abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 september 2024 @ 11:16:47 #101
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_215061285
Even race twee terug aan het kijken, Nobels moet de communicatie nog even leren denk ik.

"I also hit the wall!"

"Ok, is the car ok?"

"Yes, now leave me alone!"

Ja, jij begon, niet zo bitcherig gelijk :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215061300
we krijgen niet alle radio-berichten door. misschien kreeg Aurelia eerder al vragen van het team.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 11:31:19 #103
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215061363
Dat idee had ik ook inderdaad. Misschien beantwoordde ze een vraag
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 september 2024 @ 22:00:26 #104
284411 crew  heywoodu
pi_215084679
Het FRECA begint ook redelijk naar het einde te gaan, nog weekeinden in Barcelona en Monza op de kalender de komende weken. Eens even een overzichtje, te beginnen op Hockenheim. Daar domineerde Rafael Camara in de openingsrace, James Wharton vertrok in race twee vanaf pole, maar zat gelijk in de problemen en Frans F4-kampioen Evan Giltaire pakte de winst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Camara gaat dankzij zijn geweldige eerste seizoenshelft ruim aan de leiding, Taponen kon in Oostenrijk niet profiteren en staat na drie uitvalbeurten in vijf races op plek twee, met Badoer, Wharton en Giusti als uitdagers. Komend weekeinde Barcelona :)

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 september 2024 @ 09:44:25 #105
284411 crew  heywoodu
pi_215096793
Spaans F4 ook eens up-to-date gebracht voor mijzelf, vermakelijke races op zich en met Rene Lammers een degelijke Nederlandse deelnemer - zoon van, uiteraard. Ook deze races zijn allemaal te kijken via YouTube.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:01:28 #106
284411 crew  heywoodu
pi_215142929
Euroformula Open, een beetje het lachertje van de opleidingsklasses - erg jammer, want dat is nou net de klasse waar ze nog met die fantastische F3-auto's met dat heerlijke geluid rijden, uit de tijd van de F3 Euroseries. Welgeteld drie coureurs hebben tot nu toe, met nog één weekeinde te gaan, het hele seizoen gereden, het is niet zo heel groots.

SPOILER
Tl;dr --> Miniem deelnemersveld, een in de FRECA, F3 en F2 bepaald niet geslaagde en alweer 23-jarige Amerikaan is dominant kampioen en op de juiste banen kan er toch heerlijk geracet worden, ook met 7 auto's.

pi_215143012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:01 schreef heywoodu het volgende:
Euroformula Open, een beetje het lachertje van de opleidingsklasses - erg jammer, want dat is nou net de klasse waar ze nog met die fantastische F3-auto's met dat heerlijke geluid rijden, uit de tijd van de F3 Euroseries. Welgeteld drie coureurs hebben tot nu toe, met nog één weekeinde te gaan, het hele seizoen gereden, het is niet zo heel groots.

SPOILER
Tl;dr --> Miniem deelnemersveld, een in de FRECA, F3 en F2 bepaald niet geslaagde en alweer 23-jarige Amerikaan is dominant kampioen en op de juiste banen kan er toch heerlijk geracet worden, ook met 7 auto's.

[ afbeelding ]
Barrichello de zoon van?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:10:51 #108
284411 crew  heywoodu
pi_215143341
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:17 schreef franklop het volgende:

[..]
Barrichello de zoon van?
Jazeker, als je een interview met hem ziet is het ook echt superduidelijk, dat was wel leuk. Ik liet een interview zien aan mijn vader, met de vraag 'herken je wie zijn vader is?', en bijna gelijk zei hij 'Barrichello?' :P
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:27:08 #109
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215204247
twitter

Sowieso zijn er vandaag veel bekendmakingen voor 2025. Waarschijnlijk omdat er de komende dagen getest wordt op het circuit van Jerez.

Onder andere ook Brando Badoer (de zoon van Luca Badoer), die is opgenomen in het McLaren junior programma en gaat rijden voor Prema.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 9 november 2024 @ 14:18:06 #110
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215529923
De geruchten gingen al even, maar zijn nu bevestigd. Richard Verschoor racet komend seizoen bij MP Motorsport in de Formule 2. Hij maakt al dit seizoen de overstap en vervangt Dennis Hauger, die zich op zijn Amerikaanse race avontuur in de Indy NXT focust, voor de laatste twee races.

twitter
  donderdag 14 november 2024 @ 12:15:26 #111
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215577399
Dit weekend is weer de jaarlijkse Macau Grand Prix op het stratencircuit van Guia. Dit jaar wordt er voor het eerst met Formule Regional wagens gereden. Vorig jaar was het nog een Formule 3 kampioenschap, zoals het ook tussen 1983 en 2019 was. Deze race werd gewonnen door Luke Browning. Dit jaar zien we zowel coureurs uit de Formule 4 (o.a/ Freddy Slater), Formule Regional (o.a. James Wharton, Ugo Uguchukwu en Tuuka Taponen) en Formule 3 (o.a. Oliver Goethe, Alex Dunne) terug.

Vanochtend was de eerste training, gevolgd door de eerste kwalificatie en beide werden onder wisselende weersomstandigheden gereden. Drie coureurs wisten een tijd op een redelijk droge baan neer te zetten, waarna Jett Bowling zorgde voor de eerste rode vlag. Daarna begon het harder te regenen en werden de tijden van de eerste coureurs niet meer verbeterd. Snelste was de uit de Formule 3 afkomstige Oliver Goethe (MP Motorsport), die ook de snelste was in de eerste training. Tweede werd Tuuka Taponen (R-ace GP) en derde Valerio Rinicella (MP Motorsport). Beiden reden afgelopen seizoen in het Europese Formule Regional kampioenschap.

Morgen is de tweede training en kwalificatie en zaterdag en zondag de races. De races beginnen om 08.30 uur Nederlandse tijd.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 14 november 2024 @ 20:23:38 #112
284411 crew  heywoodu
pi_215581177
Oh ja, FRECA :+

Dat is inmiddels afgelopen, de laatste twee weekeinden zitten er ook op. In Barcelona domineerde James Wharton in beide races, Tuukka Taponen werd er in race twee bij de start vanaf gekegeld. Rafael Camara werd derde en vierde en daarmee pakte hij in race twee definitief de titel.

In Monza was de eerste race zeiknat, Ugo Ugochukwu won er voor het eerst. Camara sloot zijn fantastische seizoen af met de winst in de laatste race van het jaar, Wharton werd twee keer derde en sloot het kampioenschap zo af als tweede, mede door een dramatisch seizoenseinde van Taponen: in de laatste vijf weekeinden wist hij elke keer maar één race te finishen.

Moderator vrijdag 15 november 2024 @ 07:24:50 #113
pi_215584096
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 november 2024 @ 07:43:32 #114
284411 crew  heywoodu
pi_215584138
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 12:15 schreef Starflyer het volgende:
Dit weekend is weer de jaarlijkse Macau Grand Prix op het stratencircuit van Guia. Dit jaar wordt er voor het eerst met Formule Regional wagens gereden. Vorig jaar was het nog een Formule 3 kampioenschap, zoals het ook tussen 1983 en 2019 was. Deze race werd gewonnen door Luke Browning. Dit jaar zien we zowel coureurs uit de Formule 4 (o.a/ Freddy Slater), Formule Regional (o.a. James Wharton, Ugo Uguchukwu en Tuuka Taponen) en Formule 3 (o.a. Oliver Goethe, Alex Dunne) terug.

Vanochtend was de eerste training, gevolgd door de eerste kwalificatie en beide werden onder wisselende weersomstandigheden gereden. Drie coureurs wisten een tijd op een redelijk droge baan neer te zetten, waarna Jett Bowling zorgde voor de eerste rode vlag. Daarna begon het harder te regenen en werden de tijden van de eerste coureurs niet meer verbeterd. Snelste was de uit de Formule 3 afkomstige Oliver Goethe (MP Motorsport), die ook de snelste was in de eerste training. Tweede werd Tuuka Taponen (R-ace GP) en derde Valerio Rinicella (MP Motorsport). Beiden reden afgelopen seizoen in het Europese Formule Regional kampioenschap.

Morgen is de tweede training en kwalificatie en zaterdag en zondag de races. De races beginnen om 08.30 uur Nederlandse tijd.
Wel apart dat een Jett Bowling hier dan rijdt en een Patrick Woods-Toth niet. Die reed iedereen om de oren in het FR in Noord-Amerika, inclusief Bowling, een jaar nadat hij al F4-kampioen werd. Met andere woorden: Woods-Toth is iemand die flink aan het klimmen is, Bowling een stuk minder. Zal wel met geld te maken hebben :P
  Moderator vrijdag 15 november 2024 @ 11:12:23 #115
pi_215585418
Ugochukwu snatches Macau GP pole from Goethe in crazy qualifying
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 november 2024 @ 11:26:29 #116
284411 crew  heywoodu
pi_215585536
Het zat vol met rode vlaggen inderdaad. Eerst ging een van de mindere Japanners de muur in, waarna Alex Dunne én Dino Beganovic (die de snelste tijd had) hem niet konden ontwijken en beiden ook klaar waren. Vervolgens Tuukka Taponen die snel onderweg was en de muur in gleed. Daarna nog een paar keer rood voor wat van de mindere goden en een keer omdat Evan Giltaire zijn gestrandde teamgenoot Kanato Le niet kon ontwijken. En dan aan het eind voor Jett Bowling met dik drie minuten te gaan, waarna het niet herstart werd.

Ugochukwu, Goethe, Leon, Deligny, Boya en de verrassende Cooper Webster in de top-6.
  zaterdag 16 november 2024 @ 11:41:30 #117
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215597789
De top 3 veranderde niet tijdens de kwalificatierace. Ugochukwu won voor Goethe en Leon. Slater (vierde) wist twee posities te pakken ten koste van Deligny (vijfde) en Boya, die niet wegkwam bij de formatieronde en vanuit de pits moest starten. Webster bleef zesde.

De race werd 4 ronden voor het einde stilgelegd vanwege regen om daarna nog drie ronden achter de SC te rijden tot aan de finish.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2024 @ 12:24:38 #118
284411 crew  heywoodu
pi_215598114
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 11:41 schreef Starflyer het volgende:
De top 3 veranderde niet tijdens de kwalificatierace. Ugochukwu won voor Goethe en Leon. Slater (vierde) wist twee posities te pakken ten koste van Deligny (vijfde) en Boya, die niet wegkwam bij de formatieronde en vanuit de pits moest starten. Webster bleef zesde.

De race werd 4 ronden voor het einde stilgelegd vanwege regen om daarna nog drie ronden achter de SC te rijden tot aan de finish.
Wie crashte er nou bij de start, diegene voor Taponen (die overigens als goede kanshebber naar Macau kwam en echt z'n kutste raceweekeinde ooit kent volgens mij -O- )?

Edit: Sota Ogawa is de enige andere DNF, dat zal het antwoord zijn lijkt me dan :+
  zaterdag 16 november 2024 @ 12:32:22 #119
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215598184
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wie crashte er nou bij de start, diegene voor Taponen (die overigens als goede kanshebber naar Macau kwam en echt z'n kutste raceweekeinde ooit kent volgens mij -O- )?

Edit: Sota Ogawa is de enige andere DNF, dat zal het antwoord zijn lijkt me dan :+
Ogawa inderdaad
  zaterdag 16 november 2024 @ 14:43:28 #120
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215599433
Webster heeft een 5s penalty gekregen voor het aanrijden van Nael, die daardoor rechtdoor schoot en terugviel naar de 12de plek. Webster start morgen als 15de.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 november 2024 @ 08:27:20 #121
284411 crew  heywoodu
pi_215606003
Na de zondvloed van vanmorgen vroeg, de GT World Cup, TCR-race en twee lokale races is de baan inmiddels prima opgedroogd, dus we gaan zo racen *O*
pi_215606007
Macau genot :9
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 november 2024 @ 08:30:41 #123
284411 crew  heywoodu
pi_215606014
Wel van achter de safety car ;(
pi_215606016
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 08:30 schreef heywoodu het volgende:
Wel van achter de safety car ;(
Waarom, prima weer nu ?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 november 2024 @ 08:32:34 #125
284411 crew  heywoodu
pi_215606023
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 08:31 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Waarom, prima weer nu ?
Hier en daar nog een paar natte plekjes wellicht, maar het lijkt wat overdreven ja. Enfin, safety car in this lap :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')