Bazenserie welquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
Legacy of Kain Remastered 1+2
December op Playstation
Ik heb alleen soul reaver uit die serie gespeeld. Die waren wel chillquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
Legacy of Kain Remastered 1+2
December op Playstation
Bij mij is die zwart en imiteert een vliegtuigquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:34 schreef Jimbo het volgende:
Oh, is dat, dat witte ding wat zo staat te blazen de hele tijd.
Ik dacht dat het mn verwarming was.
Ja bedoel soul reaver 1+2 my badquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb alleen soul reaver uit die serie gespeeld. Die waren wel chill
Achquote:Dear community Regarding our online exhibit at "TOKYO GAME SHOW 2024", scheduled to start at 3:00 p.m. on September 26th, we regret to inform you that due to various circumstances, we have decided to cancel our exhibit.
The currently ongoing giveaway campaign to commemorate the official release will continue.
We apologize for the short notice. We sincerely apologize to everyone who was looking forward to the release
Ubisoft Inc.
Nou, terug de schaduw in.quote:
De voice-acting is echt subliem.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja bedoel soul reaver 1+2 my bad
Heb alleen Soul Reaver 1 op de Dreamcast gespeeld destijds maar dat was idd een bazengame
Schijnbaar ook geschreven door Amy Hennig die ook achter Uncharted zit
Gewoon knettergek dat het kan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan gewoon betalen voor een patent, en dan mag je het gebruiken. Zijn argumenten zijn invalid.
3 oktober Story DLC en je kan het personage eindelijk in het hoofdmenu aanpassen.quote:
Mogelijk het spel ook delayed. We horen het wel de aankomende weken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:43 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
delayed?
woke en broke?
bang omdat soony vanavond GoT 2 gaat aankondigen?
GoT2?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:43 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
delayed?
woke en broke?
bang omdat soony vanavond GoT 2 gaat aankondigen?
Ja godverdommequote:Op dinsdag 24 september 2024 20:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mogelijk het spel ook delayed. We horen het wel de aankomende weken.
quote:
Oh dat zou wel heel pijnlijk zijn jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Japan 2
Teaser straks eventueel en niemand wil meer AC Shadows
[..]
Gezondheid.
Heb 1 al tijdje in de kast staanquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Japan 2
Teaser straks eventueel en niemand wil meer AC Shadows
[..]
Gezondheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |