Alles voor goudquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn toch al wel best een tijdje signalen hierover. Bijzonder dat NOC NSF hier geen grip op krijgt of niet wil ingrijpen.
Wat zijn de juice channels? Ik voel me niet TikTok genoeg om dit te weten maar ben toch nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:55 schreef Remco het volgende:
Niet best als het klopt. Schijnt om Klein Ikink te gaan die zijn escapades met Zoe Sedney heeft gefilmt, volgens de Juice channels althans.
Ik kreeg deze doorgestuurd, natuurlijk een bron van niets.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zijn de juice channels? Ik voel me niet TikTok genoeg om dit te weten maar ben toch nieuwsgierig
Lekker ook als dit gewoon een lulverhaal blijkt te zijn. Heb je mooi je paar honderdduizend volgers vertelt dat het een vreemdgaande viespeuk is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:03 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik kreeg deze doorgestuurd, natuurlijk een bron van niets.
[ afbeelding ]
Het is wel de meest logische naam, voor zover ik kan zien ook de enige die niet op het trainingskamp in Zuid-Afrika was in Januari/Februari.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker ook als dit gewoon een lulverhaal blijkt te zijn. Heb je mooi je paar honderdduizend volgers vertelt dat het een vreemdgaande viespeuk is.
Liever gewoon daadwerkelijk bewijsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is wel de meest logische naam
Viespeukquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Liever gewoon daadwerkelijk bewijs
Klonk fout. Ik bedoelde dat dit vooral allemaal speculatie is op basis van horen zeggen.quote:
Wat een triestigheidquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:07 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
[ x ]
https://www.irishexaminer.com/sport-columnists/arid-41499803.html
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:36 schreef Szura het volgende:
Borlee sr heeft nog wat trawanten verzameld om verder om zich heen te slaan
https://nos.nl/artikel/25(...)er-en-machtsmisbruik
En zichzelf nu al onmogelijk gemaakt?quote:Bram Peters (32), pas sinds september van dit jaar in dienst,
Ik geef hem groot gelijk. Ik lees dat ze hetzelfde beleid willen gaan voeren zoals in Nederland bij het Judo. Alles centraal en onder één "gezag" En dan ook nog door Nederlanders in België. Terechte opwinding en protest.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:36 schreef Szura het volgende:
Borlee sr heeft nog wat trawanten verzameld om verder om zich heen te slaan
https://nos.nl/artikel/25(...)er-en-machtsmisbruik
Daar gaat het al mis. Hij is net aangesteld. Zonder overleg en dus zonder discussie. Die moeten ze nu wel voeren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Dit voelt in alles wel als een poging tot karaktermoord, in ieder geval op Peters. Die is amper begonnen
Dictatorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:15 schreef DeeBee het volgende:
Dictator Borlees is vies MAD dat er een andere dictator is, ik vind dit zo leuk
Natuurlijk. Waarom niet ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:11 schreef Alpha0 het volgende:
Heb je in NL nou ook atletiek wedstrijden voor senioren?
Peters inderdaad.quote:
Judo en atletiek zijn twee verschillende sporten. En volgens mij heeft Papendal toch wel succes opgeleverd voor de Nederlandse atletiek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Ik lees dat ze hetzelfde beleid willen gaan voeren zoals in Nederland bij het Judo. Alles centraal en onder één "gezag" En dan ook nog door Nederlanders in België. Terechte opwinding en protest.
Dit inderdaad, het begint al met Vlaanderen vs Wallonië.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
België en iets centraal en onder 1 gezag proberen te doen, dat gaat natuurlijk nooit werken.
Is dat in de atletiekwereld nog steeds zo evident ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het begint al met Vlaanderen vs Wallonië.
Nou het begint al met 3 sportbonden, Atletiek Vlaanderen, Ligue belge francophone d'Athlétisme en Belgian Athletics, waarbij Belgian Athletics 2 voorzitters heeft (die van de 2 andere bonden).quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat in de atletiekwereld nog steeds zo evident ?
En verschillende bijnamen beginnend met red voor looponderdelen, hindernislopen, estafettes, springonderdelen, werponderdelen, meerkampen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou het begint al met 3 sportbonden, Atletiek Vlaanderen, Ligue belge francophone d'Athlétisme en Belgian Athletics, waarbij Belgian Athletics 2 voorzitters heeft (die van de 2 andere bonden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |