Leuk!quote:
Jullie raden nooit wat ik zo ga bestellenquote:Op zondag 15 september 2024 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ze hebben in centrum Haarlem echt veel echt hele goede patatzaken
Oh dat is mooi om te horen!quote:Op zondag 15 september 2024 16:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Leuk!
Mijn vrienden daar vonden allemaal dat ze de oude Wouter weer terug hadden.Het project doet me dus erg goed en ik was goed te pas.
Super fijn!
Ik zou het echt niet wetenquote:Op zondag 15 september 2024 16:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jullie raden nooit wat ik zo ga bestellen
Yup ben weer helemaal in orde. Morgenvroeg ga ik weer aan het project zitten werken.quote:Op zondag 15 september 2024 16:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is mooi om te horen!En een paar dagen rust was wel even lekker zeker?
In een van die goede zaken?quote:Op zondag 15 september 2024 16:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Patatquote:Op zondag 15 september 2024 16:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De beste zaak van Nederland is weer open.quote:Op zondag 15 september 2024 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In een van die goede zaken?
quote:Op zondag 15 september 2024 16:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De beste zaak van Nederland is weer open.
En die is?quote:Op zondag 15 september 2024 16:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De beste zaak van Nederland is weer open.
quote:Op zondag 15 september 2024 17:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Burgers n Grill
Die hebben de beste hotwings en de beste hot&spicy burger.
Friet hoes?quote:Op zondag 15 september 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Bij AH kan je tegenwoordig ook Friethoes kopen, in oven gedaan was ook smullen
Friethoes wat is dat?quote:Op zondag 15 september 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ohquote:Op zondag 15 september 2024 17:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klinkt vooral achterhoeks voor Friet-huis
quote:
Ik zal eens kijken of AH hier in het noorden dat ook heeft...quote:Op zondag 15 september 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |