😶quote:Op maandag 16 september 2024 19:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Onzin. Sainz heeft een prima seizoen.
In wat voor zin gegeten worden dan? Omdat hij dacht Leclerc ook nog even snel te pakken kwam hij in de problemen.quote:Op maandag 16 september 2024 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sainz zei na afloop ook dat P2 mogelijk was. Ergens was het eten of gegeten worden voor hem, dus ik neem het hem niet al te kwalijk.
Beide gewoon oerdom. Perez had die race gewoon moeten finishen. Niemand was boos geworden als die 12 punten had gepakt.
Leclerc zijn banden waren echt op.quote:Op maandag 16 september 2024 20:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
In wat voor zin gegeten worden dan? Omdat hij dacht Leclerc ook nog even snel te pakken kwam hij in de problemen.
Nog een grotere reden om wat meer geduld te hebben.quote:Op maandag 16 september 2024 20:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Leclerc zijn banden waren echt op.
L?quote:
Omdat Perez ook aan het jagen was. Maar met de kennis van nu had die inderdaad beter achter Leclerc aan kunnen rijden en makkelijk inhalen in de laatste rondequote:Op maandag 16 september 2024 20:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
In wat voor zin gegeten worden dan? Omdat hij dacht Leclerc ook nog even snel te pakken kwam hij in de problemen.
Ja Perez was te gretig. Maar kan zijn dat het veroorzaakt is door RB: Perez steeds vertellen dat hij moet presteren. Dan ga je momenten krijgen waar je een plek wil pakken waar geen plek te pakken was.quote:Op maandag 16 september 2024 22:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat Perez ook aan het jagen was. Maar met de kennis van nu had die inderdaad beter achter Leclerc aan kunnen rijden en makkelijk inhalen in de laatste ronde
Zie je nou wel dat Sainz de schuldige was van de crash met Checoquote:
ik vond sport studio vaak het enige grappige aan dat programma...quote:
Hij had ook nog eens een plek verloren op dat moment.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja Perez was te gretig. Maar kan zijn dat het veroorzaakt is door RB: Perez steeds vertellen dat hij moet presteren. Dan ga je momenten krijgen waar je een plek wil pakken waar geen plek te pakken was.
Tsja. T blijft Formule 1. Natuurlijk moet die presteren en heeft die druk.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja Perez was te gretig. Maar kan zijn dat het veroorzaakt is door RB: Perez steeds vertellen dat hij moet presteren. Dan ga je momenten krijgen waar je een plek wil pakken waar geen plek te pakken was.
Maar je bent toch aan het racen en Sainz maakte een exit fout waardoor hij er weer voorbij kon, dat beide schuld krijgen kan ik nog wel mee leven maar dat Perez hier de schuld van krijgt klopt niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja. T blijft Formule 1. Natuurlijk moet die presteren en heeft die druk.
Tot het ongeluk reed die vrij briljant naar mijn mening. Hele race een gap gehouden naar de voorste twee, en gewoon zijn moment afwachten. Dat moment kwam op een gegeven moment, probeert Leclerc in te halen aan de buitenkant maar Leclerc voert een redelijke kamikaze defensie waardoor Perez een plek verliest. Dat kan nog. Maar ik denk: breng in godsnaam dat ding gewoon thuis.
Denk ook dat niemand had geklaagd als die P4 had gepakt. Natuurlijk, een podium kan die ook goed gebruiken. Maar dit is gewoon weer zo ultra pijnlijk voor die man.
Eigenlijk zat Russell erachterquote:Op woensdag 18 september 2024 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat Sainz de schuldige was van de crash met Checo
Had gewoon naar links gekund.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je bent toch aan het racen en Sainz maakte een exit fout waardoor hij er weer voorbij kon, dat beide schuld krijgen kan ik nog wel mee leven maar dat Perez hier de schuld van krijgt klopt niet.
Ben echt geen fan van hem maar als de auto voor je een fout maakt en daardoor niet optimaal accelereert en je blijft er dan achter ben je aan het rijden en niet aan het racen.
Heb je het filmpje dat ik had gepost niet gezien? Heb je de analyse van Palmer gezien? We snappen niet waarom Perez niet reageerde. Is wellicht anders dan hem de schuld geven.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je bent toch aan het racen en Sainz maakte een exit fout waardoor hij er weer voorbij kon, dat beide schuld krijgen kan ik nog wel mee leven maar dat Perez hier de schuld van krijgt klopt niet.
Ben echt geen fan van hem maar als de auto voor je een fout maakt en daardoor niet optimaal accelereert en je blijft er dan achter ben je aan het rijden en niet aan het racen.
Sainz ging gewoon naar links en zo gaan we gewoon door.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had gewoon naar links gekund.
ik heb een andere analyse gezien van Chandhok, daarom zeg ik racing incident kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je het filmpje dat ik had gepost niet gezien? Heb je de analyse van Palmer gezien? We snappen niet waarom Perez niet reageerde. Is wellicht anders dan hem de schuld geven.
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb een andere analyse gezien van Chandhok, daarom zeg ik racing incident kan ik wel mee leven.
Tis niet zo dat die de hele baan wou overstekenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sainz ging gewoon naar links en zo gaan we gewoon door.
Deed hij uiteindelijk wel, hij had een slechte exit en weet dat Perez daar zit dus ik zie niet waarom het meer Perez zijn fout is, ook dat filmpje van @potjecreme verandert dat niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tis niet zo dat die de hele baan wou oversteken
Zeg ik ook nergens.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus ik zie niet waarom het meer Perez zijn fout is,
Totaal andere situatie, Piastri zat er helemaal voor, doet de deur dicht en Leclerc kan alleen maar naar links of erachter blijven.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef potjecreme het volgende:
Leclerc gaat rond 1.15 toch ook naar links omdat Piastri naar links gaat.
Sainz reed voor 2/3 deel voor Perez. maar goed we gaan het niet eens worden. Ik kan mij vinden in race incident waarbij Perez wel meer had kunnen doen om het te voorkomen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Totaal andere situatie, Piastri zat er helemaal voor, doet de deur dicht en Leclerc kan alleen maar naar links of erachter blijven.
Om e.e.a. in het juiste perspectief te zetten: Jij vindt ook dat Max de aanrijding met Ocon had moeten voorkomen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had gewoon naar links gekund.
Die van 100 jaar geleden? Ja.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Om e.e.a. in het juiste perspectief te zetten: Jij vindt ook dat Max de aanrijding met Ocon had moeten voorkomen.
Dat verandert niets aan het perspectief.quote:
Ik ga opzoeken wat Villeneuve er van vond.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat verandert niets aan het perspectief.
Kun je doen. Maar is net zo irrelevant als wat @ChevyCaprice er van vindt.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:29 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga opzoeken wat Villeneuve er van vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |