiegelen.
Ook gewoon dat standaard rijtje met zogenaamde minpuntenquote:Op woensdag 25 september 2024 14:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag: kijk jij wel eens wedstrijden van PSV, of roep je alleen maar wat om mensen op de kast te krijgen?
Jullie - met afstand - beste speler Boscagli wilde kruipend naar Brighton toe.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
https://coefficienten.nl/uefa-club-ranking/
Op welke ladder precies dan? Of gaan we nu net doen alsof Brighton wel een hele goede club is?![]()
Waar het een beetje om gaat is die vermoeiende act waarbij hij Wieffer als een soort Busquets neerzet en Schouten afschildert als een eenvoudige speler. Zelfs jij moet als Feyenoord toch wel kunnen beamen dat Schouten gewoon net wat meer kan met een bal dan Mats Wieffer.
Dat is niet erg, er zijn ook zat voorbeelden waarin het misschien andersom is bij bepaalde spelers natuurlijk.
Nu is dit lijstje opeens wel relevant? Hahahaquote:Op woensdag 25 september 2024 14:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Op welke ladder precies dan? Of gaan we nu net doen alsof Brighton wel een hele goede club is?![]()
Waar het een beetje om gaat is die vermoeiende act waarbij hij Wieffer als een soort Busquets neerzet en Schouten afschildert als een eenvoudige speler. Zelfs jij moet als Feyenoord toch wel kunnen beamen dat Schouten gewoon net wat meer kan met een bal dan Mats Wieffer.
Dat is niet erg, er zijn ook zat voorbeelden waarin het misschien andersom is bij bepaalde spelers natuurlijk.
Onze 'met afstand beste speler' is natuurlijk niet Boscagli. Dat zijn gewoon Veerman, Luuk de Jong en Schouten. Het feit dat je dit al zegt geeft al aan dat je niet of nauwelijks PSV kijkt, zoals VEM al terecht zeiquote:Op woensdag 25 september 2024 14:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jullie - met afstand - beste speler Boscagli wilde kruipend naar Brighton toe.![]()
[..]
Nu is dit lijstje opeens wel relevant? Hahaha
Met afstand jongen. Luister maar naar Petertje, meer techniek dan Messi, Ronaldinho en Iniesta bij elkaar.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Onze 'met afstand beste speler' is natuurlijk niet Boscagli. Dat zijn gewoon Veerman, Luuk de Jong en Schouten. Het feit dat je dit al zegt geeft al aan dat je niet of nauwelijks PSV kijkt, zoals VEM al terecht zei
Heb je een bron of quote van die uitspraak?quote:Op woensdag 25 september 2024 14:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met afstand jongen. Luister maar naar Petertje, meer techniek dan Messi, Ronaldinho en Iniesta bij elkaar.
Zo ongeveer elke speler van een Nederlandse topclub zal naar een Brighton willen. Dat is de nieuwe realiteit. En voor veel spelers zal het nog een stapje te hoog zijn ook.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat zal dan meer financieel zijn dan voor de sportieve uitdaging denk ik. Uiteindelijk is PSV (en ook Feyenoord en Ajax) natuurlijk wel groter dan Brighton.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke speler van een Nederlandse topclub zal naar een Brighton willen. Dat is de nieuwe realiteit. En voor veel spelers zal het nog een stapje te hoog zijn ook.
En ja, Schouten is ietsje beter aan de bal. Wieffer is dat weer zonder bal. Zit nog genoeg rek in maar we gaan het zien de komende jaren.
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En Schouten is wel iets meer dan een stukje beter aan de bal dan WiefferMaar dat maakt verder niet uit. Daar kijken we wellicht ook met verschillende brillen naar.
Laat hem nou toch. Vorig jaar was het verschil volgens de Feyenoord fans ook helemaal niet groot en dat idee leefde dit jaar ook lang bij hen. Nu na NAC thuis zullen ze wel genezen zijn.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja je kunt weer lollig doen, maar het is natuurlijk ontzettend lastig debatteren vanuit jouw positie als je letterlijk elke statistiek tegen je hebt. Het feit is gewoon dat het middenveld van PSV vorig seizoen draaide als een trein en dat geen enkele ploeg in Nederland er een antwoord op had (NEC 1 keer uitgezonderd dan).
Maar we kunnen hier ook gewoon mee stoppen en het erover eens zijn dat PSV eigenlijk gewoon in vrijwel elk facet een stapje of 2 verder is dan Feyenoord
Dat zal. Feit blijft dat als ze er heen kunnen ze zullen gaan. Liever vandaag, dan morgen. Je speelt ook wekelijks op een hoger niveau en veel sneller in de kijker van de echte top.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat zal dan meer financieel zijn dan voor de sportieve uitdaging denk ik. Uiteindelijk is PSV (en ook Feyenoord en Ajax) natuurlijk wel groter dan Brighton.
Nou jongen, dan vind je dat toch lekker.quote:En Schouten is wel iets meer dan een stukje beter aan de bal dan WiefferMaar dat maakt verder niet uit. Daar kijken we wellicht ook met verschillende brillen naar.
Rare jongens, die Feyenoorders.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Laat hem nou toch. Vorig jaar was het verschil volgens de Feyenoord fans ook helemaal niet groot en dat idee leefde dit jaar ook lang bij hen. Nu na NAC thuis zullen ze wel genezen zijn.
Mwoah. Ik kan me best voorstellen dat er spelers zijn die die stap niet meteen willen maken. Veerman bijvoorbeeld. Die hopen dan toch op een ploeg die iets meer tot de verbeelding spreekt. En ik denk dat er inmiddels meer voorbeelden zijn van spelers die van de top Eredivisie naar de Europese top gaan, dan van Brighton naar de Europese top.. dus dat stuk ben ik het ook niet mee eens.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zal. Feit blijft dat als ze er heen kunnen ze zullen gaan. Liever vandaag, dan morgen. Je speelt ook wekelijks op een hoger niveau en veel sneller in de kijker van de echte top.
[..]
Nou jongen, dan vind je dat toch lekker.
Hahah heb je het interview met Veerman gezien? Die liep half te janken dat Marseille niet concreet werd. De nummer 10 van Frankrijk hé.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Mwoah. Ik kan me best voorstellen dat er spelers zijn die die stap niet meteen willen maken. Veerman bijvoorbeeld. Die hopen dan toch op een ploeg die iets meer tot de verbeelding spreekt. En ik denk dat er inmiddels meer voorbeelden zijn van spelers die van de top Eredivisie naar de Europese top gaan, dan van Brighton naar de Europese top.. dus dat stuk ben ik het ook niet mee eens.
En kom op. Ik weet best dat ik voor PSV ben en dat je daarom wat gekleurd kunt kijken naar de prestaties van bepaalde spelers, dat ga ik echt niet ontkennen. Maar Schouten is toch in vrijwel alle facetten de betere speler t.a.v. Wieffer? Even serieus. Een mooiere speler om naar te kijken, een betere (en meer voorwaarts gerichte) passing en drukt imo veel meer zijn stempel op een wedstrijd dan Wieffer.
Bij Feyenoord lijkt het gemis van Wieffer nu natuurlijk ook behoorlijk groot omdat zijn vervanger (Zerrouki) er werkelijk helemaal niks van kan.
Wederom teveel poep om inhoudelijk op te kunnen reageren, sorry vriend.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hahah heb je het interview met Veerman gezien? Die liep half te janken dat Marseille niet concreet werd. De nummer 10 van Frankrijk hé.
En laten we eerlijk zijn. Wieffer werd meer voor geboden. Is op TM meer waard. Had voor zijn blessures meer interlands dan Schouten. Is een stuk jonger. Dus laten we heel eerlijk zijn Wieffer gaat een carrière krijgen waar Schouten alleen nog maar van kan dromen.
En idd Brighton verkoopt nooit aan de top/subtop. Hebben alleen met Cucurella, Caicedo, Trossard, Bissouma, Mac Allister, Sanchez, White etc al 350+ miljoen ontvangen afgelopen 4 zomers. En daar zitten clubs als Chelsea, Tottenham en Arsenal tussen. Maar die zijn vast een stuk minder dan Nottingham en San Diego.
En mooier om naar te kijken? Snap niet wat jouw sexuele voorkeur hier mee te maken heeft?
Eens. Wordt tijd dat we eindelijk eens op volle oorlogssterkte kunnen gaan aantreden.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:28 schreef Solispolar het volgende:
Hopen dat PSV spoedig de nieuwe aanwinsten wat meer gaat inpassenBen wel benieuwd of die jongens wat extra's kunnen gaan brengen.
Voor het Nederlands elftal is dit ook gewoon een non-discussie dan stel je Frenkie de Jong op. Zou persoonlijk Wieffer wel hoger aanslaan dan Schouten maar die zijn eigenlijk inwisselbaar.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wederom teveel poep om inhoudelijk op te kunnen reageren, sorry vriend.
Enige wat ik kan zeggen is dat voor die spelers die jij noemt (die overigens stuk voor stuk geen toppers zijn bij hun huidige clubs) ik ook spelers van de Nederlandse top kan noemen die zo'n stap hebben gemaakt (Antony, de Jong, de Ligt, Gakpo, Madueke).
Ik roep dan ook niet dat ze niet vanaf Brighton naar de top kunnen. Haha snap je het zelf nog wel?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wederom teveel poep om inhoudelijk op te kunnen reageren, sorry vriend.
Enige wat ik kan zeggen is dat voor die spelers die jij noemt (die overigens stuk voor stuk geen toppers zijn bij hun huidige clubs) ik ook spelers van de Nederlandse top kan noemen die zo'n stap hebben gemaakt (Antony, de Jong, de Ligt, Gakpo, Madueke).
Oké, maar waarom? De Jong is een voetballer (Schouten ook) met een soortgelijk profiel. Maar zou je zo’n type dan vervangen met een stofzuiger?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor het Nederlands elftal is dit ook gewoon een non-discussie dan stel je Frenkie de Jong op. Zou persoonlijk Wieffer wel hoger aanslaan dan Schouten maar die zijn eigenlijk inwisselbaar.
Volgens mij snap jij het zelf niet helemaal.. als je even terugkijkt dan zie je dat het ging om de uitspraak dat Brighton interessanter zou zijn omdat de weg omhoog dan meer open zou liggen. Het feit is dat spelers vanuit die Nederlandse top net zo goed die stap kunnen maken. Het is niet zo dat je bij Brighton meer kans hebt oid.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik roep dan ook niet dat ze niet vanaf Brighton naar de top kunnen. Haha snap je het zelf nog wel?
De Jong is in mijn optiek een paar klasse beter dan Schouten en Wieffer.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oké, maar waarom? De Jong is een voetballer (Schouten ook) met een soortgelijk profiel. Maar zou je zo’n type dan vervangen met een stofzuiger?
Eens met het eerste stuk. In tegenstelling tot mensen die de Jong overschat vinden vind ik hem juist onderschat in vele opzichten.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
De Jong is in mijn optiek een paar klasse beter dan Schouten en Wieffer.
Ik denk overigens dat je de voetballende kwaliteiten van Wieffer onderschat dat is niet enkel een stofzuiger. Zijn wel wat vergelijkbare voetballers.
Grotendeels persoonlijk voorkeur het ontloopt elkaar niet zo heel veel.
Heeft nog geen 5 volle wedstrijden voor PSV gespeeld die Madueke. Wij claimen die clown nietquote:Op donderdag 26 september 2024 16:08 schreef ISVV het volgende:
Madueke in een Ajax-shirt met Promes achterop. Dat zal hier onder het mom van Hollandse nuchterheid wel weer weggewoven worden maar het is me wel een partij treurig zeg.
Tsja, moet hij weten. Wel een vrij “bijzondere” keus om een shirt te dragen van een club waar je nooit gespeeld hebt terwijl je wel bij een concurrent van die club hebt gespeeld met de naam van een bewezen crimineel er op.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:08 schreef ISVV het volgende:
Madueke in een Ajax-shirt met Promes achterop. Dat zal hier onder het mom van Hollandse nuchterheid wel weer weggewoven worden maar het is me wel een partij treurig zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |