Vorig jaarquote:De Europese Kampioenschappen Wielrennen van 2024 zijn in Belgisch Limburg. Alle races, dus ook de tijdritten, starten in Heusden-Zolder en finishen in Hasselt. De wegwedstrijden serveren een mix van heuvels en kasseien, terwijl de tijdritten zo goed als vlak zijn. De EK starten woensdag 11 september en eindigen op zondag 15 september.
Nee Italië danquote:Op zondag 15 september 2024 17:23 schreef Pistolero het volgende:
Complete disasterclass van Nederland deze finale, de tering.
Nou ik hoor dat je twee lead-outs zijn meegegaan in een kansloze ontsnappingquote:Op zondag 15 september 2024 17:23 schreef Pistolero het volgende:
Complete disasterclass van Nederland deze finale, de tering.
Pedersen en Laporte eindigen nog in de top 10quote:Op zondag 15 september 2024 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou ik hoor dat je twee lead-outs zijn meegegaan in een kansloze ontsnapping? Dan is het een beetje lastig in de finale dunkt me.
Die reed Merlier ookquote:Op zondag 15 september 2024 17:23 schreef Szura het volgende:
Kooij rijdt 20 meter extra en wint nog bijna
Lijkt mij ook, enige wat Kooij miste voor de overwinning was positionering als er 2 zijn die dat kunnen zijn dat die 2 wel.quote:Op zondag 15 september 2024 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou ik hoor dat je twee lead-outs zijn meegegaan in een kansloze ontsnapping? Dan is het een beetje lastig in de finale dunkt me.
Tsja als het peloton gegangmaakt wordt door de motorquote:Op zondag 15 september 2024 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mathieu had nog best een leadout kunnen doen, lijkt me.quote:Op zondag 15 september 2024 17:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen en Laporte eindigen nog in de top 10
Hij probeerde het wel, maar Kooij zat simpelweg ingesloten op 400 meter van de meet.quote:Op zondag 15 september 2024 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mathieu had nog best een leadout kunnen doen, lijkt me.
Maarja, dat is in landsbelang ook niet per se een echte teamplayer.
Toch ook wel eigen belang op termijn. Maar hij zat er wel bij, ze leken on the spot de beslissing te maken dat Kooij in het wiel van Teunissen bleef?quote:Op zondag 15 september 2024 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mathieu had nog best een leadout kunnen doen, lijkt me.
Maarja, dat is in landsbelang ook niet per se een echte teamplayer.
En ook Mikhels kwam uit die pocket achter degenen die te vroeg op kop zaten, heel deze sprint is bepaald door de wind.quote:Op zondag 15 september 2024 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bovendien tegenwind waardoor de opkomende mannen altijd de snellere lijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |