abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215005269

quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

Twitter Vandaag Inside

Instagram Vandaag Inside

Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon :o

:T
-nee-
pi_215005313
Lale toont nog maar eens aan hoe achterlijk religieuzen zijn.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 09:31:23 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_215005350
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2024 09:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb ook geen hoge pet op van Derksen maar stemmen op iets waar je kater spijt van hebt, dat lijkt me gewoon menselijk. Ik vind het juist verfrissend dat iemand naar andere en nieuwe partijen kijkt, in plaats van die volgevreten oude mannen die al 40 jaar VVD stemmen zonder eigenlijk nog te kijken wat zo'n partij uitspookt.
Dus als je 75 bent, en je stemt nog steeds opportunistisch op populisten, waarna je al snel je stem intrekt is fris :?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215005390
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dus als je 75 bent, en je stemt nog steeds opportunistisch op populisten, waarna je al snel je stem intrekt is fris :?

Derksen is gewoon niet zo slim verder, maar hij is wel frisser dan de meesten van zijn leeftijd. En ik vind het ook absoluut geen argument om te zeggen dat ie dan maar af is, omdat hij opportuun stemt. NSC heeft, wat, 20 zetels? Dat zijn een hoop debieltjes dan.
-nee-
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 09:38:49 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_215005408
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2024 09:36 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Derksen is gewoon niet zo slim verder, maar hij is wel frisser dan de meesten van zijn leeftijd. En ik vind het ook absoluut geen argument om te zeggen dat ie dan maar af is, omdat hij opportuun stemt. NSC heeft, wat, 20 zetels? Dat zijn een hoop debieltjes dan.
In de laatste peilingen heeft NSC vrijwel geen aanhangers meer. :) Dat zijn idd een hoop debieltjes. FvD is al weggevaagd, en BBB zal snel volgen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215005425
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Timmermans moet ruzie hebben gehad met Genee. Dat merk je eraan als hij vals wordt. ‘Zonde van de zendtijd’, terwijl hij gewoon een normaal betoog houdt. Slaat echt nergens op, tenenkrommend.
Dat begint inderdaad een beetje zielig te worden. Die venijnige trekken ook op Genee zijn gezicht als hij het over Timmermans heeft. Daar moet bijna wel meer achter zitten.

Prima overigens om Timmermans aan te pakken als dat terecht is, maar nu pakken ze hem bijna op elke uitspraak die hij doet. Ook als hij werkelijk niets geks zegt. Zo kun je straks wel elke uitspraak van elke politicus laten zien...

En nog steeds dat idee dat Timmermans is gekomen om wel even makkelijk premier te worden. :') De man had gewoon een nieuw baantje nodig omdat zijn tweede termijn als Eurocommissaris er bijna op zat en een derde termijn eigenlijk niet of nauwelijks voorkomt.
pi_215006690
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Timmermans moet ruzie hebben gehad met Genee. Dat merk je eraan als hij vals wordt. ‘Zonde van de zendtijd’, terwijl hij gewoon een normaal betoog houdt. Slaat echt nergens op, tenenkrommend.
Frenske van de hamaspartij nog gehoord over de extreemlinkse terroristenaanhang binnen zijn partij?
  dinsdag 17 september 2024 @ 14:01:35 #8
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215007781
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 04:54 schreef Alicia76 het volgende:
Derksen wordt steeds extremer. De man is het totaal kwijt. Hij heeft de laatste verkiezingen gestemd op FVD, BBB en NSC. En hij had naderhand spijt van iedere stem. Alleen al daardoor is de man niet meer serieus te nemen. Ook kan Derksen totaal geen kritiek verdragen. Hij maakt anderen graag kapot, maar zodra het over hem gaat steigert hij als een aangeschoten paard. Derksen is een sneu mannetje geworden die is vastgeroest in waanideeen. Hij zal dat alleen nooit toegeven. Het feit dat hij al heel lang stemt op partijen waar hij later spijt van heeft zegt genoeg. Johan Derksen is een oude man, een zielig type.
Nu is het ook weer Vollenbroek zijn schuld dat hij rechtszaken aanspant omdat de overheid (althans, het nieuwe kabinet) weigert om iets aan het stikstofprobleem te doen. Die man heeft gewoon het volste recht en dan kun je wel hard gaan schreeuwen, maar de overheid is het gewoon zelf schuld. Het is juist heel goed dat je als burger rechten hebt tegen de overheid.

Derksen is al lang niet leuk meer. Gelukkig hebben we YouTube nog voor die goede oude tijd.
Rini dankjewel.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 18:34:02 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_215010131
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef Nober het volgende:

[..]
Frenske van de hamaspartij nog gehoord over de extreemlinkse terroristenaanhang binnen zijn partij?
:D

pi_215010319
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 09:41 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Dat begint inderdaad een beetje zielig te worden. Die venijnige trekken ook op Genee zijn gezicht als hij het over Timmermans heeft. Daar moet bijna wel meer achter zitten.

Prima overigens om Timmermans aan te pakken als dat terecht is, maar nu pakken ze hem bijna op elke uitspraak die hij doet. Ook als hij werkelijk niets geks zegt. Zo kun je straks wel elke uitspraak van elke politicus laten zien...

En nog steeds dat idee dat Timmermans is gekomen om wel even makkelijk premier te worden. :') De man had gewoon een nieuw baantje nodig omdat zijn tweede termijn als Eurocommissaris er bijna op zat en een derde termijn eigenlijk niet of nauwelijks voorkomt.
Hij had beter kunnen gaan thuiszitten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_215010665
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 14:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Nu is het ook weer Vollenbroek zijn schuld dat hij rechtszaken aanspant omdat de overheid (althans, het nieuwe kabinet) weigert om iets aan het stikstofprobleem te doen. Die man heeft gewoon het volste recht en dan kun je wel hard gaan schreeuwen, maar de overheid is het gewoon zelf schuld. Het is juist heel goed dat je als burger rechten hebt tegen de overheid.

Derksen is al lang niet leuk meer. Gelukkig hebben we YouTube nog voor die goede oude tijd.
Ik kijk nog altijd graag naar Sigaarsnor.blogspot hoogtepunten
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_215012687
Wilfred snapt het verschil tussen belastingverhogingen en bezuinigingen niet.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 22:01:13 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_215012902
Nu over Jan Slagter. Die ging af. Te triest wat een enge man.

Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 22:03:58 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_215012932
Ha ha ha. Derksen de witte ouwe man, gaat een andere witte man beschermen. Derksen is zo voorspelbaar. Gruwelijk. Ik kijk maar wind me weer op. Het trieste is dat ie weer slachtoffers blamed.

Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 22:05:07 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_215012943
Goed zo Albert.

Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 22:05:48 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_215012948
Oe, ik mag van Ambrosius niet te veel posten in dit topic.

Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 22:08:32 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_215012963
Nu vindt Johan Derksen Cornald Maas weer een griezel.

Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 22:21:04 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_215013068
Goeie uitzending. Was eerst bang dat het weer een rechts extremische Derksen show zou worden, maar Merel Ek en Albert Verlinden zetten hem goed op z'n plaats. In zoverre dat lukt bij de snor.

pi_215013153
Over welk detail van Amalia mochten we nou niet praten :?
Haar vette lijf O-)
pi_215013234
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 22:03 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Derksen de witte ouwe man, gaat een andere witte man beschermen. Derksen is zo voorspelbaar. Gruwelijk. Ik kijk maar wind me weer op. Het trieste is dat ie weer slachtoffers blamed.

En wat ben jij dan? Een omgebouwde neger?
Vakman pur sang
pi_215013281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 09:13 schreef tong80 het volgende:

[..]
Precies, steeds meer users die het ook inzien.:)

Aardige tijd niet meer gekeken, maar klopt hoor, dat hele programma inclusief Johan is totale afzeiktelevisie geworden vind ik. Eerst deugt het koningshuis niet (puur om hoe men eruit ziet), daarbij gaat zo een stel semi-bejaarden ook nog eens extra los over uiterlijke kenmerken van de prinsessen die net volwassen zijn en doordat ze midden in de spotlights nog meer moeite hebben met hun plek te vinden dan andere jong-volwassenen. Mooi ingrijpen van die Merel ook. Dan komt de dagelijkse Timmermans-bash weer langs, toen dat filmpje van Van der Staaij, waar een zweterige Albert Verlinde heel gespeeld (leek het) om moest lachen.

Eigenlijk wat iemand hier al eerder zei: ze zijn nu dingen belachelijk aan het maken die op zich redelijk normaal zijn. Ze zoeken echt naar iets en gaan dan op commando hysterisch zitten lachen om een bepaald beeld te schetsen zo lijkt het.

Jammer want het was ooit de moeite waard, maar de roem en het succes lijken ze een beetje naar het hoeft te zijn gestegen.
Een heer met stijl
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 22:45:29 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_215013337
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En wat ben jij dan? Een omgebouwde neger?
Ja, en daar heb ik nooit een geheim van gemaakt.

pi_215013365
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 22:03 schreef tong80 het volgende:

Praat je ook zo over zwarte vrouwen? Of is het dan racisme?
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 22:48:46 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_215013370
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2024 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Jammer want het was ooit de moeite waard, maar de roem en het succes lijken ze een beetje naar het hoeft te zijn gestegen.
Ik kijk zo nu en dan. Vanavond door Prinsjesdag. En soms door een fragment dat ik ergens op internet zie langs komen. Je omschrijft het perfect. Ik ben eerder weggezapt omdat ik Lubach wilde kijken, maar kwam er alsnog een Timmermans bash op het laatst ?

dinsdag 17 september 2024 @ 22:52:36 #25
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215013402
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2024 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Aardige tijd niet meer gekeken, maar klopt hoor, dat hele programma inclusief Johan is totale afzeiktelevisie geworden vind ik. Eerst deugt het koningshuis niet (puur om hoe men eruit ziet), daarbij gaat zo een stel semi-bejaarden ook nog eens extra los over uiterlijke kenmerken van de prinsessen die net volwassen zijn en doordat ze midden in de spotlights nog meer moeite hebben met hun plek te vinden dan andere jong-volwassenen. Mooi ingrijpen van die Merel ook. Dan komt de dagelijkse Timmermans-bash weer langs, toen dat filmpje van Van der Staaij, waar een zweterige Albert Verlinde heel gespeeld (leek het) om moest lachen.

Eigenlijk wat iemand hier al eerder zei: ze zijn nu dingen belachelijk aan het maken die op zich redelijk normaal zijn. Ze zoeken echt naar iets en gaan dan op commando hysterisch zitten lachen om een bepaald beeld te schetsen zo lijkt het.

Dat is het met name, dat er om normale dingen gedaan wordt alsof ze niet normaal zijn. Het is dat ik denk dat bijna niemand Derksen meer serieus neemt, maar anders was het echt gevaarlijk. Hij gedraagt zich als een volksmenner. Met veel volume betogen dat demonstranten van de weg gespoten moeten worden, mensen die recht zoeken moeten aan de kant geschoven worden en de oppositie in de tweede kamer moet zijn mond houden. Het is dat we Derksen kennen, maar als je het zo op een rijtje zet zou het echt een heel enge meneer zijn die zoiets voorstelt.
Rini dankjewel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')