DAN KIES JE HEM NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
In Dragon Age Veilguard kan je een top scar erbij doen
Wat is een top scar vraag je je dan af
Dat is als je je tieten eraf laat snijden als je een man wil worden
Man man man waar zijn we in hemelsnaam mee bezig
Klopt, het wordt beperkt door iemand met een gekke ideologie.quote:Jouw mening hoeft niet de keuzevrijheid van een ander te beperken.
Natuurlijk is dat kwalijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:43 schreef Questular het volgende:
Ik vind het wel kwalijk dat je geen good old titties and ass characters kunt maken.
Het is een fantasie spel in de middeleeuwen.. Moet je dan echt als jezelf kunnen spelen? Cmon man.quote:Als het 5 kids kan helpen die daardoor echt zichzelf kunnen spelen
Eensquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAN KIES JE HEM NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sodeju zeg
Het is een fucking extra keuze gast. Doe niet zo moeilijk.
Jouw mening hoeft niet de keuzevrijheid van een ander te beperken.
Als jij lekker met je gespierde grootgeleuterde witte blonde man met abs wil spelen, dan doe je dat. Dat kan nog steeds. Niemand heeft die keuzes er uit gehaald. Er zijn keuzes toegevoegd.
Als het 5 kids kan helpen die daardoor echt zichzelf kunnen spelen in een motherfucking roleplaying game met keuzes, dan laat ze lekker. Kiezen zij die ene extra optie, kies jij hem niet. Zo simpel is het.
Echt. Dit soort gezeik.
Vreselijk.
Yes, I'm pissed off.
Ja dat is precies wat er gaan gebeuren. En flop nummer zoveel van dit jaarquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:20 schreef sp3c het volgende:
En vind je het niks dan koop je het niet
Dat is van alle tijdenquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat er gaan gebeuren. En flop nummer zoveel van dit jaar
Gaat niet best voor de grote devs op het moment
Waarom heb ik dan niet de keuze om een chick met grote tieten te maken?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Eens
Keuzevrijheid in videogames bestaat sowieso, je kunt kiezen uit de opties die de ontwikkelaars toevoegt en verder niet
Als je deze optie wat minder vind heb je in dit geval gelukkig de optie om een ander te kiezen maar die is er enkel omdat de ontwikkelaar vond dat het van toegevoegde waarde was
Creatieve vrijheid noemen we dat
En vind je het niks dan koop je het niet
Mensen die een game niet kopen omdat het spel zelf kut is, die kan ik snappen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat er gaan gebeuren. En flop nummer zoveel van dit jaar
Gaat niet best voor de grote devs op het moment
Ik zou wel ff de definities van normaal (niet natuurlijk), normaal (statistisch gemiddeld) en normaal (volgens de sociale normen en waarden) opzoeken.Sommige van die dingen zijn feiten, de andere zijn meningen. Presenteer het ene niet als het andere. Dank je.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Het is niet normaal en je moet het niet normaliseren.
Ik vind het vooral vermoeiend dat het onderwerp elke keer weer terugkomt. Wat dat betreft is het bij #TeamNintendo beter.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die een game niet kopen omdat het spel zelf kut is, die kan ik snappen.
Mensen die een game niet kopen vanwege een toegevoegde optie van een scar, zijn sneu.
Het floppen gaat sowieso nooit meer toegerekend worden aan de kwaliteit van het spel.
People made up their minds: go woke go broke, het is de schuld van dat litteken.
Echt waar jongens......
Dat er te veel ricthbaarheid aan gegeven wordt door de maker: Eens.
Had hem gewoon als optie toegevoegd bij de scars.
Maar dit soort dingen aangrijpen om een spel niet te spelen is beyond triest.
En ja, ik wil ook een dikke tieten optie
En een grote bulge optie. En pecs.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vermoeiend dat het onderwerp elke keer weer terugkomt. Wat dat betreft is het bij #TeamNintendo beter.
Begrijp ik. Vind het wel knap van je, je kan ook die stakkers gewoon negeren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar ik weiger m'n bek te houden elke keer als t ook hier weer wordt aangekaart.
Daarvoor is het te persoonlijk.
Nou prima toch, hoef je niet zo'n drama van te maken hoorquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die een game niet kopen omdat het spel zelf kut is, die kan ik snappen.
Mensen die een game niet kopen vanwege een toegevoegde optie van een scar, zijn vind ik sneu.
Het floppen gaat sowieso nooit meer toegerekend worden aan de kwaliteit van het spel.
People made up their minds: go woke go broke, het is de schuld van dat litteken.
Echt waar jongens......
Dat er te veel ruchtbaarheid aan gegeven wordt door de maker: Eens.
Had hem gewoon als optie toegevoegd bij de scars.
Kan ik ook moe van worden. Ben geen PR uithangbord om hokjes af te vinken.
Maar dit soort dingen aangrijpen om een spel niet te spelen is beyond triest.
En ja, ik wil ook een dikke tieten optie
En een grote bulge optie. En pecs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |