Ze bevestigde dat in het voorstukje voor volgende week, dus neem aan van wel.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:18 schreef Cirilico het volgende:
Staat nou vast dat Oussima degene is die op Justine stemde?
Het viel mij eerder al op iig dat ze Billy probeerde te fatshamen.
Wat een doos.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze bevestigde dat in het voorstukje voor volgende week, dus neem aan van wel.
Ze is niet al te snugger blijkt. Dit kost haar de kop. In deze fase van de expeditie is het juist zaak om vertrouwen op te bouwen, dat ga je later nodig hebben.
wat een dumbass bitch.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze is niet al te snugger blijkt. Dit kost haar de kop. In deze fase van de expeditie is het juist zaak om vertrouwen op te bouwen, dat ga je later nodig hebben.
Echt heerlijk ja. Ook hoe ze daarna nog zegt dat ze niet emotioneel is omdat ze eruit wordt gestuurd maar omdat het uitgerekend een vrouw is die zich niet aan haar principes houdtquote:Op maandag 23 september 2024 12:56 schreef Document1 het volgende:
Die Justine dacht het allemaal wel even te regelen.Die zat met zo’n zelfvoldane smoel. Heerlijk.
Die Sergio is echt een cuck en ik hoop dat hij de volgende proef weer niet mee doet en dan full retard gaat. Verder verwacht ik dat Hamza ook langzaam aan z’n verstand verliest. Helemaal nu die vuursteen kwijt is.
Ik zie er trouwens best een cameraman voor aan om per ongeluk in het zand getrapt te hebben als je hem gewoon maar ergens op een steen neerlegt.
Ik denk niet dat elke kandidaat echt meedoet om per se die eindstreep te halen. En dat een kandidaat realistisch is dat dat (winnen of finale) ook niet lukt. En dus gewoon stemmen wie je weg wil hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je zag na het verlies heel die groep uit elkaar vallen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:59 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Echt heerlijk ja. Ook hoe ze daarna nog zegt dat ze niet emotioneel is omdat ze eruit wordt gestuurd maar omdat het uitgerekend een vrouw is die zich niet aan haar principes houdttuurlijk meid
Snapte haar frustratie richting Timor overigens wel. Vind hem ontiegelijk irritant met zijn hyperfocus. Alleen maar gedreven willen zijn en totaal niet aan het genieten van de ervaring. Doet de sfeer in de groep ook niet echt goed lijkt het. Zou mooi zijn als ze zich tegen hem keren en eruit stemmen.
Compleet andere ogenquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:46 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die Timor echt enorm vindt lijken op Zineb Fallouk.
Konden wel zus/broer zijn.
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Denk het niet alleenquote:Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weer opnieuw hopen dat Billy eruit gaat.
Misschien straks op de eilandraad.quote:Op zondag 29 september 2024 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verbaas me dat ze geen nieuwe vuursteen kregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |