Forumgebruiker @Durmada zit vroeg aan de fles.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef Durmada het volgende:
Benieuwd naar Hwang. Ik denk dat Feyenoord licht favoriet is in eigen huis, nu moeten ze het waarmaken.
Ik waardeer het optimisme, maar alles beter dan een dikke nederlaag zou al goed zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef Durmada het volgende:
Benieuwd naar Hwang. Ik denk dat Feyenoord licht favoriet is in eigen huis, nu moeten ze het waarmaken.
In het Ajax-topic drinken sommigen al om 9 uur s ochtends dus dit valt mee.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forumgebruiker @:Durmada zit vroeg aan de fles.
2-2quote:Op donderdag 19 september 2024 17:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Feyenoord - Leverkusen | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
winnenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Feyenoord - Leverkusen | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
Ben je niet gewend als Spanjool, daar mag de UEFA best eens rekening mee gaan houden!quote:Op donderdag 19 september 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is dit ook al zo vroeg gvd
Dan kan ik alleen het tweede bedrijf kijken
Ik ben nog mij nuttig aan het maken voor de maatschappij.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben je niet gewend als Spanjool, daar mag de UEFA best eens rekening mee gaan houden!
Je mag best eens iets positiefs postenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:42 schreef Zorro het volgende:
Stad van mijn dromen
Dan zeg je gewoon openlijk dat je niet helemaal spoort.
Goeie grasmat in De Kuip he!quote:Op donderdag 19 september 2024 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag best eens iets positiefs posten
Mediamarkt, niet gek dus.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:42 schreef Zorro het volgende:
Stad van mijn dromen
Dan zeg je gewoon openlijk dat je niet helemaal spoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |