SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
je kan hoog of laag springen en met zoveelquote:Op maandag 16 september 2024 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Een licentie van heb ik jou daar en een development studio met ongekend respect van de pc community
Vergelijk dat met Concord een onbekende IP met gare characters, van een studio die niemand kent.
Als je het heel specifiek wilt hebben, een hero shooter zonder bekende ip zonder bekende namen met een "hoge" instap prijs vs legio established games, welke gratis zijn, bekende developers hebben, en bekende ips achter zich hebben.quote:Op maandag 16 september 2024 21:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je kan hoog of laag springen en met zoveelgooien als je wilt. Maar nee voor mijn punt doet het er helemaal niet toe
Het was zeker een slecht idee. Mijn punt was alleen dat hero shooter markt helemaal niet zo verzadigt is. En dat het probleem niet isquote:Op maandag 16 september 2024 22:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als je het heel specifiek wilt hebben, een hero shooter zonder bekende ip zonder bekende namen met een "hoge" instap prijs vs legio established games, welke gratis zijn, bekende developers hebben, en bekende ips achter zich hebben.
Het was gewoon een no go.
Eigenlijk is de hele lijst met ps5 exclusives niet top als je de remakes/final Fantasy titels niet meetelt.
https://www.gamesradar.com/ps5-exclusives/
Ok naja wat jij wilquote:Op maandag 16 september 2024 21:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je kan hoog of laag springen en met zoveelgooien als je wilt. Maar nee voor mijn punt doet het er helemaal niet toe
Rise of the Ronin?quote:Op maandag 16 september 2024 22:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als je het heel specifiek wilt hebben, een hero shooter zonder bekende ip zonder bekende namen met een "hoge" instap prijs vs legio established games, welke gratis zijn, bekende developers hebben, en bekende ips achter zich hebben.
Het was gewoon een no go.
Eigenlijk is de hele lijst met ps5 exclusives niet top als je de remakes/final Fantasy titels niet meetelt.
https://www.gamesradar.com/ps5-exclusives/
Geen idee, ik heb de lijst niet gemaakt.quote:Op maandag 16 september 2024 22:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Rise of the Ronin?
Niet dat dat GOTY is maar ik snap niet waarom hij er niet op staat.
De overlap is dat je een beperkt tijd en geld hebt om ergens in te investeren.quote:Op maandag 16 september 2024 22:15 schreef over_hedge het volgende:
fortnite en cod zijn geen hero shooters. Die eerste is battleroyale. De tweede een fps. Destiny hooguit het pvp gedeelte. De rest looter shooter. En die spelen mensen voor het verhaal.
De overlap is dat je in alles moet schieten.. Van de rest toch echt heel verschillende games
Geen idee waarom je dat zou doen. Maar wat dit met mijn punt te maken heeft wat ik probeerde te maken weet ik alleen ook nietquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De overlap is dat je een beperkt tijd en geld hebt om ergens in te investeren.
Waarom zou je een middelmatige online game voor 40¤ kopen als je gewoon kan knallen voor gratis?
Fixedquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:52 schreef KingRadler het volgende:
Als je een PS5 koopt alleen voor Fortnite, dan heb je echt te veel geld.
Ik zie veel gamers niet het maximale uit de PS5 halen; het gaat omvoor mij om performance en niet om de graphics.
Klopt het dat Sony (Performance Mode) heeft eruit gehaald bij de Pro?
75% van de gamers op ps5 prefereert performance modequote:
quote:According to Cerny, while 25% of PS5 owners have a 120 fps-capable TV (with 10% owning VRR displays), a vast majority of PS5 players will choose a game's performance mode if available – with 75% of all users opting for higher framerates at the cost of visual quality
Oke en nu?quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
75% van de gamers op ps5 prefereert performance mode
[..]
Volgens mij is het idee dat je met de pro geen modes hebt, maar dat je zowel graphics als performance tegelijk hebt. Die boodschap haalde ik uit hun anouncement iig.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:52 schreef KingRadler het volgende:
Als je een PS5 koopt alleen voor Fortnite, dan heb je echt te veel geld.
Ik zie veel gamers niet het maximale uit de PS5 halen; het gaat om performance en niet om de graphics.
Klopt het dat Sony (Performance Mode) heeft eruit gehaald bij de Pro?
Hij praat in generalisatie, en in dat opzicht geeft het gros meer om performancequote:Op dinsdag 17 september 2024 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke en nu?Wat wil je daar mee zeggen. Blijft een smaak ding. Vandaar de andere 25%
Dat klinkt echt als wishfull thinking / sales pitch heb ik het idee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat je met de pro geen modes hebt, maar dat je zowel graphics als performance tegelijk hebt. Die boodschap haalde ik uit hun anouncement iig.
Bedoel je niet SSD?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als wishfull thinking / sales pitch heb ik het idee.
Net als die ultra snelle HDD die cruciaal is, dat je ps4 4k aankan etc etc.
Mijn onderbuik zegt dat iets als god of war ragnarok welke nu een quality 30 fps / performance 60 fps mode heeft straks een 60 fps mode heeft met vergelijkbare graphics als voorheen en een ~45 fps quality mode oid krijgt.
Maar ik moet ook wel zeggen dat het verschil in quality/performance mode qua graphics meer zit in kleine details en dat het me in zoverre niet opvalt als ik aan het gamen ben terwijl een sprong van 30 naar 60 fps een wereld van verschil is.
Ik vernoed dat het voor de genoemde games in de trailer zo zal zijn, voor een hoop niet en voor wat komende games wel.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als wishfull thinking / sales pitch heb ik het idee.
Net als die ultra snelle HDD die cruciaal is, dat je ps4 4k aankan etc etc.
Mijn onderbuik zegt dat iets als god of war ragnarok welke nu een quality 30 fps / performance 60 fps mode heeft straks een 60 fps mode heeft met vergelijkbare graphics als voorheen en een ~45 fps quality mode oid krijgt.
Maar ik moet ook wel zeggen dat het verschil in quality/performance mode qua graphics meer zit in kleine details en dat het me in zoverre niet opvalt als ik aan het gamen ben terwijl een sprong van 30 naar 60 fps een wereld van verschil is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |