Ja dat snap ik. Maar als je een hoger opgeleide baan zou zoeken hou je ook meer overquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een gemiddeld Thais salaris van een horeca medewerker is 300/400
K gok er op dat ik als eigenaar meer over houd
Overcooked?quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op je steam deck zijn toch ook al games waarmee je dat kunt oefenen toch?
Ja maar kom ik niet voor in aanmerking. Dan moet ik iets kunnen wat een Thai niet zou kunnen om een werkvergunning te krijgenquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar als je een hoger opgeleide baan zou zoeken hou je ook meer over
Ah okquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar kom ik niet voor in aanmerking. Dan moet ik iets kunnen wat een Thai niet zou kunnen om een werkvergunning te krijgen
Delicious-spellen zijn oprecht heel tof.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op je steam deck zijn toch ook al games waarmee je dat kunt oefenen toch?
Wel 40+ uur werken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat als ik zelf zo'n 2000 euro overhoud netto dat ik goed kan rondkomen
Hoeveel bahtjes is dat @Kukelecucktsju10quote:Op dinsdag 17 september 2024 06:43 schreef bitterbal het volgende:
Heb nu lunch. Gefrituurde kip met rijst en soep voor 1 ,35
50 heb ik betaaldquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoeveel bahtjes is dat @:Kukelecucktsju10
in dat geval gewoon een duimpje geven en niet iets zeggen zoals: "wat is dit voor lelijke hoop nageboorte?"quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega heeft een kind gekregen en in de app groep is een foto gedeeld van de baby. Maar eigenlijk interesseert het me te weinig, maar ik wil ook weer niet als een hork overkomen...
Je kunt appen dat het meestal nog wel wat bijtrekt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega heeft een kind gekregen en in de app groep is een foto gedeeld van de baby. Maar eigenlijk interesseert het me te weinig, maar ik wil ook weer niet als een hork overkomen...
Gewoon zeggen "schijtlelijke kutbaby joh, optiefen met dat gore smerige mormel"quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Lijkt wel of hij Down heeft"quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:26 schreef CherryLips het volgende:
'Lijkt sprekend op jullie buurman.'
"Horen die ogen zo te staan?"quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lijkt wel of hij Down heeft"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |