Hij heeft wel Helene Hendriks gelikt.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:12 schreef Martinello het volgende:
Die pipo naast Segers is een vreemde snuiter.
En klinkt soms als de vieze man.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij heeft wel Helene Hendriks gelikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk op twitter van bar laatquote:Op donderdag 19 september 2024 23:28 schreef svann het volgende:
Bar Laat heeft blijkbaar geen website waar je de onderwerpen/gasten van de avond kunt vinden.
Kan alleen een wat algemene pagina vinden, wat magertjes.
Niks op te zien, geen dagelijkse posts iig.quote:
Gadver.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij heeft wel Helene Hendriks gelikt.
Jawel? Zie o.a.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:35 schreef svann het volgende:
Niks op te zien, geen dagelijkse posts iig.
Ik ben niet ingelogd op Twitter, dan wordt tegenwoordig hetgeen je te zien krijgt nogal afgeknepen.quote:
Ze zit haar ondergoed te showen, beetje uh.. . minder stijlvol.quote:Op maandag 23 september 2024 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Caroline draagt Marlies Dekkers lingerie.
En die dikkop die maar blijft praten en altijd zorgt voor een of andere deprimerende grauwsluier om de shows waar hij te gast is, die Rotterdammer. Waarom al oid overal dezelfde koppen. Voor de rest ook geen enkele sympathieke gast geloof ik.quote:
Dit had ik liever niet willen lezen aangezien mij dit ik niet opgevallen was, (of zou opvallen).quote:Op maandag 23 september 2024 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Ze zit haar ondergoed te showen, beetje uh.. . minder stijlvol.
https://forum.fok.nl/topic/2693920 NSFW.quote:Op maandag 23 september 2024 22:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dit had ik liever niet willen lezen aangezien mij dit ik niet opgevallen was, (of zou opvallen).
Christenmeisje Schouten van de Christen Unie.quote:Op maandag 23 september 2024 23:18 schreef svann het volgende:
Aboutaleb laat grote schoenen achter.
Hebben ze eigenlijk al een vervanger/ opvolger gevonden?
quote:Op maandag 23 september 2024 23:05 schreef superniger het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2693920 NSFW.
Voor de Caroline body type liefhebbers.
Ik ben 12 en wat is ditquote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Dat is toch het topic waar twaalf- tot en met zeventienjarigen zeggen dat ze achttien-plus zijn?quote:
Wat is klare taal bij haar ? Te dom om te poepen en beperkte woordenschat. Daarom herhaalt ze altijd alles. Doet Trump ook.quote:Op maandag 23 september 2024 22:42 schreef Faraday01 het volgende:
Klare taal, ja leuk alleen nu nog zonder alle onwaarheden Caroline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |