gewoon de ordinaire toerist uithangenquote:Op dinsdag 17 september 2024 02:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een ticket geboekt voor de hop on hop off boat
Ja ben k ook toch :pquote:Op dinsdag 17 september 2024 06:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon de ordinaire toerist uithangen
Expat op proefquote:Op dinsdag 17 september 2024 06:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja weet niet hoe ik mijzelf anders nu moet omschrijven
heb een grotere braadslee nodig zo te zien.quote:
zeker, nog meer in morgenquote:
hoe komt dat?quote:
Doe eens zin makenquote:
Wat is er morgenquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker, nog meer in morgen
[..]
hoe komt dat?
woensdag.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eens zin maken
[..]
Wat is er morgen
Dat zijn de betere prijzen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 06:43 schreef bitterbal het volgende:
Heb nu lunch. Gefrituurde kip met rijst en soep voor 1 ,35
Wat voor cursus?quote:
Gelukkig is vandaag al de laatste dinsdag van de weekquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woensdag.
Weer een dag dichter bij het weekend
Leuk inderdaad met Nederlands salaris.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn de betere prijzen.
Dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:53 schreef gianni61 het volgende:
Volgende week wordt wel een leuk salaris.
cao verhoging van 7% is eindelijk definitief en dat krijgen we dn meteen ook met terugwerkende kracht voor de afgelopen 2 maanden
Ja, dan moet ze het met tien cent per dag doen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leuk inderdaad met Nederlands salaris.
Maar als ballie daar straks woont en voor een Thais salaris aan de slag moet zal elke dag uit eten wel tegenvallen denk ik
Klinkt saai.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van het begrotingsprogramma.
dan kan ze vast nog wel ergens een Nederlandse uitkering aanvragenquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan moet ze het met tien cent per dag doen.
Vorige week ook al een herhalingscursus ervan gedaan, dus ik hoop wel dat het nu meer verdiepend is dan die cursus, anders is het zonde van de tijd.quote:
quote:Ondertussen mtg arena spelen dus.
Ik kreeg bij m'n laatste baan, vlak voordat ik in de WAO kwam, 8 % loonsverhoging door goede prestatie. Daar pluk ik nu, 20 jaar later nog de vruchten van.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:53 schreef gianni61 het volgende:
Volgende week wordt wel een leuk salaris.
cao verhoging van 7% is eindelijk definitief en dat krijgen we dn meteen ook met terugwerkende kracht voor de afgelopen 2 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |