quote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu komt ineens "let it go" in me op... Geen idee waarom.
Ik doe ook altijd iets anders dan ik zegquote:Op zondag 15 september 2024 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je zei dat je ging
Maar toch niet?
We hebben maar 1 @SwJquote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu komt ineens "let it go" in me op... Geen idee waarom.
Okquote:Op zondag 15 september 2024 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd iets anders dan ik zeg@:mizzezamy
Darten kreeg toen ook opeens een populariteit sprong in Nederland.quote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moest net aan darten denken idd
quote:Op zondag 15 september 2024 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je zei dat je ging
Maar toch niet?
Nogmaals, F1 werd al 22 jaar voor de 1e NL'se F1-overwinning goed bekeken in NL.quote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja net als darten toen de tijd met van Barneveld.
Omdat een Nederlander begint te winnen wint dat een paar jaar aan populariteit.
Op een iets andere manier dan jijquote:Op zondag 15 september 2024 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zeg jij zo vaak? en dan blijf je de hele nacht hier
![]()
Ja klopt, tijd heel populair geweestquote:Op zondag 15 september 2024 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Darten kreeg toen ook opeens een populariteit sprong in Nederland.
Barney die ineens iedereen van de sokken tyfde met zijn pijlen. Dar heeft het Darten in NL wel gemaakt ja.quote:Op zondag 15 september 2024 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Darten kreeg toen ook opeens een populariteit sprong in Nederland.
I'm glad I have spent it with you....quote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef greysbones het volgende:
Owwwww what a beautiful morningggggg
Owwwwww what a beautiful dayyyyy
Ook wel knap als het je lukt om zoveel mensen te laten kijkenquote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Barney die ineens iedereen van de sokken tyfde met zijn pijlen. Dar heeft het Darten in NL wel gemaakt ja.
quote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
I'm glad I have spent it with you....
Krijgt formule 1 straks ook weer.quote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja klopt, tijd heel populair geweest
Nu stuk minder
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-09-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dat is vanquote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
I'm glad I have spent it with you....
Was altijd een tijdverdrijf voor dikke truckers die verplicht ff moesten pauzeren als ze 30 tonnen diesel door de Brennerpas moesten brengen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Barney die ineens iedereen van de sokken tyfde met zijn pijlen. Dar heeft het Darten in NL wel gemaakt ja.
Ja vast welquote:Op zondag 15 september 2024 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Krijgt formule 1 straks ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |