Jaaahaaquote:
quote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu komt ineens "let it go" in me op... Geen idee waarom.
Dankjequote:
Ik doe ook altijd iets anders dan ik zegquote:Op zondag 15 september 2024 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je zei dat je ging
Maar toch niet?
We hebben maar 1 @SwJquote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu komt ineens "let it go" in me op... Geen idee waarom.
Okquote:Op zondag 15 september 2024 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd iets anders dan ik zeg@:mizzezamy
Darten kreeg toen ook opeens een populariteit sprong in Nederland.quote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moest net aan darten denken idd
quote:Op zondag 15 september 2024 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je zei dat je ging
Maar toch niet?
Nogmaals, F1 werd al 22 jaar voor de 1e NL'se F1-overwinning goed bekeken in NL.quote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja net als darten toen de tijd met van Barneveld.
Omdat een Nederlander begint te winnen wint dat een paar jaar aan populariteit.
Op een iets andere manier dan jijquote:Op zondag 15 september 2024 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zeg jij zo vaak? en dan blijf je de hele nacht hier
![]()
Ja klopt, tijd heel populair geweestquote:Op zondag 15 september 2024 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Darten kreeg toen ook opeens een populariteit sprong in Nederland.
Barney die ineens iedereen van de sokken tyfde met zijn pijlen. Dar heeft het Darten in NL wel gemaakt ja.quote:Op zondag 15 september 2024 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Darten kreeg toen ook opeens een populariteit sprong in Nederland.
I'm glad I have spent it with you....quote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef greysbones het volgende:
Owwwww what a beautiful morningggggg
Owwwwww what a beautiful dayyyyy
Ook wel knap als het je lukt om zoveel mensen te laten kijkenquote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Barney die ineens iedereen van de sokken tyfde met zijn pijlen. Dar heeft het Darten in NL wel gemaakt ja.
quote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
I'm glad I have spent it with you....
Krijgt formule 1 straks ook weer.quote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja klopt, tijd heel populair geweest
Nu stuk minder
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-09-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Dat is vanquote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
I'm glad I have spent it with you....
Was altijd een tijdverdrijf voor dikke truckers die verplicht ff moesten pauzeren als ze 30 tonnen diesel door de Brennerpas moesten brengen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Barney die ineens iedereen van de sokken tyfde met zijn pijlen. Dar heeft het Darten in NL wel gemaakt ja.
Ja vast welquote:Op zondag 15 september 2024 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Krijgt formule 1 straks ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |