Nu het nog kanquote:
En echte zeikerds!quote:Op donderdag 19 september 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu het nog kan
Nederlander zijn
quote:
Zo blijven we toch helden.quote:
Unsung heroesquote:Op donderdag 19 september 2024 13:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo blijven we toch helden.
Jij misschien.quote:
Ben ik te stoïcijns voorquote:
Dat zal het zijn ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik te stoïcijns voor
Hoe is het met u dan?quote:
U? Zullen we elkaar maar blijven tutoyeren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
U? Zullen we elkaar maar blijven tutoyeren?Spannend! Hoeveel kans denkt u te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
In ieder geval meer kans dan op een date als ik vanavond naar de kroeg ga. Maar er is geen pijl op te trekken.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Spannend! Hoeveel kans denkt u te maken?
Ben zeer benieuwd. Ik wens u veel succes op beide gebieden.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In ieder geval meer kans dan op een date als ik vanavond naar de kroeg ga. Maar er is geen pijl op te trekken.
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
U? Zullen we elkaar maar blijven tutoyeren?Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan hoop ik dat je méér peil kan trekken (whuehue) op dat appartementquote:Op donderdag 19 september 2024 15:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In ieder geval meer kans dan op een date als ik vanavond naar de kroeg ga. Maar er is geen pijl op te trekken.
Dan komt die date vanzelf wel
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
"Hey baby, wanna see my love shack?"quote:Op donderdag 19 september 2024 17:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes!
[..]
En dan hoop ik dat je méér peil kan trekken (whuehue) op dat appartement
Dan komt die date vanzelf wel
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 19 september 2024 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hey baby, wanna see my love shack?"
Go Groepsquote:
Had ik er maar één.quote:
Een loveshack?quote:
Ahwquote:
Hey, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
Goed nieuws! Het is gelukt. Het appartement aankopen, bedoel ik dan. Op die date moet ik nog even oefenen. Maar ik ben hier alvast heel erg blij mee.
Gefelicigroepsteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
Goed nieuws! Het is gelukt. Het appartement aankopen, bedoel ik dan. Op die date moet ik nog even oefenen. Maar ik ben hier alvast heel erg blij mee.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
Luuntjequote:Op vrijdag 20 september 2024 08:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Oh en goedemorgen ja...
Groeps!quote:
Whehehe, dat zou @Lenny77 wel leuk vinden.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
Meehelpen eentje bouwen? Onder de grond? Oude bunker opknappen?
Top! Dat word een love shack 2.0!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
Ik denk graag mee.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, dat zou @:Lenny77 wel leuk vinden.
Lord!quote:
Stigs!quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk graag mee.
[..]
Lord!
Nou, je hebt al 1 boomquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Ze wil wel graag in het bos wonen btw.
Die is niet voldoende.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, je hebt al 1 boom
Dat had ik al doorquote:
therethere.gifquote:
Awww... dat is lief.quote:
Weet ikquote:
Sallyquote:
Waar!quote:
Overal om ons heen!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|