SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
![]()
Wage wage wiede wiede wiede wagen
JustinK kwam op FOK! om een bolkje te wagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je iedereen weggebolktquote:![]()
Niemand hier op een middag is bijzonderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo heb ik het het liefstquote:Op woensdag 18 september 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je iedereen weggebolkt![]()
Niemand hier op een middag is bijzonder![]()
![]()
Dat dacht ik al, houdt je meer tijd over om iets anders te doenquote:
Uhu, druk genoegquote:Op woensdag 18 september 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, houdt je meer tijd over om iets anders te doen![]()
![]()
Daar merk ik niets van dat je druk bentquote:
Multitaskingquote:Op woensdag 18 september 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar merk ik niets van dat je druk bent![]()
![]()
Ik vraag mij oprecht af, hoe jij je werk kan doen als je iedere minuut hier typtquote:
En dat is niet vervelend bedoeld of zo ik vraag het mij echt af ( algaathetmijgeenreetaan)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geheim van de Smidquote:Op woensdag 18 september 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af, hoe jij je werk kan doen als je iedere minuut hier typt
En dat is niet vervelend bedoeld of zo ik vraag het mij echt af ( algaathetmijgeenreetaan)![]()
![]()
Goed bewaren dan dat geheimquote:
Ik heb gehuild naar de bijna Volle Maan.
Vannacht weer want Supermaan.Werewolf
Wat is daar moeilijk aan? Mannen kunnen multitasken, alleen dan wel foutloosquote:Op woensdag 18 september 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af, hoe jij je werk kan doen als je iedere minuut hier typt
En dat is niet vervelend bedoeld of zo ik vraag het mij echt af ( algaathetmijgeenreetaan)![]()
![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 18 september 2024 15:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijk aan? Mannen kunnen multitasken, alleen dan wel foutloos![]()
![]()
Gehuild naar de maan?quote:Op woensdag 18 september 2024 15:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb gehuild naar de bijna Volle Maan.
Vannacht weer want Supermaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan je vingers maar voor een ding gebruiken als je hier typt kan je niet elders typen en anderomquote:Op woensdag 18 september 2024 15:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijk aan? Mannen kunnen multitasken, alleen dan wel foutloos
Ik ben ook wel eens met computerwerk bezig, als ik dan zo zou bolken dan ben ik uren langer bezig met het stuk wat ik moet maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amenquote:Op woensdag 18 september 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan je vingers maar voor een ding gebruiken als je hier typt kan je niet elders typen en anderom
Ik ben ook wel eens met computerwerk bezig, als ik dan zo zou bolken dan ben ik uren langer bezig met het stuk wat ik moet maken.Werewolf
Ik vind het knap hoor, ik zou het niet kunnen.quote:
Ik had gisteren vergadering, dacht ff kijken op FOk! Maar ik heb dan mijn gedachten niet echt bij wat er gezegd wordt. DUs was snel weer weg
Vrouwen zijn velen malen beter in multitaskenquote:Op woensdag 18 september 2024 15:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijk aan? Mannen kunnen multitasken, alleen dan wel foutloos![]()
![]()
Mannen kunnen 10 dingen tegelijk perfect doen.
Vrouwen kunnen 10 miljoen miljard dingen tegelijk helemaal verneuken.
Ergo vrouwen kunnen veel meer tegelijk helemaal perfect verkloten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen zijn velen malen beter in multitasken![]()
![]()
Ergo vrouwen kunnen veel meer tegelijk helemaal perfect verkloten![]()
![]()
Vrouwenhaterquote:Op woensdag 18 september 2024 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen zijn velen malen beter in multitasken![]()
![]()
Ergo vrouwen kunnen veel meer tegelijk helemaal perfect verkloten
Heb ik ook hoor tijdens mijn begeleid werk. Ik ben dan mijn ritme kwijtquote:Op woensdag 18 september 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor, ik zou het niet kunnen.
Ik had gisteren vergadering, dacht ff kijken op FOk! Maar ik heb dan mijn gedachten niet echt bij wat er gezegd wordt. DUs was snel weer weg
Werewolf
Je hebt helemaal gelijk en mijn oprechte excusesquote:![]()
![]()
Vrouwen kunnen velen malen meer tegelijk helemaal verkeerd doen dan dat
Was maar een grapje trouwens. Vrouwen kunnen best wel veel dingen heel goed doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik doe ook vaak dingen tegelijk, ben een duizendpoot. Maar als ik aan het werk ben kan ik alleen mijn aandacht daar bij houden. Het is ook altijd praten en praten en pratenquote:Op woensdag 18 september 2024 15:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor tijdens mijn begeleid werk. Ik ben dan mijn ritme kwijt
Ik notuleer en heb dus de laptop aan, als ik dan even hier naar toe mis ik een stuk van het gesprekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dus je kunt niet multitaskenquote:Op woensdag 18 september 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan je vingers maar voor een ding gebruiken als je hier typt kan je niet elders typen en anderom
Ik ben ook wel eens met computerwerk bezig, als ik dan zo zou bolken dan ben ik uren langer bezig met het stuk wat ik moet maken.![]()
Ow vervelendquote:Op woensdag 18 september 2024 15:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nog steeds hoofdpijn.
Binnenkort acupunctuur (30/09)![]()
![]()
Net was hij net een wat jongere versie van zichzelfquote:
Nu een bejaardequote:Op woensdag 18 september 2024 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net was hij net een wat jongere versie van zichzelf
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Schnell pakt die poenkten voor iemand anders die habben!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo oud is hij nu ook weer nietquote:
Ohquote:Op woensdag 18 september 2024 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo oud is hij nu ook weer niet
Stiekem zijn we allemaal 12 jaar oude zolderkamer autistenquote:
Kloptquote:Op woensdag 18 september 2024 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal 12 jaar oude zolderkamer autisten![]()
![]()
Doe dan maar 16quote:Op woensdag 18 september 2024 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal 12 jaar oude zolderkamer autisten
Zou oud word niemand hier op FOK!quote:
Zal ik eens lekker over jou heen gaan
Jij over vrouwenquote:Op woensdag 18 september 2024 16:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja dag, jij gaat daardoor alleen maar over mannen heen
Gister had je daar nog een hele andere mening overquote:![]()
Leven is zwaar als nr1quote:Op woensdag 18 september 2024 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja krijg je als je nummer 1 wilt zijn![]()
![]()
Echte liefdequote:Op woensdag 18 september 2024 16:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet als het niet mag van jou![]()
![]()
Nee is verbodenquote:Op woensdag 18 september 2024 16:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet als het niet mag van jou
Dan ga ik me wel weer just in k verplaatsen
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
Dan ga ik me wel weer just in k verplaatsen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Kun je het samenvatten in een smiley?![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Kun je het samenvatten in een smiley?![]()
quote:Ik zie hier een meningsverschilquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
DTS valt niet in een smiley samen te vatten.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier een meningsverschil
Het is liefde, geen fuck geven en de meest pure puur vies woeste woede
Ik zie dat het over multi-tasken ging. Niemand kan multi-tasken zo. Einde.Trotste mama van Ambar
Dit inderdaad. DTS is uniek in al haar vormen...quote:Op woensdag 18 september 2024 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTS valt niet in een smiley samen te vatten.
Het is liefde, geen fuck geven en de meest pure puur vies woeste woedeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Vrouwen kunnen beter multitasken dan mannen. Schijnt.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie dat het over multi-tasken ging. Niemand kan multi-tasken zo. Einde.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen beter multitasken dan mannen. Schijnt.![]()
![]()
De hypothese moet zijn: vrouwen kunnen het beste schakelen tussen verschillende taken.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen beter multitasken dan mannen. Schijnt.Trotste mama van Ambar
Daar moet ik je gelijk in geven!quote:Op woensdag 18 september 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De hypothese moet zijn: vrouwen kunnen het beste schakelen tussen verschillende taken.
Geen enkel wezen kan zo snel schakelen tussen krijsen om eten dan weer naar in record tempo vreten naar binnen proppen, dan weer shoppen, dan weer krijsen over dat sokken niet matchen met haar frikandel qua kleur en dan weer zeiken over dat ze niks hebben om aan te trekken
Ik kan prima een slok koffie nemen en tegelijk dit topic lezen.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De hypothese moet zijn: vrouwen kunnen het beste schakelen tussen verschillende taken.
Oh wacht....
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven!
Geen enkel wezen kan zo snel schakelen tussen krijsen om eten dan weer naar in record tempo vreten naar binnen proppen, dan weer shoppen, dan weer krijsen over dat sokken niet matchen met haar frikandel qua kleur en dan weer zeiken over dat ze niks hebben om aan te trekken![]()
![]()
Je hebt zelf al verklaard dat je dat niet kunt, ivm kortsluitingsgevaarquote:Op woensdag 18 september 2024 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan prima een slok koffie nemen en tegelijk dit topic lezen.
Oh wacht....
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.![]()
![]()
Misschien met iets minder minachting over je muis pratenquote:Op woensdag 18 september 2024 16:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven!
Geen enkel wezen kan zo snel schakelen tussen krijsen om eten dan weer naar in record tempo vreten naar binnen proppen, dan weer shoppen, dan weer krijsen over dat sokken niet matchen met haar frikandel qua kleur en dan weer zeiken over dat ze niks hebben om aan te trekkenTrotste mama van Ambar
Wie zegt dat ik het over muis had?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien met iets minder minachting over je muis praten![]()
Koffie in een toetsenbord, is geen goede combinatie inderdaad.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt zelf al verklaard dat je dat niet kunt, ivm kortsluitingsgevaarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo zeg.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:39 schreef maily het volgende:
https://m.bild.de/politik(...)2F%2Fforum.fok.nl%2F
Gisteren piepers, nu walkie talkies![]()
Straks ook mobiele telefoons?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zit er dik in.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo zeg.![]()
Straks ook mobiele telefoons?
O wacht, die konden ze beter niet gebruiken want gevaarlijk.
Vandaar de piepers enzo ...![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan prima een slok koffie nemen en tegelijk dit topic lezen.
Oh wacht....
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.doekje nodig?
Werewolf
Ik had een andere TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Geen verwachtingen hebbenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had een andere TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen verwachtingen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ga ik daar toch weer even de fout inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ga ik daar toch weer even de fout in
GekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze had je nog van me tegoed![]()
![]()
Ahwquote:Op woensdag 18 september 2024 17:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gekkie
Deze had je nog van me tegoed
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja, ik zit natuurlijk mobiel, zoals altijd, blijft altijd een verrassing wat het wordtquote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo'n kunstwerk is wel een kutwerk
Nou, deze is simpel: BOLK!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga pozza eten vanavond!
Wel een simpele diepvriesp uit de oven, maar das goed genoeg.![]()
Verrassing? Of moet je zelf koken?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Zellufquote:Op woensdag 18 september 2024 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verrassing? Of moet je zelf koken?![]()
![]()
Ik had om 16u00 een kipburgertje en dat mag letterlijk genomen worden.
Saus zat middenin, duurde lang eer ik die te pakken had.
Werewolf
Wings?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:36 schreef KoningWouter het volgende:
Lekker dan. 18,50 gelapt voor mijn godenmaaltijd valt de website uit en telefoon is in gesprek...Cause there is always a wrong to your right 🎶
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, pozza dan maar?quote:
Ja maar heb je geen goed idee?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks, ik zei ojee omdat je zelf moet koken..![]()
![]()
![]()
Wat ga jij eten?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Heb het al op..quote:
Had krieltjes, visburger en sla
Oh ja, jii bent altijd vroeg.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het al op..
Had krieltjes, visburger en sla
Klinkt ook wel prima!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Smaakte ook primaquote:Op woensdag 18 september 2024 17:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, jii bent altijd vroeg.
Klinkt ook wel prima!
Ben moe, vroeg slapen vanavond denk ik of lekker in bedje lezen en nog moeier worden
Pasta gisteren al op en verder niet veel in huis...quote:Op woensdag 18 september 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat Amy zei? Of pasta of iets met rijst?![]()
Hhmm, dan maar pozza bestellen of boodschappen doenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pasta gisteren al op en verder niet veel in huis...
Of AS een verhaaltje laten voorlezen en dan in slaap vallen?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
Ben moe, vroeg slapen vanavond denk ik of lekker in bedje lezen en nog moeier worden![]()
![]()
Oeh, das ook lekkerquote:
Dan val ik in 5 sec in slaapquote:Op woensdag 18 september 2024 17:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of AS een verhaaltje laten voorlezen en dan in slaap vallen?
Ah okquote:Op woensdag 18 september 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, ik zat op FB en kwam dit liedje tegen
https://www.facebook.com/Old1719![]()
![]()
Took me on a ride on a yеllow brick train
We both know it'll never be the same
Fallin' for you like the Scarborough rain
(Yeah, I'm fallin' for you) Like the Scarborough rain
Je bent zelf een pieperquote:Op woensdag 18 september 2024 18:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iemand mijn walkietalkie gezien? Of pieper misschien?![]()
Arne slotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DichtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GeslotenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan ben je hier aan het verkeerde adres, mevrouwkequote:Op woensdag 18 september 2024 18:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wil niet gestraft worden voor iets dat ik niet deed![]()
Wat is er?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wil niet gestraft worden voor iets dat ik niet deedUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Haha,dat is wel leuk gedaanquote:Op woensdag 18 september 2024 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
https://youtube.com/shorts/boYWAMtRpyg?si=-x3so6vvh78-M40u
En s nachts?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Gewoon een hele dag op bed series kijken met allemaal lekker eten en drinken
Geeft geen kruimels zoals koekjes en beschuitquote:Op woensdag 18 september 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Broodje frikandel eten in bed?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik eet eigenlijk nooit in bedCause there is always a wrong to your right 🎶
Zijn toch ook andere lekker dingenquote:Op woensdag 18 september 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Broodje frikandel eten in bed?
Zo, das snel verdiendquote:Attention
We have deposited the check of your fund ($10.900`000`00USD) through MoneyGram department after our finally meeting today regarding your fund, All you will do is to contact Money Gram Director Alex Holmes via E-mail(officemoneygrampayment@aol.com) He will give you direction on how you will be receiving the funds daily. Remember to send him your Full information to avoid wrong transfer such as,![]()
Kroketquote:Op woensdag 18 september 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn toch ook andere lekker dingen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had autodrop gekocht met suikerspin smaak, maar smaakt geen eens naar suikerspinquote:
Wel naar autodrop?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had autodrop gekocht met suikerspin smaak, maar smaakt geen eens naar suikerspin![]()
Jij ookquote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij noemde dingen die lekker zijn, ik ook![]()
Heb jij weer hoorquote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon bijna 11 miljard, hoppa!![]()
LalalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die cyclone bezorgers kunnen ze het adres niet vinden gooien ze het zo bij een ander in de brievenbus.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou lekker danquote:Op woensdag 18 september 2024 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die cyclone bezorgers kunnen ze het adres niet vinden gooien ze het zo bij een ander in de brievenbus.![]()
![]()
Ooh dat klinkt wel lekker!quote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had autodrop gekocht met suikerspin smaak, maar smaakt geen eens naar suikerspin
Wel naar oldtimersquote:Op woensdag 18 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat het niet naar suikerspin smaakt?![]()
Heeft ze hier vaker last van ik zei laat voortaan bij mij bezorgen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: