woensdag.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eens zin maken
[..]
Wat is er morgen
Dat zijn de betere prijzen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 06:43 schreef bitterbal het volgende:
Heb nu lunch. Gefrituurde kip met rijst en soep voor 1 ,35
Wat voor cursus?quote:
Gelukkig is vandaag al de laatste dinsdag van de weekquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woensdag.
Weer een dag dichter bij het weekend
Leuk inderdaad met Nederlands salaris.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn de betere prijzen.
Dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:53 schreef gianni61 het volgende:
Volgende week wordt wel een leuk salaris.
cao verhoging van 7% is eindelijk definitief en dat krijgen we dn meteen ook met terugwerkende kracht voor de afgelopen 2 maanden
Ja, dan moet ze het met tien cent per dag doen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leuk inderdaad met Nederlands salaris.
Maar als ballie daar straks woont en voor een Thais salaris aan de slag moet zal elke dag uit eten wel tegenvallen denk ik
Klinkt saai.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van het begrotingsprogramma.
dan kan ze vast nog wel ergens een Nederlandse uitkering aanvragenquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan moet ze het met tien cent per dag doen.
Vorige week ook al een herhalingscursus ervan gedaan, dus ik hoop wel dat het nu meer verdiepend is dan die cursus, anders is het zonde van de tijd.quote:
quote:Ondertussen mtg arena spelen dus.
Ik kreeg bij m'n laatste baan, vlak voordat ik in de WAO kwam, 8 % loonsverhoging door goede prestatie. Daar pluk ik nu, 20 jaar later nog de vruchten van.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:53 schreef gianni61 het volgende:
Volgende week wordt wel een leuk salaris.
cao verhoging van 7% is eindelijk definitief en dat krijgen we dn meteen ook met terugwerkende kracht voor de afgelopen 2 maanden
Goed dat je mij waarschuwtquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leuk inderdaad met Nederlands salaris.
Maar als ballie daar straks woont en voor een Thais salaris aan de slag moet zal elke dag uit eten wel tegenvallen denk ik
Ik heb begin van het jaar uitleg gehad van een programma dat ik moet gebruiken voor werk maar ze hadden m'n account nog niet geregeld dus dan kan je niks mee doen en alleen naar het scherm kijken. Wat een verspilling van de middag was datquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorige week ook al een herhalingscursus ervan gedaan, dus ik hoop wel dat het nu meer verdiepend is dan die cursus, anders is het zonde van de tijd.
[..]
Ede is wel een eind voor jou jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ben allang blij dat ik niet naar Ede hoef voor de cursus, maar dat ik 'm online kan volgen.
Daarom zijn al die bejaarden ook zo dik.quote:
Alsof jij dat niet allang weetquote:
Oh ja, dat helpt ook meestal niet mee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb begin van het jaar uitleg gehad van een programma dat ik moet gebruiken voor werk maar ze hadden m'n account nog niet geregeld dus dan kan je niks mee doen en alleen naar het scherm kijken. Wat een verspilling van de middag was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |