Zo praat je toch niet over je gezin joh.quote:Op maandag 16 september 2024 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Begin niet aan kippen:
Kipluizen, zure stront, ziektes, ontsnappen, kakelen, strontscheppen, elke ochtend en avond mee druk
Het is wat het is.quote:Op maandag 16 september 2024 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je gezin joh.
Gekke combiquote:Op maandag 16 september 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed ik heb een donut bij m'n kwark
Begin ook niet aan katten. Ik heb deze week weer twee keer kots mogen ruimen en een lading is een beetje in de mat getrokken en ik weet niet hoe ik dat eruit krijg. En de stront stinkt enorm.quote:
Kattenquote:Op maandag 16 september 2024 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Begin ook niet aan katten. Ik heb deze week weer twee keer kots mogen ruimen en een lading is een beetje in de mat getrokken en ik weet niet hoe ik dat eruit krijg. En de stront stinkt enorm.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 02:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een ticket geboekt voor de hop on hop off boat
Nee zo’n boot die verschillende toeristische stops aandoetquote:Op dinsdag 17 september 2024 06:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat wanneer je geen zin meer hebt, dat je er dan af kan springen en verder zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |