SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
?quote:
en ook hier: ?quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Kek, categorie "overgewicht" ipv "obees".
Doe ik het voor.
#viesdik
Ik ben langzaam aan het slinken, m'n weegschaal noemt me niet meer obees nu.quote:
Deed die dat dan? Wat gemeen!quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben langzaam aan het slinken, m'n weegschaal noemt me niet meer obees nu.
Eh, gewoon een constatering. BMI van 30 en hoger heet obees, tussen 25 en 30 is 't overgewicht.quote:
quote:Gefeliciteerd! Je bent nu een jaar ouder, een jaar wijzer, en een jaar beter in geweldige dingen bouwen van LEGOŽ stenen.
Hoor je dan wel in de VreetSC thuis?quote:
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoor je dan wel in de VreetSC thuis?
Klein beginnen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan beter direct de halve rol opeten, denk ik.
Een vriend van mij.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:02 schreef gianni61 het volgende:
heeft een van jullie wel eens aliexpress lego besteld?
Geloof @Bomenverzamelingquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:02 schreef gianni61 het volgende:
heeft een van jullie wel eens aliexpress lego besteld?
Een rol per dag is een mooi begin.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Naar hoeveel rollen moet ik toewerken?
Ik las het als "legokloon van Ali".quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat hij echte nep LEGO bedoeld. Is net even anders.
Ik dacht een half moment dat je naar Whatsapp verwees.quote:
Ik dacht dat jij dat wel zou weten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hoe laat is dat?
Misschien gaat Gerrie daar ook wel naar kijken. Lijkt me wel iets voor haar om dat soms dagenlang niet te doen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht een half moment dat je naar Whatsapp verwees.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien gaat Gerrie daar ook wel naar kijken. Lijkt me wel iets voor haar om dat soms dagenlang niet te doen.
denk dat ik het al gevonden heb, volgens mij krijg je er geen boekje bij, maar krijg je de bouwtekeningen als pdf. Dat zie ik niet zitten met een vrachtwagen van 1,5 meter langquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:04 schreef Ama het volgende:
Wat wil je weten? Ik weet daar het antwoord ook wel op.
dat jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las het als "legokloon van Ali".
Die implosie met die duikboot. Dat ding werd toch in elkaar gedrukt? Kan mij er niet echt iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat wel zou weten.
Gewoon geplet door de druk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die implosie met die duikboot. Dat ding werd toch in elkaar gedrukt? Kan mij er niet echt iets bij voorstellen
Dit, basically.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die implosie met die duikboot. Dat ding werd toch in elkaar gedrukt? Kan mij er niet echt iets bij voorstellen
Heujquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben langzaam aan het slinken, m'n weegschaal noemt me niet meer obees nu.
moet jij wat van zeggen, ons vlieggewichtjequote:
Als een olifant die op een naaktslak gaat staanquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vetjesquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet jij wat van zeggen, ons vlieggewichtje
Ja kijk, da's het verschil, ik ben gewoon vet.quote:
Misschien kun je daar gaan duiken? Dan kun je je er misschien meer bij voorstellen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou hoop niet dat ik dat hoef te ervaren zegquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je daar gaan duiken? Dan kun je je er misschien meer bij voorstellen.
Ze hadden toch wel menselijke resten geborgen dacht ik?quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Maar ze zeiden ook dat er niets meer over was toch van die slachtoffers?
Ja? Misschien ben ik dat vergeten danquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel menselijke resten geborgen dacht ik?
Onder water gaat het allemaal nog iets heftiger dan onder lucht.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Ah ja das natuurlijk ook zo. Vissen eten je ook welquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder water gaat het allemaal nog iets heftiger dan onder lucht.
En wat er van ze over geweest is, daar waren haaien eerder bij dan een onderwaterrobot.
Veel herkenbaars zal het wel niet zijn geweest nee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:21 schreef bitterbal het volgende:
je moet wel een beetje integreren hequote:
Je heb ik met de lunch gedaanquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet wel een beetje integreren he
Ja, kan hard gaan.quote:
Mja het komt wel allemaal gelijk op mijn buik ipv billen. Lijk nu meer op de groene M&M dan Catwomanquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja kijk, da's het verschil, ik ben gewoon vet.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja het komt wel allemaal gelijk op mijn buik ipv billen. Lijk nu meer op de groene M&M dan Catwoman
oddly specificquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja het komt wel allemaal gelijk op mijn buik ipv billen. Lijk nu meer op de groene M&M dan Catwoman
niks . maar goed ook want ze rekenen oplichters prijzenquote:
M&Ms, nom.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buitenlanderstoeslag.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks . maar goed ook want ze rekenen oplichters prijzen
voor patatje en watermeloen juice 300 baht
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je je Thaise paspoort maar moeten laten zien.quote:
Ga je in jouw eetgelegenheid ook dat soort prijzen vragen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*kijkt sipquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je je Thaise paspoort maar moeten laten zien.
In Den Blyen Quockquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je in jouw eetgelegenheid ook dat soort prijzen vragen?
nee denk ik nietquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je in jouw eetgelegenheid ook dat soort prijzen vragen?
Wat kost hier watermeloenquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk kun je dan wel rondkomen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk ik niet![]()
Zal geen thaise prijzen zijn maar ook niet dit soor absurde bedragen
Nee doen ze in een blenderquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Maar is het geprakte watermeloen ofzo?
niet eens in een turbojoekser?quote:
Ging al een tijdje slecht toch?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Tupperware failliet, heel veel vaders en moeders van ons die hier zeer spannende herinneringen aan hebben.
Ja las het, dacht ook echt dat ze al lang failliet waren met de opkomst van internet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging al een tijdje slecht toch?
Die producten waren te goed. Dus waren nooit aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Tupperware failliet, heel veel vaders en moeders van ons die hier zeer spannende herinneringen aan hebben.
Want wij kopen in dit land pas nieuwe producten als ze kapot zijn?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die producten waren te goed. Dus waren nooit aan vervanging toe.
"Bedankt voor het plastificeren van de halve aardbol"quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die producten waren te goed. Dus waren nooit aan vervanging toe.
Bij bepaald soort producten wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Want wij kopen in dit land pas nieuwe producten als ze kapot zijn?
Sigaretten op tafelquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Die avonden waren wel legendarisch, de mystieke Tupperware avonden, mochten de mannen nooit bij zijn behalve de Tupperware verkoper, elke vrouw trok haar mooiste kleding aan, ging nog een keer naar de kapper en na negen maanden leek de helft van alle baby's op de Tupperware man.
dat is waarquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij bepaald soort producten wel.
En dat zijn op zich ook wel de producten die Tupperware maakte, althans waarvan ik ze ken.quote:
quote:Ieder jaar is er een 'designated survivor'
Iedere Prinsjesdag wijst het kabinet een zogenoemde designated survivor aan. Deze persoon houdt zich schuil op een geheime locatie tijdens het voorlezen van de troonrede. Het idee is dat als het hele kabinet omkomt, bijvoorbeeld bij een aanslag, diegene het land kan besturen. Volgens WNL is buitenlandminister Caspar Veldkamp dit jaar de aangewezen persoon. Hij is momenteel in Moldavië voor een werkbezoek.
Een avond speeltjes bekijken noemden ze voor het gemak ook een tupperwareparty.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Die avonden waren wel legendarisch, de mystieke Tupperware avonden, mochten de mannen nooit bij zijn behalve de Tupperware verkoper, elke vrouw trok haar mooiste kleding aan, ging nog een keer naar de kapper en na negen maanden leek de helft van alle baby's op de Tupperware man.
Dat is heel wat anders dan het lijktquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Veel zin in vanavond
https://mge.nl/agenda/haken/
Alle tupperware die ik heb ben ik gewoon vergeten terug te geven aan mamsquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon te veel bakjes via de supermarkt gespaard.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:48 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan het lijkt
Ja dat kwam er meteen achteraan in de huisvrouwenemancipatie, konden Ruud en Annie na zo'n avondje weer een nieuwe bank uitzoeken bij Seats and Sofas.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Een avond speeltjes bekijken noemden ze voor het gemak ook een tupperwareparty.
Ja een kringetje kort pittige huismoeders die kierend van pret een tarzan doorgeven want wat zijn het toch gekke spannende meiden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Een avond speeltjes bekijken noemden ze voor het gemak ook een tupperwareparty.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Veel zin in vanavond
https://mge.nl/agenda/haken/
Ik dacht aan haken met de woongroep.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:48 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan het lijkt
Ik dacht ook knutseluurtje jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:51 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht aan haken met de woongroep.!
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:51 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
quote:At the event, Murphy revealed that the third season would star Charlie Hunnam, with the Sons of Anarchy actor playing a famous serial killer.
The third outing will focus on Ed Gein, who was also known as ‘The Butcher of Planfield’.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:51 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
ik ken vooral mensen die naast tupperware ook andere bakjes kochten kopenquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat zijn op zich ook wel de producten die Tupperware maakte, althans waarvan ik ze ken.
Alle bakjes.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ken vooral mensen die naast tupperware ook andere bakjes kochten kopenshitload aan bakjes
Wat hadden thuis ook echt de halve kast vol met tupperware spul.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ken vooral mensen die naast tupperware ook andere bakjes kochtenshitload aan bakjes
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwam die serie over de Menendez-broertjes donderdag?
Ik heb gewoon zo'n set van de Action waarvan je de bakjes van verschillende groottes ook makkelijk in elkaar kunt stapelen. Dus geen stapel zooi meer die uit de kast valt zodra je het deurtje opent.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ken vooral mensen die naast tupperware ook andere bakjes kochten kopenshitload aan bakjes
quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alle bakjes.
En dan de eenzame deksels.
Oehhhquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat hadden thuis ook echt de halve kast vol met tupperware spul.
handigquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n set van de Action waarvan je de bakjes van verschillende groottes ook makkelijk in elkaar kunt stapelen. Dus geen stapel zooi meer die uit de kast valt zodra je het deurtje opent.
dat heb ik van ikea..quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n set van de Action waarvan je de bakjes van verschillende groottes ook makkelijk in elkaar kunt stapelen. Dus geen stapel zooi meer die uit de kast valt zodra je het deurtje opent.
Dit is een grotere bak die ik nooit gebruik en daar pleur ik het gewoon in ipv dat ik het netjes in elkaar stapel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik van ikea..
resultaat: ze flikkeren alsnog door de lade heen want netjes wegzetten en snel weer juiste maatje pakken is ruk
Veel plezierquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik sluit af. Vanmiddag leuk werk-uitje
Veel plezierquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
enjoy!quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijken naar de ondergaande zon om 19.49, als afsluiter?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Toedelsquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Muziek maken met waterquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ga je voor leuks doen?
Wij hebben vrijdag een uitje naar de Efteling van werk....
heftigquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muziek maken met water
en vogels spotten.
quote:Bijna 1700 bloemstengels uit Deventer staan op dit moment verspreid over de Koninklijke Schouwburg in Den Haag, waar koning Willem-Alexander straks de troonrede houdt. Joachime Hutten van Ten Kate flowers & decoration: ,,Met onze bloemen representeren we een stukje Oost-Nederland in Den Haag.”
Hadden ze niet meteen kunnen zeggen dat je er moe uitziet en dat je een middagdutje mag doen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muziek maken met water
en vogels spotten.
Heb gelijk het carnaval festival liedje in m'n hoofdquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
appel of kers?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een flap![]()
Voor vanmiddag wel compensatiedruiven
Ik zit wortels te knagenquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een flap![]()
Voor vanmiddag wel compensatiedruiven
ik ben water aan het warmen voor een cup a soupjequote:
quote:Kabinet bezuinigt 110 miljoen euro op ov in grote steden
Het kabinet gaat 110 miljoen euro bezuinigen op het ov in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. De bezuiniging gaat pas in 2026 in, maar de regio's moeten komend jaar al rekening houden met het krimpende budget.
Ga zwembadmilfjes kijken joh mispuntquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Hadden ze niet meteen kunnen zeggen dat je er moe uitziet en dat je een middagdutje mag doen.
op OV in de provincie is geen bezuiniging meer te halen, of ze moeten het helemaal afschaffenquote:
Dit is wel waar ja.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op OV in de provincie is geen bezuiniging meer te halen, of ze moeten het helemaal afschaffen
Prima. Daar woon ik niet. Dus geen last van.quote:
Dat plan om zoveel mogelijk mensen uit de auto te krijgen werkt echt goed man!quote:
Eensquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op OV in de provincie is geen bezuiniging meer te halen, of ze moeten het helemaal afschaffen
dat ze iedereen maar een opgevoerde fatbike gevenquote:
*neemt jouw plek in.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
De attracties of de hele dag met collega's op pad?
Ik ga niet mee trouwens
O ja kan ik straks ook nog wel even doen, het is weer echt weer voor iets warms.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben water aan het warmen voor een cup a soupje
Dit zegt mij (gelukkig?) nietsquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb gelijk het carnaval festival liedje in m'n hoofd
nja, het is niet koud, maar wel grijs en een beetje guur.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja kan ik straks ook nog wel even doen, het is weer echt weer voor iets warms.
Kers is sowieso beterquote:
Gewoon bij de ingang wachten op een bus vol ambtenaren en je kan zo mee naar binnen sneaken hoor.quote:
In MijnDossier, bij Brievenquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
"Je hebt al een verwijsbrief, staat in mijndossier bij brieven"
Ja waar dan?
nu al zin in verse kersenbollen van de oliebollenkraamquote:
Ik ook, maar denk dat ik dit jaar niet in nederland ben in oliebollentijdquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu al zin in verse kersenbollen van de oliebollenkraam
Misschien ook maar een verwijsbrief voor de oogarts vragenquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja niet dus zuster Kwiwi
quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook maar een verwijsbrief voor de oogarts vragen
Ik zie kwiwi altijd voor me in brandweerpak, maar zusterpak is ook leukquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja niet dus zuster Kwiwi
Wat is dat voor laf Apfelstrudeltjequote:Op dinsdag 17 september 2024 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gezien de TT en dud0r zijn melding van de lunch nog even beeld materiaal ter ondersteuning
[ link | afbeelding ]
APFELSTRUDDEL!
waar is de rest?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gezien de TT en dud0r zijn melding van de lunch nog even beeld materiaal ter ondersteuning
[ link | afbeelding ]
APFELSTRUDDEL!
Ik altijd met slaapsokkenquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie kwiwi altijd voor me in brandweerpak, maar zusterpak is ook leuk
quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie kwiwi altijd voor me in brandweerpak, maar zusterpak is ook leuk
quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik altijd met slaapsokken
en een paar koeien en een bosmarmot op de achtergrondquote:
ik snap die beestjes welquote:Marmotten hebben altijd honger
Het zit in de genen van de marmotten om altijd actief opzoek te zijn naar eten. Het zijn dieren met een extreem lange winterslaap, van oktober tot april. Hierdoor eten ze in de zomer veel. Marmotexpert Walter Arnold vertelt dat ze hierdoor hun gevoel voor verzadiging verliezen. Alles in de natuur van de diertjes zegt dat ze zoveel mogelijk moeten eten, nu het nog kan. Hierdoor kunnen ze naar mensen toe heel brutaal zijn en heel soms zelf agressief.
als uitje voor je werkquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
De attracties of de hele dag met collega's op pad?
Ik ga niet mee trouwens
ga eens in het buitenland kijkenquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaa, goede portie sausquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
APFELSTRUDDEL!
OMG die sauskannenquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat voor laf Apfelstrudeltje![]()
Even naar Oostenrijk rijden voor de echte zou ik zeggen:
[ afbeelding ]
alleen als jij mee gaatquote:
quote:Uit stilistische overwegingen worden de aanduidingen 'hij/zij' en 'hem/haar'vermeden. Waar dit van
toepassing is, worden met 'hij'en 'hem' beide geslachten bedoeld.
1x per jaar mag dat!quote:
Huehuequote:Op dinsdag 17 september 2024 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is
klinkt niet verkeerd?quote:
is het verplicht?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
1x per jaar mag dat!
Een aantal jaar geleden (voor ik hier zat) zijn ze zelfs een weekendje op wintersport geweest.
Volgende uitje is een bierproeverij bv....
Niks is verplicht!quote:
ChatGPT staat er ook bij?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben bezig om iemand zn literatuurlijst 'even' te controleren, wat een bende man.
Jammer voor de dames, maar alles wordt nu hij/hem.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]laatste zin is alsnog gevaarlijk, ohnee
Wij zijn een keer een week naar Gstaad geweest met het hele bedrijf, we hebben ons daar kwekprima vermaakt wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
1x per jaar mag dat!
Een aantal jaar geleden (voor ik hier zat) zijn ze zelfs een weekendje op wintersport geweest.
Volgende uitje is een bierproeverij bv....
Doe maar decadent hoorquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn een keer een week naar Gstaad geweest met het hele bedrijf, we hebben ons daar kwekprima vermaakt wel.
Hij zegt er niet bij hoe groot het bedrijf was.quote:
Oh, dat is fijnquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Niks is verplicht!
Maar normaal gesproken ga ik wel met alles mee. Had hier alleen geen zin in.....
chatGPT maakt tenminste nog consistente foutenquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ChatGPT staat er ook bij?
zijn we gewendquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer voor de dames, maar alles wordt nu hij/hem.
gaat dit over los?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ik ben met werk naar <luxeplek x> gegaan"
Plottwist: ZZP'er
Of: Had m'n laptop meegenomen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ik ben met werk naar <luxeplek x> gegaan"
Plottwist: ZZP'er
Was niet zo groot destijds, 46 werknemers geloof ik.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zegt er niet bij hoe groot het bedrijf was.
"kwam" het besluit, volgens mij.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Op een bankje in het park van het besluit.
Wie zegt dat nou?
in een computerspelletje?quote:
Rare parknaam.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie zegt dat nou?
neequote:
quote:
ijsdraak de Jung?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, tikfout gemaakt in m'n eigen achternaam, nu ziet het er helemaal niet uit.
nee, maar je weet hoe ik er uit zie..quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neebelde iemand aan en die zei 'woowowow zag je zitten en heb nog nooit iemand zo leuk gezien en had toevallig 100kg goud bij me en wil dat graag aan je schenken want je ziet er geweldig uit'
maak jij zeker nooit mee
Meer een ijysdraakquote:
Kwam het besluit dovequote:Op dinsdag 17 september 2024 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie zegt dat nou?
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ze hadden de brief niet goed gedeeld @:kwiwi
ehquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar je weet hoe ik er uit zie..
De Efteling trekt mij niet echt (niet in combinatie met collega's in ieder geval) en een hele dag lijkt me een beetje te veelquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn
Hm, speciale reden?
Ik wil gergi z'n naam niet aannemen, dan klinkt m'n naam veel te duitsquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga kerel z'n naam aannemen, die is veel simpeler.
quote:
nee ijs, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kanquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga kerel z'n naam aannemen, die is veel simpeler.
* kwiwi staat opquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:23 schreef UitStraling het volgende:
All rise for our King
https://npo.nl/start/live?channel=NPO1
quote:
Kan me voorstellenquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
De Efteling trekt mij niet echt (niet in combinatie met collega's in ieder geval) en een hele dag lijkt me een beetje te veel
Zo ben ik wel al 4x 100kg goud kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neebelde iemand aan en die zei 'woowowow zag je zitten en heb nog nooit iemand zo leuk gezien en had toevallig 100kg goud bij me en wil dat graag aan je schenken want je ziet er geweldig uit'
maak jij zeker nooit mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Zo ben ik wel al 4x 100kg goud kwijtgeraakt.meer goud geven misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta open om het te proberen
Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil gergi z'n naam niet aannemen, dan klinkt m'n naam veel te duits
Was dat feestje dan ook een verademing?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]nu je het zegt, vind ik het best een leuke naam
maar alles kan tegenwoordig, hier was vorige week een festival in het park 'de verademing', blijf ik ook een mooie naam vinden
volgens mij was het best leukquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Was dat feestje dan ook een verademing?
teveel keta?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij was het best leukheb het zelf niet ervaren tho
Sworryquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Je hoed ontneemt me mijn uitzicht.
Teveel Nederlanders?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Oei, de koning vind ook dat er teveel Nederlanders zijn.
Dat hangt er vanaf wie je het vraagt, anderhalf uurtje. Ik vind dat prima te doen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Kan me voorstellenis ook nog een eind vanuit jou uit?
Oh dan welquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
meer goud geven misschien?
Ik sta open om het te proberen
Dat is echt een btw verhoging die ik totaal niet begrijp.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
"We willen meer investeren in basisvaardigheden zoals lezen en rekenen."
*verhoogt btw op boeken*
Bezuinigt op onderwijs.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
*verhoogt btw op boeken*
Geen primaire levensbehoefte.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is echt een btw verhoging die ik totaal niet begrijp.
Geldt niet voor leermiddelenquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
*verhoogt btw op boeken*
Hoe leer je dan lezen en schrijven? Op FOK!, waardoor je de rest van je leven soberso en hont schrijft?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen primaire levensbehoefte.
"Heeyyyy pssstttt meisje, kopje koffie samen drinken?"quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe leer je dan lezen en schrijven? Op FOK!, waardoor je de rest van je leven soberso en hont schrijft?
Jawel Maui Toui Dino’s en Dogmanquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij leest je kinderen nooit voor.
Nederland zal over 10 jaar onder Marokko en Angola zakken qua gemiddeld IQ.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nog hoeveel er geklaagd werd toen het btw van kappers omhoog ging. En nu btw op oa kranten en boeken omhoog gaat, hebben veel mensen zoiets van 'mwah boeit mij dat'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |