https://pers.bnnvara.nl/s(...)resenteren-bar-laat/quote:Vanaf 26 augustus 2024 kunnen kijkers op maandag- tot en met donderdagavond de dag afsluiten met ‘Bar Laat’ op NPO 1. De nieuwe late night talkshow van BNNVARA wordt om en om gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw. Tim de Wit complementeert het team als vaste invalpresentator en zal in de maanden januari en februari de presentatie met Sophie afwisselen.
Vanuit de Hilversumse studio met publiek voeren Sophie, Jeroen en Tim het gesprek van de dag en wordt de kijker bijgepraat over actualiteit, kunst, cultuur en sport. En natuurlijk is er in Bar Laat ook alle ruimte voor muziek.
Tim: “Ik vind het een te gekke kans om met het team van Bar Laat naast Sophie en Jeroen aan de slag te gaan op de late avond. Met alle ontwikkelingen in de huidige actualiteit, verheug ik me erg op dit nieuwe avontuur.”
Tim de Wit is daarnaast presentator van de VPRO-programma’s Bureau Buitenland en Europa Draait Door.
Bar Laat is vanaf 26 augustus iedere maandag- tot en met donderdagavond vanaf 22.15 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
Ik verheug me op woensdag en donderdag. Hij gaat ze allemaal slopen. En waarom weer zo'n Hazes gedrocht ? Er zijn duizenden goede zangers in Nederland. En daar hoort zij niet bij. Al dat aan vaste namen uit het verleden vasthouden en profiteren.quote:Op maandag 16 september 2024 23:26 schreef superniger het volgende:
Jimmy heeft een oude kop voor een 38jarige.
Ik las Rox.quote:Op maandag 16 september 2024 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Het enige wat ertoe doet, is gaat de Box 3 belasting omlaag.
Het ploft al aardig.quote:Op maandag 16 september 2024 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon laten gaan joh. Op een gegeven moment keert de wal het schip wel, ben benieuwd hoe de boel dan ontploft.
We missen Markquote:Op maandag 16 september 2024 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Het ploft al aardig.
Je zou je bijna afvragen of er wat geestverruimends in je drankje zat als je dit kabinet hoort spreken.
We missen linkse wijsheid.quote:
Jimmy Dijk zei best wat verstandige dingen aan tafel imoquote:Op maandag 16 september 2024 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
We missen linkse wijsheid.
Trusten.
En bij de NPO (maandag t/m donderdag) is de ochtend-talkshow rechts, de Max-talkshow van rond 17 uur rechts, en die om 19 uur ook een soort van rechts - iig qua afzender (inhoudelijk zitten er nog best verschillende geluiden in).quote:Op dinsdag 17 september 2024 04:59 schreef Alicia76 het volgende:
Bar laat is meestal goed als Pauw het presenteert. Helaas is het minder goed als Sophie aan de beurt is. Jammer. Maar we hebben een links geluid wel nodig, want op de commerciele wordt het steeds extreem rechtser. Bij de oranje zondag nodigen ze Annabel Nanninga uit... en bij Vandaag inside zit Weird Duk vaak en andere extreem rechtse mafkezen.
Het programma doet z'n naam eer aan, om het zo maar even te zeggen.quote:Op woensdag 18 september 2024 06:47 schreef tong80 het volgende:
Hier valt ook niks meer terug te lezen
Ha, ik zei het tochquote:Op woensdag 18 september 2024 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Weer zoeen die geradicaliseerd is door Social Media.
Jan Mulder maakt veel los.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:26 schreef svann het volgende:
Ach, gewoon een psychoot.
Niets bijzonders toch? Moet dat in een talkshow besproken worden?
In die tijd liep de musical 'Soldaat van Oranje al een jaar of vijftien.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:38 schreef svann het volgende:
Bij 40-45 denk ik aan de bekende grapjes van @:Caland .
Nu dan toch een musical.
Hij heeft wel Helene Hendriks gelikt.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:12 schreef Martinello het volgende:
Die pipo naast Segers is een vreemde snuiter.
En klinkt soms als de vieze man.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij heeft wel Helene Hendriks gelikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk op twitter van bar laatquote:Op donderdag 19 september 2024 23:28 schreef svann het volgende:
Bar Laat heeft blijkbaar geen website waar je de onderwerpen/gasten van de avond kunt vinden.
Kan alleen een wat algemene pagina vinden, wat magertjes.
Niks op te zien, geen dagelijkse posts iig.quote:
Gadver.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij heeft wel Helene Hendriks gelikt.
Jawel? Zie o.a.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:35 schreef svann het volgende:
Niks op te zien, geen dagelijkse posts iig.
Ik ben niet ingelogd op Twitter, dan wordt tegenwoordig hetgeen je te zien krijgt nogal afgeknepen.quote:
Ze zit haar ondergoed te showen, beetje uh.. . minder stijlvol.quote:Op maandag 23 september 2024 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Caroline draagt Marlies Dekkers lingerie.
En die dikkop die maar blijft praten en altijd zorgt voor een of andere deprimerende grauwsluier om de shows waar hij te gast is, die Rotterdammer. Waarom al oid overal dezelfde koppen. Voor de rest ook geen enkele sympathieke gast geloof ik.quote:
Dit had ik liever niet willen lezen aangezien mij dit ik niet opgevallen was, (of zou opvallen).quote:Op maandag 23 september 2024 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Ze zit haar ondergoed te showen, beetje uh.. . minder stijlvol.
https://forum.fok.nl/topic/2693920 NSFW.quote:Op maandag 23 september 2024 22:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dit had ik liever niet willen lezen aangezien mij dit ik niet opgevallen was, (of zou opvallen).
Christenmeisje Schouten van de Christen Unie.quote:Op maandag 23 september 2024 23:18 schreef svann het volgende:
Aboutaleb laat grote schoenen achter.
Hebben ze eigenlijk al een vervanger/ opvolger gevonden?
quote:Op maandag 23 september 2024 23:05 schreef superniger het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2693920 NSFW.
Voor de Caroline body type liefhebbers.
Ik ben 12 en wat is ditquote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Dat is toch het topic waar twaalf- tot en met zeventienjarigen zeggen dat ze achttien-plus zijn?quote:
Wat is klare taal bij haar ? Te dom om te poepen en beperkte woordenschat. Daarom herhaalt ze altijd alles. Doet Trump ook.quote:Op maandag 23 september 2024 22:42 schreef Faraday01 het volgende:
Klare taal, ja leuk alleen nu nog zonder alle onwaarheden Caroline
Hij vond de snackbar lunches niets, kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
Waarom geloof ik niet in een altruist met een rooie bril op.
Gecoverde en niet zelf geschreven. Het is namelijk een fabeltje. Hij veranderde kleine dingen. Hij had laten vastleggen dat-ie bij ieder nummer de tekstschrijver was. Dus een alcoholistische pedo die slaat en liegt wordt vereerd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook nooit gehad, maar herken wel de bleus in zijn gecoverde songs.
Dat klopt.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:59 schreef monkyyy het volgende:
NSC, met 20 zetels in de kamer, staat nu op 3 in de peilingen?! Hoor ik dat goed?
Een type Willibrord Frequin (RIP)quote:Op woensdag 25 september 2024 23:11 schreef superniger het volgende:
Nadia is te emotioneel betrokken. Ongeschikt.
Ze hadden Sinan Can of iemand anders moeten sturen.
Had-ie tietenquote:Op woensdag 25 september 2024 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Dit thema deze week, zit Rachel hier weer achter ofzo, die kan het niet laten haar dode man te blijven melken
Biertietenquote:
Ik zat er ook al geïntrigeerd naar te kijkenquote:Op donderdag 26 september 2024 23:09 schreef Martinello het volgende:
Wat een mooi natuurlijk kapsel heeft deze gladjanus.
En van ABBA naar een verkrachter .quote:Op donderdag 26 september 2024 23:08 schreef svann het volgende:
Wat een overgang in anderhalve zin. Van wereldproblemen naar ABBA.
Ach, een ander neukt Catherine Keyl.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:36 schreef superniger het volgende:
Rare fetisj. Een bewusteloze vrouw neuken.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:50 schreef NoCigar het volgende:
Toch opmerkelijk: hebben ze Groenhuizen eindelijk als presentator weg weten te krijgen, nodigen ze hem nog drie keer per week uit als gast.
Extreme sporter.quote:
quote:Meervoudig ultrasporter Matthieu Bonne heeft er een wereldrecord bij
Matthieu Bonne is een Belgisch ultrasporter en meervoudig wereldrecordhouder in zwemmen, wielrennen én lopen. Vorig jaar brak hij het wereldrecord wielrennen en het wereldrecord openwaterzwemmen. Zo zwom hij 131 km non-stop in zee in 60 uur, 55 minuten en 43 seconden. En nu is daar het wereldrecord hardlopen bij gekomen. Hij verbrak deze maand het 19-jarig wereldrecord en liep in totaal 1046,31 km in 6 dagen.
Deze presenteert zich niet als gezondheidsgoeroe.quote:Op maandag 30 september 2024 23:04 schreef NoCigar het volgende:
Hebben we met Win Hof nou niks geleerd met zulke types?
Hm, ze hebben wel iets als grab them gemeen.quote:Op maandag 30 september 2024 23:17 schreef monkyyy het volgende:
https://www.miamiherald.c(...)rticle290986070.html
Waarom vliegt Trump rond met Epstein zijn vliegtuig?
Was ook maar een slechte grap ten koste van die arme man.quote:Op maandag 30 september 2024 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Deze presenteert zich niet als gezondheidsgoeroe.
Scheelt toch een slok op een borrel.
Dus zijn bedrijf zit achter die walgelijke 020 nummers die mensen lastigvallen met spamquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:20 schreef svann het volgende:
Bijzondere actie om zo je bedrijf te vervreemden.
https://www.voys.nl
Toch meer een receptionistenservice, als ik de site even vlug bekijk?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Dus zijn bedrijf zit achter die walgelijke 020 nummers die mensen lastigvallen met spam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een lekker dik vest.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Hier staat de kutkachel alweer aan trouwens. Heerlijk
Was ook bij Renze.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:35 schreef svann het volgende:
Leuke terugblik op de eerste RTL-Nieuws uitzendingen.
Kruller muller of hoe je het ook schrijft is een aanrader inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:19 schreef svann het volgende:
Ik heb deze zomer de Van Goghs gezien op de Hoge Veluwe.
Echt prachtig om de echte kleuren en vooral ook de penseelstreken te zien.
Ik bespeur een pleonasme.quote:
Waarom haar opgegraven ? Wat heeft die met discoquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:35 schreef svann het volgende:
Die Travolta-moves zijn ondertussen allang standaard bij achtergrond-dansers.
"Onder lynchen verstaan we een bloedige moordpartij zonder vorm van proces, gepleegd door een hysterische menigte. Vaak gaat de massa meedogenloos tekeer. Het slachtoffer, of de slachtoffers, worden meestal flink verminkt. Lynchen is een extreme vorm van een Bijltjesdag, een volksgericht."quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:51 schreef NoCigar het volgende:
Nu beelden van de pro-Israël demonstranten die aangevallen werden door de tegenpartij en door de ME gered moesten worden van een lynchpartij.
Het was vrij duidelijk wat er met die mensen zou gebeuren als er geen politie bij was geweest die hen beschermde. Net zoals het duidelijk is dat er maar één kant is die hier bescherming nodig heeft, dus het hebben over 'de emoties van beide zijden' is nogal misplaatst en misleidend hier.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:26 schreef svann het volgende:
[..]
"Onder lynchen verstaan we een bloedige moordpartij zonder vorm van proces, gepleegd door een hysterische menigte. Vaak gaat de massa meedogenloos tekeer. Het slachtoffer, of de slachtoffers, worden meestal flink verminkt. Lynchen is een extreme vorm van een Bijltjesdag, een volksgericht."
Was schreeuwen, vlaggen afpakken en besmeuren niet smeuïg genoeg?
Gezien de emoties aan beide zijden is de dag redelijk rustig verlopen.
Beiden betreuren nogal wat onschuldige slachtoffers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:34 schreef NoCigar het volgende:
Het was vrij duidelijk wat er met die mensen zou gebeuren als er geen politie bij was geweest die hen beschermde. Net zoals het duidelijk is dat er maar één kant is die hier bescherming nodig heeft, dus het hebben over 'de emoties van beide zijden' is nogal misplaatst en misleidend hier.
Precies, je houdt gewoon je handen thuis!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het was vrij duidelijk wat er met die mensen zou gebeuren als er geen politie bij was geweest die hen beschermde. Net zoals het duidelijk is dat er maar één kant is die hier bescherming nodig heeft, dus het hebben over 'de emoties van beide zijden' is nogal misplaatst en misleidend hier.
FF pissen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:01 schreef svann het volgende:
Het is iig geen hoge nood-wet.
Zolang is hoge nood niet op te houden.
Ik kijk deze troep niet meer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Bellemoeke. Helaas bij Sophie. @:zipportal
[ x ]
Denk je?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:28 schreef svann het volgende:
Ik verdenk Powned ervan vooral in de sensatie geïnteresseerd te zijn.
quote:Regret after Gender-affirmation Surgery: A Systematic Review and Meta-analysis of Prevalence
Bustos, V. P., Bustos, S. S., Mascaro, A., Del Corral, G., Forte, A. J., Kim, E. A., ... & Manrique, O. J. (2021). Regret after gender-affirmation surgery: a systematic review and meta-analysis of prevalence. Plastic and Reconstructive Surgery–Global Open, 9(3), e3477.
https://journals.lww.com/(...)RCecb_VCzsV2yhuD5oCQquote:A total of 27 studies, pooling 7928 transgender patients who underwent any type of GAS, were included. The pooled prevalence of regret after GAS was 1% (95% CI <1%–2%). Overall, 33% underwent transmasculine procedures and 67% transfemenine procedures. The prevalence of regret among patients undergoing transmasculine and transfemenine surgeries was <1% (IC <1%–<1%) and 1% (CI <1%–2%), respectively. A total of 77 patients regretted having had GAS. Twenty-eight had minor and 34 had major regret based on Pfäfflin’s regret classification. The majority had clear regret based on Kuiper and Cohen-Kettenis classification.
Uitgekauwdquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:18 schreef svann het volgende:
Klinkt op zich vreemd een theaterprogramma over een franse begraafplaats.
Op Père-Lachaise liggen natuurlijk genoeg muziekale verhalen.
Heeft Rob ook een programma over gemaakt met Matthijst van Nieuwkerk.
Hoeft niet.quote:
Heel anders, maar ook heel veelzijdig.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:09 schreef NoCigar het volgende:
Is toch wel een stuk minder van burgemeester van Rotterdam eigenlijk, CvdK in Zeeland.
Dit is uitlokkingquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:18 schreef dvdfreak het volgende:
In Groningen en Friesland is er ook plek zat
Wie live zingt Die Knollebol Respectloos voor de echte kunstenaars en zangers die er liggen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:29 schreef svann het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Als er live gezongen wordt kan het wel aardig zijn (voor degenen die beter in frans zijn dan ik.)
Live geeft altijd wel een plus.
Ik keek er altijd naar. In een soort container.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:46 schreef svann het volgende:
Theo van Gogh had het leuke programma Wat doe jij nou?
Een gast neemt in het gesprek beetje bij beetje zijn leven door terwijl een jury op de tussenmomenten moet raden wat zijn beroep is. Heel verrassende wendingen, mooie gesprekken.
Het lijkt wel alsof ze nog te kijken zijn; leuk!
En welgeteld 3 voetbalinternationals.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:09 schreef NoCigar het volgende:
Is toch wel een stuk minder van burgemeester van Rotterdam eigenlijk, CvdK in Zeeland. De provincie met het minste aantal inwoners, 390.000. Genoeg steden met meer inwoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |