Laatste vraag was ook niet heel moeilijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
Ze had zo gruwelijk veel tijd en jokers dat ze weinig problemen meer kon krijgen
Klopt maar ze had toch nog 6 jokers en tijd na 5 jokers de vraag ervoor die ze niet nodig had. Erg sterk gespeeld!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laatste vraag was ook niet heel moeilijk.
Met de omschrijvingen erbij was het voor de leek ook al een stuk gemakkelijker.quote:
Klopt vrijwel alle antwoorden kon je herleiden naar de taal of man/vrouw.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met de omschrijvingen erbij was het voor de leek ook al een stuk gemakkelijker.
Zweed, met één Zweedse naam tussen de antwoorden en dat soort narigheid die leuke vragen in mijn ogen vaak verpest.
Geschiedenis > Wetenschap/Kunst&Cultuur >>>>>>>>>>>>>>>>>Tegenwoodige tijd >> Sport, denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:51 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt vrijwel alle antwoorden kon je herleiden naar de taal of man/vrouw.
Dijkstra zei nog dat wetenschap vaak wordt gezien als 1 van de moeilijkste categorie dat zie ik totaal niet. Geschiedenis vind ik altijd veruit de moeilijkste vragen hebben.
Zeker. Tijd zat voor een extra jokertje ook. Ik had er van deze vraag zelf misschien drie goed gehad.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Was wel een goede speler, jammer
Te veel gericht op de vierde rondequote:Op maandag 28 oktober 2024 20:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeker. Tijd zat voor een extra jokertje ook. Ik had er van deze vraag zelf misschien drie goed gehad.
Kende alleen Fender, Marshall en Ludwigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef Janneke141 het volgende:
Pff, dit is lastig hoor. Met Fender, Marshall, Hohner en Hammond was ik ook wel klaar.
Die theremin kende ik ook nog, van de big bang theoryquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef Janneke141 het volgende:
Pff, dit is lastig hoor. Met Fender, Marshall, Hohner en Hammond was ik ook wel klaar.
Hammond orgel niet kennenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Kende alleen Fender, Marshall en Ludwig
Hier, heb je een lesje Hammond:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Kende alleen Fender, Marshall en Ludwig
Ghiotto tegen Leerdam op de 1000 meter zou anders nog best een moeilijke kruising worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:11 schreef Faraday01 het volgende:
Ghiotto wissel 1000 meter, dat is niet best. Wel gecorrigeerd
Kent u deze nog: wedstrijdje 1000m tussen Bergsma en Richardson-Bergsmaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ghiotto tegen Leerdam op de 1000 meter zou anders nog best een moeilijke kruising worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |