SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2024 18:38:28 ]![]()
Succesquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:35 schreef greysbones het volgende:
helllooooo
ik kom hier wat gezelligheid brengen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
goeie TT
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Kom mee naar boven, NU!quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
Vrouwonvriendelijk plaatje in de OP zeg!![]()
tis een manquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
Vrouwonvriendelijk plaatje in de OP zeg!
zijn menboopsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
Vrouwonvriendelijk plaatje in de OP zeg!, waar begon dat en kan ik nog een tr zetten?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Btje spuug danquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vaseline voor je holletje is op, eerst ff naar Kruidvat toe.![]()
Ik vind deze opmerking heel denigrerend voor reetridders.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
perfect plaatje in de OP
Zie mij niet lachen
geen olie in huis?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vaseline voor je holletje is op, eerst ff naar Kruidvat toe.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lachen verboten vandaar die smiliequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat snavelen jullie vanaaf?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Ik durf niks meer te zeggen tegen je, voor je het weet word ik weer voor de grootste seksist aller tijden uitgemaaktquote:![]()
gut dan wordt het wel stil
als alle mannen stil zijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hou je in de gatenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen tegen je, voor je het weet word ik weer voor de grootste seksist aller tijden uitgemaakt
Je zit wel in de slachtoffer rol vandaagquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen tegen je, voor je het weet word ik weer voor de grootste seksist aller tijden uitgemaakt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Misschien is teruglezen een optie?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit wel in de slachtoffer rol vandaag![]()
Alle?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
als alle mannen stil zijn
O dan kan ik niet meer met mijn lieverd bellen
ALLEMAALquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Alle?
O dan kan ik niet meer met mijn lieverd bellen
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
als alle mannen stil zijn![]()
![]()
Hij is zooo zielugquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit wel in de slachtoffer rol vandaag
ik mag geen filmpjes kijken die mannen aanradenquote:![]()
ZO en dan een vergadering gedragen jullie je een beetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn zeker te grappig voor jequote:Op dinsdag 17 september 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag geen filmpjes kijken die mannen aanraden![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ach zit jij ook al onder de plak?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag geen filmpjes kijken die mannen aanraden![]()
Lovely ook al, die mocht niet over bepaalde kerels heen hier!
![]()
Alle mannen 1 pot nat zeker?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij moet klikken om dat te lezen en nu kwoot je me ineens?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op antwoord op de vraag die ik je gesteld heb.
van mij mag ze uitkiezen wie ze wilquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach zit jij ook al onder de plak?Lovely ook al, die mocht niet over bepaalde kerels heen hier!
ik mag dat niet
maar die reden is dan wel weer begrijpelijk
Ga ik straks even doen heb nu vergadering de eerste stromen binnenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien is teruglezen een optie?
Nu heb ik geklikt. Komt je antwoord nog?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij moet klikken om dat te lezen en nu kwoot je me ineens?
![]()
succes Dotquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik straks even doen heb nu vergadering de eerste stromen binnen
Ik zie geen vraag staan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu heb ik geklikt. Komt je antwoord nog?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik post alleen maar smileys vanaf nuquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom blijven scam bait video's altijd te debiel voor woorden
ik kan hier wat op zeggenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom blijven scam bait video's altijd te debiel voor woorden
maar dat doe ik lekker niet
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik post alleen maar smileys vanaf nu![]()
![]()
Wat we eten vanavond, die vraag heb ik gezienquote:
Van mij aan @ToTquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat we eten vanavond, die vraag heb ik gezien![]()
![]()
Geen algemene vraag dus.quote:
Wat onplezierig, perfect voor dit topic
Was meer om zijn aandacht af te leidenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen algemene vraag dus.
Wat onplezierig, perfect voor dit topic![]()
jawel want ik zag hetquote:
Zoals het bij goed hollands gebruikt behoortquote:
ik ben een beetje van de regelmaatquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals het bij goed hollands gebruikt behoort
De 3 R'enquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben een beetje van de regelmaat![]()
Reinheid, Regelmaat en Rukken![]()
Ik heb het gewoon in het bedoelde topic gezegdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
dat laaste mag je zelf doenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De 3 R'en![]()
Reinheid, Regelmaat en Rukken![]()
Afleiding heb je hier welquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]!
Ja ik ben mentaal echt uitgeput en kwam hier voor afleiding en plezier.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
gekkiequote:Op dinsdag 17 september 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]!
Ja ik ben mentaal echt uitgeput en kwam hier voor afleiding en plezier.
wie doet dat nu
Zo hoef ik hier niet te zeggen dat ik aardappel eetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik zie er geen wassen tussen staan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je zou hem wel willen wassen?
reinheid is niet dat ik hem moet wassen
Dat doe ik ook wel zelf voor muis boos wordquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je zou hem wel willen wassen?
Insinueer je nu dat Muis dit niet kan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel zelf voor muis boos word
Seksist!![]()
#teammuisquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel zelf voor muis boos word
Goed gedaanquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:52 schreef maily het volgende:
[..]
Was meer om zijn aandacht af te leiden
Muis doet het polijsten na het douchenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Muis dit niet kan?
Seksist!
Okéquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis doet het polijsten na het douchenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
wrijving geeft glansquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis doet het polijsten na het douchenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
![]()
quote:
Zou donkere medemens voortplanting wel mogen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
* Lovely doet haar mond weer dichtquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
lovellyyyyyy
je mond staat open![]()
![]()
Die zegt zonder wrijving geen glansquote:
NuanceverschilletjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely doet haar mond weer dicht![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kak!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zegt zonder wrijving geen glans
Nuanceverschilletje
Gaat dat over dts?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
op Netflixquote:
ik heb hem geskipt
zag er sowieso weinig leuks tussen staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het ging ook wel erg lang goed.
Al meer dan een halve maand
Nieuw record.
Nu even tr's afhandelen en rotzooi ruimen. Brb.F.K.A. SuperwormJim![]()
Zo, thuis. Broodje in de oven.
Moet ik gaan teruglezen ja?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Nopequote:Op dinsdag 17 september 2024 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, thuis. Broodje in de oven.
Moet ik gaan teruglezen ja?![]()
![]()
Ja, was heel groot, zag hem toen ik naar huis ging.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
woensdag 18 september 2024 om 04:34quote:
Nog ff geduldMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als jullie vannacht gegrom horen, dat ben ik.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, was heel groot, zag hem toen ik naar huis ging.
Hier bewolkt of ik weet ze niet staan.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2343 / +97 / +112 / 5649 / 6455
2. KillemWieft / 885 / +67 / +67 / 340 / 546
3. aeque / 777 / +87 / +118 / 2082 / 2391
4. Dr.Mikey / 615 / +55 / +21 / 861 / 1136
5. Lovely / 551 / +5 / +10 / 2300 / 2745
6. hemarookworst / 426 / +15 / +4 / 1087 / 1378
7. marc0871 / 338 / +19 / +1 / 174 / 267
8. HappyCharly / 338 / +0 / +0 / 1014 / 1166
9. MizzezAmy / 323 / +6 / +5 / 1490 / 1739
10. loveyoulongtime / 276 / +3 / +0 / 1134 / 1281
11. Pinnenmutske / 275 / +14 / +9 / 714 / 907
12. mario390 / 269 / +90 / +11 / 136 / 210
13. Sally / 256 / +39 / +37 / 186 / 278
14. Homijn / 250 / +0 / +0 / 131 / 189
15. drakin / 247 / +9 / +22 / 551 / 694
16. AardappelSchotel / 246 / +4 / +16 / 1183 / 1350
17. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
18. gebrokenglas / 225 / +5 / +29 / 661 / 818
19. maily / 214 / +7 / +1 / 895 / 1040
20. Bally-b / 204 / +3 / +0 / 61 / 123SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
I'm prettyquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Welke film?
[..]
Je bent zelluf niet !
Als je 1 worst koopt voor de prijs van 2 krijg je de 2e gratis!!!!quote:
Uw ADH vitamine Worst
69! Niets meer aan doenquote:
Snel halen!quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je 1 worst koopt voor de prijs van 2 krijg je de 2e gratis!!!!![]()
![]()
ZooooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey JustinK
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat was echt een heel stom einde! En dat voor zo'n lange film![]()
![]()
Beter een dot in de hand dan een mot in je klerenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wijze spreukquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beger een dot in de hand dan een mot in je kleren![]()
![]()
Ja had wel verwacht dat ze weer terug ging etcquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat was echt een heel stom einde! En dat voor zo'n lange filmMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Soms kan ik dat wel 🤔quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel van een happy endquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou ik denk dat ze ook terug gaat want ze had dat litteken op haar hand nog..quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja had wel verwacht dat ze weer terug ging etc
ik interpreteerde dat ze niet helemaal veranderd was.. maar dom open eindeSmile, it's free therapy.![]()
Verhuizen naar Spanje /frankrijkquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
Voor 6 uur gegeten, dat wordt weer vetvoer vanavond
En dan hele avonden tafelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soms dan denk ik…… heel soms. Laat maar 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aaahhhquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:47 schreef JustinK het volgende:
Verhuizen naar Greysland en dan hele avonden vol liefde![]()
![]()
Hou je vooral niet in Dotquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms dan denk ik…… heel soms. Laat maar 😉![]()
![]()
Dus er komt dan nog een tweede film?quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou ik denk dat ze ook terug gaat want ze had dat litteken op haar hand nog..
ik interpreteerde dat ze niet helemaal veranderd was.. maar dom open einde
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja had wel verwacht dat ze weer terug ging etc![]()
![]()
spoilers! Nu hoef ik de film niet meer te kijken
![]()
Welke film had je het ook alweer over?
Jawel, gewoon wel kijken..quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
![]()
spoilers! Nu hoef ik de film niet meer te kijken
![]()
Welke film had je het ook alweer over?Uglies op Netflix
Kan ik hier ookquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verhuizen naar Spanje /frankrijk
En dan hele avonden tafelenUw ADH vitamine Worst
Ik denk ook weleens .... komt wel dichtbij zo .....quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms dan denk ik…… heel soms. Laat maar 😉![]()
Dit had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk ook weleens .... komt wel dichtbij zo .....![]()
![]()
huh geen idee?quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus er komt dan nog een tweede film?Smile, it's free therapy.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Heel dichtbij …..somsquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk ook weleens .... komt wel dichtbij zo .....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kijk deel 2 wel, en dan verklap ik hier snel het einde, voordat jij hem gekeken hebt!quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, gewoon wel kijken..Uglies op Netflix
Maar nee, zegt me eigenlijk niets. Ik probeer me nog door the Rings of power te worstelen op Prime.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Vanavond rust avondje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In Azië kan je nog lekker diep in de avond en nacht eten, nog leuker die nachtmarkten en streetfoodquote:Uw ADH vitamine Worst
Klinkt leukquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Azië kan je nog lekker diep in de avond en nacht eten, nog leuker doe nachtmarkten en streetfood
Klinkt gezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heel goed. Mocht je dat toch doen, dan bied ik ¤2,50quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik loop daar niet zo mee te koop ....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
Het werkt gewoon in 1x. 24 uur lang gerekend en NIET voor niets.![]()
![]()
![]()
Goeie seriequote:Op dinsdag 17 september 2024 21:54 schreef KoningWouter het volgende:
Nu ga ik Black Mirror kijken. DOEGThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Black mirror ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaan we nu ook al het einde van black mirror verklappen?![]()
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Geen idee wat het einde was![]()
![]()
quote:![]()
Is dit weer een spoiler?
Geen happy end?
ik ga er niks over zeggen, wat ik hier heb geschreven is ook onz!quote:
lekker zelf achter komen
Smile, it's free therapy.![]()
Nee, maar dit wel:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn elke keer losse afleveringenquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kolonel Mustard heeft het gedaan met een loden pijp in de serre!quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
Zonder vaseline?quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Kolonel Mustard heeft het gedaan met een loden pijp in de serre!![]()
![]()
CluedoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh ja das waar ookquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn elke keer losse afleveringenheb er een paar gezien. Met een politicus die seks met een varken moest hebben ofzoiets, was een beetje raar wel
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
raar dat jij dat raar vondquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja das waar ookheb er een paar gezien. Met een politicus die seks met een varken moest hebben ofzoiets, was een beetje raar wel
Smile, it's free therapy.![]()
Ja dat was een mooie aflquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja das waar ookheb er een paar gezien. Met een politicus die seks met een varken moest hebben ofzoiets, was een beetje raar wel
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar dit wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Ook ik heb mn grenzenquote:![]()
Die met die kerel op die racefiets met dat x-factor achtige programma vond ik ook mooi zijn vriendinnetje moest opeens de porno in met die ads etc zat veel in die aflevering.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij lijkt me wel iemand die dat op de achterkant van je auto hebt staanquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ohjaquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die met die kerel op die racefiets met dat x-factor achtige programma vond ik ook mooi zijn vriendinnetje moest opeens de porno in met die ads etc zat veel in die aflevering.![]()
![]()
Zoveel alweer vergeten... moet ze nog eens een keer gaan kijken![]()
![]()
Ow deze auto zit al zo vol krassen en deuken enzo dat het me niet eens zo zou boeien om zoiets er op te zetten!quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die dat op de achterkant van je auto hebt staan![]()
![]()
Oh ja die heb ik ook gezien!quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die met die kerel op die racefiets met dat x-factor achtige programma vond ik ook mooi zijn vriendinnetje moest opeens de porno in met die ads etc zat veel in die aflevering.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja, ik wachtte tot we een serieus gesprek zouden hebben, maar dat zie ik niet snel gebeurenquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh en dat vertel je nu zo even tussen neus en lippen door!?
Kansloos iddquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wachtte tot we een serieus gesprek zouden hebben, maar dat zie ik niet snel gebeuren![]()
![]()
Je bent zelluf?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je bent zelluf?Ga vooral zo door mevrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga vooral zo door mevrouw!Dat bepaal ik zelf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf welDoe maar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten pinniequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Zlaap lekker!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe maar ja
Ja nee, als je zegt dat ik het moet doen, doe ik het natuurlijk niet, tenzij ik denk dat het reverse psychology is, dan doe ik het misschien toch wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ja doe maarquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nee, als je zegt dat ik het moet doen, doe ik het natuurlijk niet, tenzij ik denk dat het reverse psychology is, dan doe ik het misschien toch wel weer.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: