voor 250 euro oid?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:33 schreef Koffieplanter het volgende:
30th Anniversary Controller is binnen.
Ja de Pro bestellen is geen probleem.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De gewone PS5 dan toch?
Pro or bust
ah oke, zag die normale er niet tussenstaan meerquote:
Stond helemaal onderin. Hij is echt net uitverkocht, dus ik vermoed dat ik bij de laatste 10 à 5 zat.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oke, zag die normale er niet tussenstaan meer
Ah oke nicequote:Op donderdag 26 september 2024 10:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stond helemaal onderin. Hij is echt net uitverkocht, dus ik vermoed dat ik bij de laatste 10 à 5 zat.
Het beste is de 30th anniversary variant van de Pro maar daar zijn er maar 12300 van.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:34 schreef D_A het volgende:
[..]
Ja de Pro bestellen is geen probleem.
Mijn eerste en enige DS5 heeft stick drift, dus ik moest sowieso een nieuwe.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke nice
niet dat ik hem wou kopen vond het wel genoeg geld zo
En uitverkocht natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:38 schreef Evangelion het volgende:
Het beste is de 30th anniversary variant van de Pro maar daar zijn er maar 1230
ja dan is het wel vet om deze te kiezenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn eerste en enige DS5 heeft stick drift, dus ik moest sowieso een nieuwe.
en je moet er zo'n remote ding bijkopen verplichtquote:Op donderdag 26 september 2024 10:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het beste is de 30th anniversary variant van de Pro maar daar zijn er maar 12300 van.
Heb het bedrag er wel voor over maar geen zin in F5'en, online wachtrijen en gehaast bestellen.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en je moet er zo'n remote ding bijkopen verplicht
Komen die nieuwe kleuren PS5's gewoon in de winkel of nah?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens echt een sucker for chrome en iridescente dingen.
Dus gvd die 3 nieuwe PS5 kleuren. Hou op met me![]()
Ik zou er bijna een nieuwe voor kopen, 3x.
Sony monopolyquote:In the US, the game now costs exactly twice as much as it did yesterday.
Right now, the PS4 version of Horizon Zero Dawn Complete Edition is priced at £34.99 / $39.99.
Price history data on the game, gathered by websites such as PSPrices.com, shows that the title was selling at £15.99 / $19.99 before today’s increase.
Physical copies of Horizon Zero Dawn can still be found at a recommended retail price of £15.99 / $19.99 or lower via online retailers like Amazon.
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komen die nieuwe kleuren PS5's gewoon in de winkel of nah?
Zou dat te maken hebben met de in de SOP aangekondige remaster?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
Sony verhoogt prijzen Horizon Zero Dawn PS4...
[..]
Sony monopoly
Dat is echt belachelijkquote:Op donderdag 26 september 2024 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
Sony verhoogt prijzen Horizon Zero Dawn PS4...
[..]
Sony monopoly
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou dat te maken hebben met de in de SOP aangekondige remaster?
Was Alan Wake 1 niet in de plus een tijdje geleden, kun je die altijd proberen.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga volgens mij richting het einde van Plague Tale 2, dus dat wordt weer keuze stress over de volgende.
Ik denk dat het Alan Wake 2 gaat worden of God of War 2. Neig naar de eerste, omdat dat echt een hele andere toon is.
FF16 is een dope game hoorquote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was Alan Wake 1 niet in de plus een tijdje geleden, kun je die altijd proberen.
Ik zit ook al een tijdje naar God of war 2 te kijken maar die blijft rete duur.
Ff16 staat voor 30, maar die game is helemaal niet zo goed/leuk?
CoD is ook ruk, maar toch spelen mensen hetquote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was Alan Wake 1 niet in de plus een tijdje geleden, kun je die altijd proberen.
Ik zit ook al een tijdje naar God of war 2 te kijken maar die blijft rete duur.
Ff16 staat voor 30, maar die game is helemaal niet zo goed/leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |