Dit moet toch wel even een realisatiemomentje zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Jakob. Kan tempo van de Kenianen niet aan
Ik vind die halfvolle tribunes ook jammer. Stadion is een maatje te groot, blijkbaar. Stadions als in Stockholm, Oslo, Parijs of Zurich lijken mij veel sfeervoller.quote:Op zondag 15 september 2024 08:24 schreef DeeBee het volgende:
DL finals wel lichtelijk FLOPSHOWTJE met atleten die niet meer echt wilden, gaar weer en een halve sfeer
[..]
https://worldathletics.or(...)ba962405c7705f7215ed
https://cphhalf.dk/en/livestream/
Je zou ook een stadion met die capaciteit wel vol moeten krijgen toch? Al had je dit keer wel het matige weer, de timing zo kort na de Spelen en vooral het ontbreken van een Belgische topperquote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik vind die halfvolle tribunes ook jammer. Stadion is een maatje te groot, blijkbaar. Stadions als in Stockholm, Oslo, Parijs of Zurich lijken mij veel sfeervoller.
Hup Den Helder.quote:
Zou ik ook denken, maar op de beelden van vorig jaar zie je ook maar een matig gevulde bovenste ring. Jammer.quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je zou ook een stadion met die capaciteit wel vol moeten krijgen toch? Al had je dit keer wel het matige weer, de timing zo kort na de Spelen en vooral het ontbreken van een Belgische topper
Gisteren overleden, 26 jaren jongquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:47 schreef heywoodu het volgende:
Kipyegon Bett in de problemen.
https://www.ad.nl/andere-(...)ngcontrole~a0cfbceb/
Straks halen ze de 2.10 niet eensquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Halverwege gaat het niet meer zo hard.
[ afbeelding ]
Ja, matig. Chepngetich is ook flink aan het vertragen: 15.14, 15.18, 15.19 als 5km-tijden, matig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Straks halen ze de 2.10 niet eens
Kan dit?quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:41 schreef heywoodu het volgende:
2:09.57 voor Chepngetich, goede genade![]()
![]()
Kennelijk. Maar ja, het hele superschoenengebeuren van de laatste 2-3 jaar maakt het ook wel een klein beetje jammer natuurlijkquote:
2:02:43 is ook nog altijd hartstikke snel van John Korir.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Bedenk me nu pas dat Chicago de wedstrijd is waar Kelvin Kiptum vorig jaar nog het wereldrecord verpulverde
Vooral op de bizarre schoenen van tegenwoordig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:17 schreef VoMy het volgende:
Wat voor ongekende mutantentijd is dit dan? Jaren 80 oostblok zou jaloers zijn.
Maar die zijn de afgelopen jaren toch niet veel beter geworden? Of zijn die nog weer verder door ontwikkeld sinds Tokio?quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral op de bizarre schoenen van tegenwoordig.
Vooral de afgelopen 3-4 jaar ofzo toch? Niet gek om te denken dat een totaal nieuw concept schoen ook heel even aanpassingstijd nodig heeft voor men er echt alles uit kan halen, lijkt mequote:Op zondag 13 oktober 2024 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die zijn de afgelopen jaren toch niet veel beter geworden? Of zijn die nog weer verder door ontwikkeld sinds Tokio?
Ze liep blijkbaar ook de snelste halve marathon van dit jaar, op de marathon
Zeker, maar ze loopt nu 2 minuten sneller dan een tijd die ook al met superschoenen is neergezet, dat zijn wel grote sprongenquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral de afgelopen 3-4 jaar ofzo toch? Niet gek om te denken dat een totaal nieuw concept schoen ook heel even aanpassingstijd nodig heeft voor men er echt alles uit kan halen, lijkt me
Misschien is Assefa wel helemaal niet zo goed en haalt die maar een relatief klein deel van het enorme voordeel uit die schoenenquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, maar ze loopt nu 2 minuten sneller dan een tijd die ook al met superschoenen is neergezet, dat zijn wel grote sprongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |