SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Van je bolkuh bolkuh bolkuh!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote::"Laap slekker Minnenputske! TJILP!"
:"Lekker in de stal liggen toch! Moooooooo!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Minnenputskequote:Op zondag 15 september 2024 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Laap slekker Minnenputske! TJILP!"
:"Lekker in de stal liggen toch! Moooooooo!"
![]()
![]()
Die slaat gekker lapen toch!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het ergste is dat als je het snel leest je hersens het vanzelf corrigeren en de letters weer terugwisselen.
Hersenen:
Noorderlichtgenot
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zin om te dansen wel.
Pics van je zusje in het noordelicht!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vooral met zinnen zonder klinkers, die kun je best wel snel gewoon lezen.quote:Op zondag 15 september 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het ergste is dat als je het snel leest je hersens het vanzelf corrigeren en de letters weer terugwisselen.
Hersenen:![]()
En in DTS is iedereen het wel een beetje gewend ondertussen, maar als het buiten die context gebeurt zie je het echt niet waarschijnlijkquote:Op zondag 15 september 2024 01:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Vooral met zinnen zonder klinkers, die kun je best wel snel gewoon lezen.
Ik dacht meer aan tyfusharde techno. Maar dan ook hárd hè!quote:Op zondag 15 september 2024 01:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Quickstep, rumba, chacha, Engelse wals?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zoiets:quote:Op zondag 15 september 2024 01:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Quickstep, rumba, chacha, Engelse wals?
https://www.tiktok.com/@m(...)p=1&sender_device=pc"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mja. Dat noem ik geen dansen meer.quote:Op zondag 15 september 2024 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan tyfusharde techno. Maar dan ook hárd hè!![]()
Nou ja, dat is dus het niveau wat ik zoekquote:Op zondag 15 september 2024 01:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Dat noem ik geen dansen meer.Dat het geen dansen meer te noemen is
![]()
![]()
Hij heeft zijn nette schoenen niet aan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tis net als met bolken, dat het gewoon zó hard gaat dat mensen zeggen:"Ja, kom op man, da's geen bolken meer?"
En dat jij dan gaat van:"Hahaatjes! Geen bolken meer? We ZIJN PAS NET BEGONNEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Brekker de lolk engen toch.![]()
De clubs wel, maar ik ben al min of meer klaar.quote:Op zondag 15 september 2024 01:16 schreef marc0871 het volgende:
Nou ja, wat let je?
De clubs beginnen waarschijnlijk net op gang te komen.
Slaap lekker, deze opa gaat nog wat muziekjes opzoekenquote:Op zondag 15 september 2024 01:19 schreef marc0871 het volgende:
Maar ik heb die tijd achter me.
Opa gaat verder met slapen.
Doei![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: