SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is frietOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Buff tazThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mutiversus seizoen 3 morgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kreeg vandaag als tip om een week vakantie te nemen en een week aan vrije dagen uit te laten betalen en dan te gaan winkelen om alle lege kasten te vullenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ArtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
banaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Lijkt me toch fijn plan toch?quote:Op maandag 16 september 2024 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg vandaag als tip om een week vakantie te nemen en een week aan vrije dagen uit te laten betalen en dan te gaan winkelen om alle lege kasten te vullenLach met een schone bips![]()
Ik had nog een vraag rondom een banaanquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ga denk geen vrij nemen, maar ik laat het uitbetalen en ga wel boeken shoppen onder werktijdTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Of gewoon je laten uitbetalen en onder de baas zijn tijd boeken kopen met de baas zijn credit card, want ja het is wel in zijn tijdquote:Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk geen vrij nemen, maar ik laat het uitbetalen en ga wel boeken shoppen onder werktijd![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan ook, maar als je de uren hebt.. Tijd voor jezelf is ook wel leuk.quote:Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk geen vrij nemen, maar ik laat het uitbetalen en ga wel boeken shoppen onder werktijdLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: