Oh dat heb ik gemist, volg het allemaal niet zo goed. Dacht dat ze de vorige jeer maar nipt verloor van Trump en dat ze wel een serieuze tegenkandidaat zou zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heeft zich terug getrokken omdat iets met emails.
Dat is niet perse waar. Trump is voor datgene wat hem het beste uitkomt.quote:Op maandag 16 september 2024 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Trump is hartstikke tegen joh
Zijn hele achterban is tegen abortus.quote:Op maandag 16 september 2024 13:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is niet perse waar. Trump is voor datgene wat hem het beste uitkomt.
Ze heeft zich ook niet teruggetrokken uit de verkiezingen. Ze was gewoon de nominatie van de DNC, deed mee aan de verkiezingen en verloor dankzij het rare kiessysteem ondanks ze wel de 'popular vote' won.quote:Op maandag 16 september 2024 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, volg het allemaal niet zo goed. Dacht dat ze de vorige jeer maar nipt verloor van Trump en dat ze wel een serieuze tegenkandidaat zou zijn.
Bij Trump?quote:Op maandag 16 september 2024 13:40 schreef drakin het volgende:
Abortus met terugwerkende kracht bij sommige mensen graag
Arbortus bij die mensen? Of bij hun moeder? Klein detail maar toch een groot verschil.quote:Op maandag 16 september 2024 13:40 schreef drakin het volgende:
Abortus met terugwerkende kracht bij sommige mensen graag
Nee ik wil dts winnenquote:
Dan zet ik een tr want dat is gewoon een doodsbedreiging richting alle andere users hier.quote:
Oh ja nu is het een garpje.quote:
bolkquote:
quote:Op maandag 16 september 2024 13:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar kan geen abortus tegenop hoor
quote:
Maar maarquote:
Soms wel en soms is feestboek gewoon stomquote:Op maandag 16 september 2024 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar maar
Kom jij hier dan gewoon voor de gezelligheid?![]()
![]()
![]()
ik ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |