SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon naar de Appie gaan en karretje volladen met bieren die je niet kentquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kun je beter naar Duitslandquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon naar de Appie gaan en karretje volladen met bieren die je niet kent
Meer keus
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nah ben niet zo van bier, af en toe eens een proberen.. radler wel of fruitbierquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon naar de Appie gaan en karretje volladen met bieren die je niet kent
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Een tinyhousequote:Op dinsdag 17 september 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bouw maar wat in die enorme tuin
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Er is er geen een met bier, dus deze moet maar volstaan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ging al bij Greysie wonen hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bouw maar wat in die enorme tuin
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Niet per se eigenlijk, daar eigenlijk vooral heel veel biermerken van enkele soorten bier, hier in NL veel bierstijlenquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je beter naar Duitsland
Meer keusUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Pech voor jouquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ging al bij Greysie wonen hoor.
ik had er al eerder een claim op![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Klopt, maar ik ben leuker dus ik kreeg een urgentieverklaring.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pech voor jou
ik had er al eerder een claim op![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Met een beetje fantasie zie ik er speciaalbier inquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is er geen een met bier, dus deze moet maar volstaan.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: