Voorlopig koop ik het toch nog niet hahah mischien nog een patch of 2 eroverquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vooral de gameplay van Outlaws ziet eruit alsof het op een PS3 had kunnen uitkomen.
De controles met stuurwiel zijn wel in orde, nog niet van een GT orde maar het scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk ook wel zin in…..
Probleem is dat het nu een soort van Early Access game is op de console. De makers gaan allerlei updates uitbrengen de aankomende maanden om dingen te verbeteren en toe te voegen.
Ik wacht de aankomende maanden eerst wel af.
Is er een hype? Volgens mij valt dat enorm mee hoorquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
De hype rond AC Shadows is er en de pre orders lopen goed. De gameplay van Nanoe ziet er goed uit en de wereld met de weerseffecten, donker/licht en seizoenen zijn interessant.
Outlaws valt enorm tegen.
Waar?quote:
In the shadows.quote:
Welke SSD heb je gekocht?quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:27 schreef Radjan het volgende:
Ook wel grappig, ik wilde het geheugen van mijn PS5 uitbreiden omdat ik toch een soort van hoarder ben. Denkende dat je bij het plaatsen van meer SSD geheugen het huidige geheugen 800 gb verving ben ik voor het maximale van 4 TB gegaan en nu heb ik dus 4,8 TB geheugen in mijn PS 5
. Ik schuif nou bijna alle gratis game's in mijn geheugen. Of ik ze ooit ga spelen daar heb ik geen idee van maar ik heb ze wel, gewoon omdat het kan nu.
Wtfquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:48 schreef Evangelion het volgende:
wtf ik hou van F1 nu
[ afbeelding ]
Samsung 990 pro met heatsink.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welke SSD heb je gekocht?
Meh.quote:
Op de Xbox uitbrengen en niks verkopen, geloof het direct niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is er een hype? Volgens mij valt dat enorm mee hoor
Ik hoor en lees er best wel dingen over dat mensen er zin in hebben met de setting in Japan, Naoe, stealth, map kleiner dan Odyssey en Valhalla en omdat er buiten Outlaws niet echt vergelijkbare games uitkomen dit najaar.quote:
Valhalla is op zich prima als actiespel maar het verhaal is niks, de wereld is over het algemeen saai. Combat is flink beter dan van Odyssey. Enorm veel verkocht Origins, Oddyssey en Valhalla. Origins was met die saaie lul en zijn kutwijf misschien wel het best zoveel jaar later met de minste bugs, glitches en de meeste details.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:53 schreef Jimbo het volgende:
Ach assassins creed weet je toch altijd wel wat je krijgt, een prima explore game die flink wat uren duurt voor je hem uit hebt.
of de setting je pas is een tweede, maar over ht algemeen zijn het toch altijd wel prima games. Wat was de laatste grote die uit kwam? Valhalla geloof ik? Heeft ze toch geen windeieren gelegd.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Valhalla is op zich prima als actiespel maar het verhaal is niks, de wereld is over het algemeen saai. Combat is flink beter dan van Odyssey. Enorm veel verkocht Origins, Oddyssey en Valhalla. Origins was met die saaie lul en zijn kutwijf misschien wel het best zoveel jaar later met de minste bugs, glitches en de meeste details.
Natuurlijk is het geen Rockstar open wereld of een Witcher 3 of Cyberpunk 2077. Wel gewoon degelijke spellen qua wereld en kunnen klauteren, niet exceptioneel.
AC Japan van SOONY deed het gewoon echt goed door prima game af te leveren op een prachtig eiland, felle kleurtjes, bloed en een goed combat systeem met verschillende dingen te doen om de paar honderd meter.
De slechtste spel van de final Fantasy reeks. Ik heb paar keer de neiging om toetsenbord of muis tegen het beeldscherm te gooien als ik dit spel aan het spelen was.quote:
Ah oke. Ik hoor voornamelijk het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 21 september 2024 18:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor en lees er best wel dingen over dat mensen er zin in hebben met de setting in Japan, Naoe, stealth, map kleiner dan Odyssey en Valhalla en omdat er buiten Outlaws niet echt vergelijkbare games uitkomen dit najaar.
Ik ga sowieso spelen. Zolang het maar geen valhalla isquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor en lees er best wel dingen over dat mensen er zin in hebben met de setting in Japan, Naoe, stealth, map kleiner dan Odyssey en Valhalla en omdat er buiten Outlaws niet echt vergelijkbare games uitkomen dit najaar.
Nee, THIS IS SPARTAAAquote:Op zondag 22 september 2024 01:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso spelen. Zolang het maar geen valhalla is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |