Als je een kutnaam hebt en een lul bent, dan ben je wel echt het bokje.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
Bezos is ook gewoon een kutnaam.
Groeps!quote:
Luuntjequote:
Lord!quote:
Eeuwig Lord.quote:
Eternal Stigquote:
Binnenkort te zien op een boerderij ergens in de Cotswolds.quote:
The Stig's Farming Cousin!quote:Op woensdag 18 september 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Binnenkort te zien op een boerderij ergens in de Cotswolds.
quote:Op woensdag 18 september 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's Farming Cousin!
Ik ookquote:
Sallyquote:
Ooehhhh yes!!quote:Op woensdag 18 september 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's Farming Cousin!
Misschien een overall aan?quote:
Ik zit overal aan!quote:Op woensdag 18 september 2024 13:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien een overall aan?
Ohquote:
Nee, ik ben van de hands-on aanpakquote:
Vind dat echt niet kunnen.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ben van de hands-on aanpak
Soms moet je de handen vuil makenquote:Op woensdag 18 september 2024 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind dat echt niet kunnen.
Whehe, natte vingers.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms moet je de handen vuil maken
Zie je nu wel, je snapt het welquote:
Ja, maar ik ben netjes.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je nu wel, je snapt het wel
Leugens!quote:
Neen kindeke.quote:
ZEGquote:
Wat nu weer?quote:
Gij zijt jonger dan ik!quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gij zijt jonger dan ik!
Oudjequote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gij zijt jonger dan ik!
Dat denk ik welquote:
Jij bent ouderquote:
quote:
quote:
Lord!quote:
Stigs!quote:
Prima hoor, vandaag op kantoorquote:
Nog niks te klagen.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, vandaag op kantoor
En daar?
Komt nog welquote:
Zeker binnen nu en een uur.quote:
Echte Nederlanderquote:Op donderdag 19 september 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker binnen nu en een uur.
Luuntjequote:
Nu het nog kanquote:
En echte zeikerds!quote:Op donderdag 19 september 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu het nog kan
Nederlander zijn
quote:
Zo blijven we toch helden.quote:
Unsung heroesquote:Op donderdag 19 september 2024 13:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo blijven we toch helden.
Jij misschien.quote:
Ben ik te stoïcijns voorquote:
Dat zal het zijn ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik te stoïcijns voor
Hoe is het met u dan?quote:
U? Zullen we elkaar maar blijven tutoyeren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
U? Zullen we elkaar maar blijven tutoyeren?Spannend! Hoeveel kans denkt u te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
In ieder geval meer kans dan op een date als ik vanavond naar de kroeg ga. Maar er is geen pijl op te trekken.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Spannend! Hoeveel kans denkt u te maken?
Ben zeer benieuwd. Ik wens u veel succes op beide gebieden.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In ieder geval meer kans dan op een date als ik vanavond naar de kroeg ga. Maar er is geen pijl op te trekken.
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
U? Zullen we elkaar maar blijven tutoyeren?Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan hoop ik dat je méér peil kan trekken (whuehue) op dat appartementquote:Op donderdag 19 september 2024 15:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In ieder geval meer kans dan op een date als ik vanavond naar de kroeg ga. Maar er is geen pijl op te trekken.
Dan komt die date vanzelf wel
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
"Hey baby, wanna see my love shack?"quote:Op donderdag 19 september 2024 17:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes!
[..]
En dan hoop ik dat je méér peil kan trekken (whuehue) op dat appartement
Dan komt die date vanzelf wel
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 19 september 2024 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hey baby, wanna see my love shack?"
Go Groepsquote:
Had ik er maar één.quote:
Een loveshack?quote:
Ahwquote:
Hey, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
Goed nieuws! Het is gelukt. Het appartement aankopen, bedoel ik dan. Op die date moet ik nog even oefenen. Maar ik ben hier alvast heel erg blij mee.
Gefelicigroepsteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
Goed nieuws! Het is gelukt. Het appartement aankopen, bedoel ik dan. Op die date moet ik nog even oefenen. Maar ik ben hier alvast heel erg blij mee.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
Luuntjequote:Op vrijdag 20 september 2024 08:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Oh en goedemorgen ja...
Groeps!quote:
Whehehe, dat zou @Lenny77 wel leuk vinden.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
Meehelpen eentje bouwen? Onder de grond? Oude bunker opknappen?
Top! Dat word een love shack 2.0!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
Ik denk graag mee.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, dat zou @:Lenny77 wel leuk vinden.
Lord!quote:
Stigs!quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk graag mee.
[..]
Lord!
Nou, je hebt al 1 boomquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Ze wil wel graag in het bos wonen btw.
Die is niet voldoende.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, je hebt al 1 boom
Dat had ik al doorquote:
therethere.gifquote:
Awww... dat is lief.quote:
Weet ikquote:
Sallyquote:
Waar!quote:
Overal om ons heen!quote:
quote:
Nog even van de zon genieten. Jij?quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:50 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen allemaal.![]()
Iemand anders ook nog een plan voor vandaag?
Nee, ik ben niet zo'n zonaanbidder. Ik ga vandaag in Den Haag bij de voormalige ambassade van de Verenigde Staten van Amerika binnenkijken. En jij?quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog even van de zon genieten. Jij?
Is dat een museum geworden?quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n zonaanbidder. Ik ga vandaag in Den Haag bij de voormalige ambassade van de Verenigde Staten van Amerika binnenkijken. En jij?
Mogguhquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:50 schreef Groepfunder het volgende:
Jij ook beterschap!quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:12 schreef Luuntje het volgende:
Mogguh....nee geen plannen hier buiten uitzieken dan....
Sallyquote:
Maar wat is jouw plan dan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:50 schreef Groepfunder het volgende:
Beterschap Luuntjequote:Op zaterdag 21 september 2024 10:12 schreef Luuntje het volgende:
Mogguh....nee geen plannen hier buiten uitzieken dan....
Nee, tegenwoordig is West Den Haag in een deel van het pand gevestigd. Zij zijn geen museum, maar bieden wel ruimte aan voor exposities. Daarnaast zijn er tijdelijk een paar bedrijven en kunstenaars gevestigd. Ik heb een rondleiding door het pand gehad om meer over de oude ambassade en het gebouw te leren. Dat was erg interessant.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is dat een museum geworden?
Klinkt erg interessant allemaal.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig is West Den Haag in een deel van het pand gevestigd. Zij zijn geen museum, maar bieden wel ruimte aan voor exposities. Daarnaast zijn er tijdelijk een paar bedrijven en kunstenaars gevestigd. Ik heb een rondleiding door het pand gehad om meer over de oude ambassade en het gebouw te leren. Dat was erg interessant.
Lord!quote:
Net thuis van bedrijfsfeestquote:
Dat klinkt tof. Maar een bedrijfsfeest op een zaterdag .....?quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net thuis van bedrijfsfeestWel erg leuk, heb in een 4x4 mogen rijden, door de modder en het water
Ja, hele dag gepland. Doen ze altijd. Handig in de detacheringquote:Op zondag 22 september 2024 09:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat klinkt tof. Maar een bedrijfsfeest op een zaterdag .....?
P.s. Goedemorgen aan iedereen!
Tof!quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net thuis van bedrijfsfeestWel erg leuk, heb in een 4x4 mogen rijden, door de modder en het water
Sallyquote:
Neen, helaas.quote:
Klopt, dat kan mijn arme piemel niet meer aan.quote:
1x p/d niet eens?quote:Op zondag 22 september 2024 16:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, dat kan mijn arme piemel niet meer aan.
Lord!quote:
Gaat nog net.quote:
Alles wel?quote:
Ja hoor. Bij jou?quote:
Ook wel. Lekker met de motor weg geweestquote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 22 september 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook wel. Lekker met de motor weg geweest
Wat is het trouwens met die busjes die denken koning van de weg te zijn en je inhalen zodra je ze hebt ingehaald
Nou ze werden snel kleiner in mijn spiegel.quote:Op zondag 22 september 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Die busjes zijn van de koning.
Ai, morgen staat de AIVD op je stoep.quote:Op zondag 22 september 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ze werden snel kleiner in mijn spiegel.
Geen probleem, zijn allemaal fan van me.quote:Op zondag 22 september 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, morgen staat de AIVD op je stoep.
quote:Op zondag 22 september 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen probleem, zijn allemaal fan van me.
Nou, ze krijgen soms banden van mequote:Op zondag 22 september 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij hebt ook banden met het huis van Oranje?
Slecht ook weer.quote:Op zondag 22 september 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ze krijgen soms banden van me
Soms welquote:
Is niet erg.quote:
quote:
Oefquote:
Haha, dat doe je jezelf aan.quote:Op zondag 22 september 2024 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oef
Warm onder de helm
quote:Op zondag 22 september 2024 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha, dat doe je jezelf aan.
De coole pose.quote:
Yupquote:
Kun jij het ook?quote:
Ik doe niks anders.quote:
Zo ga ik zelfs slapenquote:
Leuk voor je meisje.quote:Op zondag 22 september 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo ga ik zelfs slapen
Die is dat wel gewendquote:
Die draagt er ook 1?quote:Op zondag 22 september 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is dat wel gewend
Uiteraard!quote:
Zo ben ik.quote:
Lord!quote:
Bijna weekendquote:
Mogguh Stigs en de rest van de blije mensen en diertjes hier!quote:
Lord!quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigs en de rest van de blije mensen en diertjes hier!
Stigs!quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Heb jij nog bitcoins liggen?
Rijke Brabo!quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou wel helpen bij een nieuw huis
Afspraak gemaakt bij de hypotheekadviseur, gaat snel zo
Nou, kansrijk zekerquote:
Sallyquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:55 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Succes met een huis kopen, @:TheStigsDutchCousin
Is er al witte rook?quote:
quote:
Nou, moet er niet aan denken aan SOA's zo groot als bakstenen en dakpannen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:46 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemiddag luitjes!
Is er een HBD (House Buying Disease) uitgebroken? Nu ja, Liever dat dan een SOA-uitbraak.
Anderzijds zou het dan wel beter zichtbaar zijn of een potentiële sekspartner wel of geen soa heeft. Dat heeft ook zo z'n voordelen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, moet er niet aan denken aan SOA's zo groot als bakstenen en dakpannen.
Flinke lading gruis in je kruis.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:07 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Anderzijds zou het dan wel beter zichtbaar zijn of een potentiële sekspartner wel of geen soa heeft. Dat heeft ook zo z'n voordelen.
Nou, doe mij dan ook maar een huis.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:46 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemiddag luitjes!
Is er een HBD (House Buying Disease) uitgebroken? Nu ja, Liever dat dan een SOA-uitbraak.
Tja, dat is wel een heel radicale oplossing.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon geen seks hebben, dan krijg je ook geen soa
En geen geld hebben, dan krijg je ook geen huis
Ja, het geeft 'een druiper hebben' wel een nieuwe betekenis: lekkende dakgoot.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flinke lading gruis in je kruis.
Gewoon geen huis hebben, dan heb je ook geen lekkende dakgootquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:44 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, het geeft 'een druiper hebben' wel een nieuwe betekenis: lekkende dakgoot.
Jij legt het er wel weer dik op hequote:Op dinsdag 24 september 2024 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon geen seks hebben, dan krijg je ook geen soa
En geen geld hebben, dan krijg je ook geen huis
Oooh, was niet beledigend bedoeldquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij legt het er wel weer dik op he
Gelukkig ben ik SOA-vrij en heb ik een huisquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, was niet beledigend bedoeld
Sommige mensen hebben ook al het gelukquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik SOA-vrij en heb ik een huis
Wil jij een beetje geluk?quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook al het geluk
Ik ben alleen maar soa vrij. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik SOA-vrij en heb ik een huis
quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar soa vrij. Komt wel dichtbij zo.
Het is wat eh?quote:
Enorm!quote:
Dacht ik al.quote:
Groeps!quote:
En ik ben zelfs buiten de spits op werk!quote:Op woensdag 25 september 2024 08:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Stig! Wij bijten weer 'ns de spits af voor deze SC in de ochtend.
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Stig! Wij bijten weer 'ns de het spits af voor deze SC in de ochtend.
quote:
Sallyquote:
Heb je daar een reden voor? HM?!quote:Op woensdag 25 september 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
Mogguh allemaal.![]()
Ik ben de laatste, zo te zien.
Slecht weer.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je daar een reden voor? HM?!
Je, dit is heel slecht weer!quote:
Niet? Oh.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je, dit is heel slecht weer!
quote:
*kijkt naar buiten... Ja, slecht weer.quote:
Jullie onderschatten het weer... weer.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:37 schreef Sally het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten... Ja, slecht weer.
ik bedoel maar... maar.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jullie onderschatten het weer... weer.
Duidelijk geen slachtoffer van slecht weer.quote:
Nóg niet, vandaag.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Duidelijk geen slachtoffer van slecht weer.
Wij duimen voor jequote:Op woensdag 25 september 2024 10:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Nóg niet, vandaag.
Maar wat niet is, kan nog komen.
Regen in de bus?quote:
Sterf allemaalquote:Op woensdag 25 september 2024 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk @:Lenny77 , nog een fan!![]()
Ik zeg ook altijd de spits!quote:
Lenny!quote:
Lennyquote:
En lekkere woeiquote:Op woensdag 25 september 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lenny!
Niets mis met zonnige herfstdagen! Dan is de natuur heel mooi
Ja DIE zijn mooi. Ook echte sneeuwdagen.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lenny!
Niets mis met zonnige herfstdagen! Dan is de natuur heel mooi
Sneeuwquote:Op woensdag 25 september 2024 12:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja DIE zijn mooi. Ook echte sneeuwdagen.
Maar meestal is het gewoon grauw, grijs met veel regen en dat voor maaaaaaaanden aan een stuk![]()
Amy![]()
![]()
![]()
Sorry. Versteende uitdrukking hier.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd de spits!
En het mag allebei!
https://taaladvies.net/de-of-het-spits-afbijten/
Ik vind het spits juist heel raar klinken
Sallyclopediequote:Op woensdag 25 september 2024 13:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry. Versteende uitdrukking hier.
Het staat er wellicht ietwat ongelukkig, maar in de zin van hoe hier heden ochtend het bedoeld werd, is het toch echt Onzijdig: het.
"Alleen in de vaste uitdrukkingen de/het spits afbijten (‘de eerste in de aanval zijn’, ‘iets als eerste doen’) en de/het spits bieden aan (‘zich krachtig verzetten tegen’) kan het woord ook onzijdig zijn."
quote:Op woensdag 25 september 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
Ik ben ouderwets
"Het spits afbijten is de oudste variant; sommigen vinden het daarom nog steeds juister. De spits afbijten komt vanaf de achtste druk (uit 1961) in Van Dale voor."
https://www.startpagina.n(...)jten-spits-afbijten/
Ik vind Het Spits Afbijten juister
quote:
Nee, de quote zegt dat het allebei kan, ook de spits kan in de zin van hoe het deze gebruikt werd, het spits kan juist niet altijd gebruikt worden, maar alleen in de vaste uitdrukkingen (maar de mag je daar ook gewoon in gebruiken).quote:Op woensdag 25 september 2024 13:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry. Versteende uitdrukking hier.
Het staat er wellicht ietwat ongelukkig, maar in de zin van hoe hier heden ochtend het bedoeld werd, is het toch echt Onzijdig: het.
"Alleen in de vaste uitdrukkingen de/het spits afbijten (‘de eerste in de aanval zijn’, ‘iets als eerste doen’) en de/het spits bieden aan (‘zich krachtig verzetten tegen’) kan het woord ook onzijdig zijn."
Ah dat dus. Ik ben van na 1961, dus ik vind "De spits afbijten" beter klinkenquote:Op woensdag 25 september 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
Ik ben ouderwets
"Het spits afbijten is de oudste variant; sommigen vinden het daarom nog steeds juister. De spits afbijten komt vanaf de achtste druk (uit 1961) in Van Dale voor."
https://www.startpagina.n(...)jten-spits-afbijten/
Ik vind Het Spits Afbijten juister
Dat is vast die paarse bus uit Harry Potter.quote:
Lief is ze hequote:
Jazeker.quote:
Volgens Van Dale is overigens ook alleen "de spits" correct Nederlands. Alleen in de uitdrukking "de spits afbijten" mag je in plaats van "de" ook "het" gebruiken. Maar waarom zou je dat doen, als 'de' in alle andere gevallen het enige correcte bepaald lidwoord is?quote:Op woensdag 25 september 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd de spits!
En het mag allebei!
https://taaladvies.net/de-of-het-spits-afbijten/
Ik vind het spits juist heel raar klinken
In mijn hoofd zit nog altijd zoals ik het geleerd hebquote:Op woensdag 25 september 2024 20:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Volgens Van Dale is overigens ook alleen "de spits" correct Nederlands. Alleen in de uitdrukking "de spits afbijten" mag je in plaats van "de" ook "het" gebruiken. Maar waarom zou je dat doen, als 'de' in alle andere gevallen het enige correcte zelfstandig naamwoord is?
[Edit]: Spuit 11 hier.
Haha.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:42 schreef Sally het volgende:
Dus vind ik het 'juister' klinken [in mijn hoofd]
Groepsquote:Op donderdag 26 september 2024 08:37 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha.![]()
En uh ...., goedemorgen allemaal!
Lord!quote:
Alles wel?quote:
Sallyquote:
quote:
Lulquote:
Whehehe, solly!quote:
Het is je vergeven hoorquote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor
* TheStigsDutchCousin doet boks
Lekkere woei!quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen! Stevig windje vandaag.
Zoveel tegenwoei dat zelfs mijn trein vanochtend vertraging had. Ik ben toch maar thuis gaan werken.quote:
De NS is allang niet meer wat het geweest isquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zoveel tegenwoei dat zelfs mijn trein vanochtend vertraging had. Ik ben toch maar thuis gaan werken.
Dat is waar, maar Arriva, NMBS, DB en SNCF zijn nog veel erger. Al dat kleinburgerlijk geklaag in Nederland over de NS is wat dat betreft ook wel een beetje misplaatst.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De NS is allang niet meer wat het geweest is
Oh eens hoor. Ik heb alleen meer ervaring met de NS dan met die andere genoemde vervoersbedrijvenquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:58 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Arriva, NMBS, DB en SNCF zijn nog veel erger. Al dat kleinburgerlijk geklaag in Nederland over de NS is wat dat betreft ook wel een beetje misplaatst.
Begrijpelijk. Wij zijn nu eenmaal voornamelijk in Nederland. En klagen, dat doen Nederlanders nu eenmaal graag. We zijn er ook zo goed in. Oefening baart kunst, zullen we dan maar denken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh eens hoor. Ik heb alleen meer ervaring met de NS dan met die andere genoemde vervoersbedrijven
Lord!quote:
Een van de dingen om minder trots op te zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Wij zijn nu eenmaal voornamelijk in Nederland. En klagen, dat doen Nederlanders nu eenmaal graag. We zijn er ook zo goed in. Oefening baart kunst, zullen we dan maar denken.
Ik stop pas met klagen als NS een Sekstrein laat rijden. Compleet met zachte kussentjes en gewillige dames (en heren) die al mijn lusten bevredigen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een van de dingen om minder trots op te zijn
Klagend je kist inquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:05 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik stop pas met klagen als NS een Sekstrein laat rijden. Compleet met zachte kussentjes en gewillige dames (en heren) die al mijn lusten bevredigen.Tot die tijd: klaag, zeur, zanik, driftbui.
Ik heb eerder een Suzuki Hayabusa onder mijn kont dan dat die trein ooit gaat rijdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Want jij gelooft niet dat die sekstrein ooit gaat rijden? Durf te dromen!
Ik ben niet van auto's en motoren, maar ik geef toe dat die Suzuki er wel gaaf uitziet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb eerder een Suzuki Hayabusa onder mijn kont dan dat die trein ooit gaat rijden
In zwart en goud is ie nog mooierquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:39 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ben niet van auto's en motoren, maar ik geef toe dat die Suzuki er wel gaaf uitziet.
[ afbeelding ]
Maar ik zie hier toch liever andere plaatjes.
Je vergeet Veoli (v)la nogquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:58 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Arriva, NMBS, DB en SNCF zijn nog veel erger. Al dat kleinburgerlijk geklaag in Nederland over de NS is wat dat betreft ook wel een beetje misplaatst.
Sallyquote:
Veolia is sinds 2016 niet meer actief in Nederland. Maar ik vergat inderdaad nog QBuzz (Amersfoort - Ede -Wageningen), Breng (regio Arnhem), RRReis en Keolis Nederland (bron). Typische randstedelingenmentaliteit hier.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Je vergeet Veoli (v)la nog
En er zijn er nog meer toch? Aan trein maatschappijen.
We hebben hier in de regio idd nog wat meer rijden, o.a. een Duitse vervoerder (niet DB) op een lokale boemel tussen Arnhem en Duitslandquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Veolia is sinds 2016 niet meer actief in Nederland. Maar ik vergat inderdaad nog QBuzz (Amersfoort - Ede -Wageningen), Breng (regio Arnhem), RRReis en Keolis Nederland (bron). Typische randstedelingenmentaliteit hier.
Ja, hoe kan ik Abellio nu vergeten?! Dochteronderneming van de NS. Maak ik ook wel 'ns gebruik van. Wordt overigens verkocht aan BeNEX.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
We hebben hier in de regio idd nog wat meer rijden, o.a. een Duitse vervoerder (niet DB) op een lokale boemel tussen Arnhem en Duitsland
Stigs!quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord!
[..]
Een van de dingen om minder trots op te zijn
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:05 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik stop pas met klagen als NS een Sekstrein laat rijden. Compleet met zachte kussentjes en gewillige dames (en heren) die al mijn lusten bevredigen.Tot die tijd: klaag, zeur, zanik, driftbui.
De NS moet een nieuwe HSL nemen en die de StigTrein noemen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Ik ben trots op mijn klaagvermogen btw.
[..]
Ik ben voor!
Vol met gewillige meiden!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De NS moet een nieuwe HSL nemen en die de StigTrein noemen.
Geschikt voor vluggertjes!quote:
Ik doelde overigens op VIASquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:12 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik Abellio nu vergeten?! Dochteronderneming van de NS. Maak ik ook wel 'ns gebruik van. Wordt overigens verkocht aan BeNEX.
Topideeën ook weer.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geschikt voor vluggertjes!
Stig is on topquote:
Weet zij dat ook?quote:
Gaat zo snel somsquote:
Als het snel moetquote:
Je hebt gelijk. De treinen zien er ook (bijna) hetzelfde uit. En sowieso reis ik liever in de StigTrein.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik doelde overigens op VIAS![]()
Want Albellio is ook al niet meer hier - sinds 2022. Dat is VIAS geworden
Zouden ze alleen maar nieuwe naamstickers geplakt hebben?!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De treinen dien er ook (bijna) hetzelfde uit.
Net aangenomen!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:58 schreef Groepfunder het volgende:
Ondertussen in de StigTrein.
[ afbeelding ]
Groepskorting!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De treinen zien er ook (bijna) hetzelfde uit. En sowieso reis ik liever in de StigTrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |