Je mist Minteh he?quote:Op zondag 15 september 2024 11:18 schreef Haringkop het volgende:
[ x ]
Maar aan de andere kant zit het probleem wel op rechts…(goh).
Die heb ik gisteren zien spelen, dat was wel een niveautje hoor. Plots ook veel volwassener in zijn spel.quote:
Die kan echt helemaal niks, een beetje de hockeyhoofd van deze selectie.quote:Op zondag 15 september 2024 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs de in de selectie ontbrekende Hadj-Moussa werd niet gemist gisteren.
Hadden we toch prima kunnen gebruiken
Klopt.quote:Op zondag 15 september 2024 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan echt helemaal niks.
Ik ben ook nog niet echt overtuigd van die pipo bij Ajax anders.quote:Op zondag 15 september 2024 11:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax had kankerslechte trainers. Die hebben jullie nu.
Hoe was Osman?quote:Op zondag 15 september 2024 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat raar met Nieuwkoop op rechtsbuiten.
Echt, wat een domme keuze. Tegen een promovendus
Het is vooral Feyenoord die achteruit is gegaan. Bij Ajax zijn ze gaan begrijpen dat ze niet meer de beste zijn en hebben daar zich op aangepast. Waar het in de eerste seizoenshelft drama was had men zich al hersteld in de tweede seizoenshelft. Dat niveau hebben ze nog steeds.quote:Op zondag 15 september 2024 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk wel dat Ajax dichterbij gekomen is. Wij zijn minder geworden en Ajax iets beter. Dat wij hooguit een middelmatige trainer hebben helpt ook niet echt.
Denk zomaar dat dat verschil nog maar hooguit 6 punten gaat zijn dit seizoen (in ons voordeel uiteraard).
Had 2 leuke acties maar verder nog niet veel van kunnen zien. Liep zich ook een paar keer kansloos vast. Wat dat betreft leek het wel een beetje op Minteh aan de start van vorig seizoen.quote:
Weinig kijk heb je er op.quote:Op zondag 15 september 2024 11:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet echt overtuigd van die pipo bij Ajax anders.
Met Bueno/Hartman, Stengs en Hwang heeft de ploeg ook wel direct een kwaliteitsinjectie erbij, en Nieuwkoop of Lotomba achterin is ook geen drama. PSV speelt nu al een paar potjes met KKD-backs en die worden er ook niet voor afgestraft.quote:Op zondag 15 september 2024 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zonder Wieffer, Geertruida en Minteh die je ook nog eens nauwelijks vervangen hebt doe je ook wel een winterjas uit.
Maar dan heb je nog steeds wel op nagenoeg elke positie een betere speler rondlopen natuurlijk
Onbegrepen zou ik daar nog aan willen toevoegen voor de rest sluit ik me hier volledig bij aan.quote:Op zondag 15 september 2024 11:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw door een ieder hier zeer gerespecteerde expertise.
Je krijgt anders de 0-1 kado… Nee, vooraf wist je al dat puntverlies heel goed mogelijk was.quote:Op zondag 15 september 2024 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
ik moet wel zeggen dat we behoorlijk wat pech hebben achterin hoe die doelpunten vallen. Bij alle drie de wedstrijden waar je puntverlies heb geleden was je gewoon de betere ploeg en stond je op een voorsprong.
Als deze man nog een keer Nieuwkoop rechtsbuiten neerzet zeg ik het vertrouwen in hem op.
Dan is het klaar met hem, dat weet iedereen.
Ja, Stengs wordt echt node gemist dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 15 september 2024 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Bueno/Hartman, Stengs en Hwang heeft de ploeg ook wel direct een kwaliteitsinjectie erbij, en Nieuwkoop of Lotomba achterin is ook geen drama. PSV speelt nu al een paar potjes met KKD-backs en die worden er ook niet voor afgestraft.
Klopt wel, ja. En Milambo tov Nadje is ook gewoon een versterking. Je speelde met een half A elftal maar dan nog is het schandalig dat je die 0-2 niet over de streep trekt.quote:Op zondag 15 september 2024 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Bueno/Hartman, Stengs en Hwang heeft de ploeg ook wel direct een kwaliteitsinjectie erbij, en Nieuwkoop of Lotomba achterin is ook geen drama. PSV speelt nu al een paar potjes met KKD-backs en die worden er ook niet voor afgestraft.
Het is pas een kwaliteits injectie als die spelers wekelijks spelenquote:Op zondag 15 september 2024 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De uitvoering was ook hetgeen wat mij het meest zorgen baarde. Ik vond een reactie van Fr12 het het beste samenvatten, het leek op het momentenvoetbal van Dick met op het einde plots het kamikazevoetbal van Stam.quote:Op zondag 15 september 2024 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel, ja. En Milambo tov Nadje is ook gewoon een versterking. Je speelde met een half A elftal maar dan nog is het schandalig dat je die 0-2 niet over de streep trekt.
Ja die Nadje bleek niet echt basismateriaal... Ik vond het vooral blijk geven van 0 idee van de aanwezigheid van medespelers en als ie nou nog balvast was dan is dat misschien nog leuk sleuren en forceren maar dat was nog zijn minste punt.quote:Op zondag 15 september 2024 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel, ja. En Milambo tov Nadje is ook gewoon een versterking. Je speelde met een half A elftal maar dan nog is het schandalig dat je die 0-2 niet over de streep trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |