Dan hoeft hij ook niet mee op het podium. Dat is dan weer mooi meegenomen.quote:Op zondag 15 september 2024 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Philipsen laat brons echt liggen, voor wat dat waard is.
Als hij de Sloveen niet kan volgen?quote:Op zondag 15 september 2024 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hopen op een leuker WK, maar dat zal Hij wel weer verpesten.
Het was inderdaad van groot belang om erg fris te zijn voor je lead-outquote:Op zondag 15 september 2024 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ook Mikhels kwam uit die pocket achter degenen die te vroeg op kop zaten, heel deze sprint is bepaald door de wind.
En dan Kooij voor het afwijken van z’n lijn, Mihkels Europees kampioen!quote:Op zondag 15 september 2024 17:32 schreef Pistolero het volgende:
Is het nu tijd voor de DSQ voor Merlier vanwege stayeren eerder in de koers?
Die zal dat wellicht liever hebben dan geconfronteerd te worden met een podiumfoto met een landgenoot op 1 en hijzelf op 3.quote:Op zondag 15 september 2024 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Philipsen laat brons echt liggen, voor wat dat waard is.
Het is in België. Zelfs als hij 200km aan de auto had gehangen zou hij geen DSQ krijgen.quote:Op zondag 15 september 2024 17:32 schreef Pistolero het volgende:
Is het nu tijd voor de DSQ voor Merlier vanwege stayeren eerder in de koers?
quote:Op zondag 15 september 2024 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Poel heeft toch ruim 100 kilometer echt gekoerst vandaag. Ik neem aan dat hij zijn forfait voor Luxemburg al gegeven heeft? Hier gaat hij toch wel even een weekje van moeten bijkomen lijkt me.
Ik stel voor dat iedere motard die geen afstand houdt een jaar zijn zonden op de bank mag overdenken. Dit ging weer nergens over.quote:Op zondag 15 september 2024 17:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Doe eens een voorstel hoe je dat in gedachte had.
Helemaal normaal is haar opvoeding vast niet geweestquote:Op zondag 15 september 2024 17:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Merlier ook al dezelfde vriendin als de rest van de Nederbelgen
Ik heb wel het idee dat inzoomen vaak vertekent hoe dicht de motor op het peloton rijdt. Moeilijk te zeggen hoe dicht ze er precies op rijden op basis van de beelden.quote:Op zondag 15 september 2024 17:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat iedere motard die geen afstand houdt een jaar zijn zonden op de bank mag overdenken. Dit ging weer nergens over.
Maar wij Belgen zijn kindervriendenquote:
Er schuilt in iedere Belg wel een Dutroux inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2024 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar wij Belgen zijn kindervrienden
DUTROUXEDquote:Op zondag 15 september 2024 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar wij Belgen zijn kindervrienden
Poel had zich moeten sparen, om in de laatste km Kooij te piloterenquote:Op zondag 15 september 2024 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waardeloze leadout voor Kooij, lekker compleet ingesloten. Wij kunnen geen treintjes rijden
KENNERSPUBLIEKquote:Op zondag 15 september 2024 16:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Als het terug samenkomt is Kooij afhankelijk van de lead-out van de bv Mike Teunissen. Daar kan alvast een streep door.
Helpt ook niet dat 2 van je leadouts zich al leeg hebben gereden. Dan ben je opeens afhankelijk van Mike “als het draait” Teunissenquote:Op zondag 15 september 2024 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waardeloze leadout voor Kooij, lekker compleet ingesloten. Wij kunnen geen treintjes rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |