Ik neem wel aan dat hij in zijn sollicitatieprocedure een stuk inhoudelijker is geweest.quote:Op zondag 15 september 2024 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stukje preken in de kerk, maar wat een oeverloos gelul inderdaad. Gelukkig was hij vanochtend om half acht al op de club.
Dat baart mij juist weer zorgen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik schrijf die Priske nog niet af
Hij heeft nu wel een beetje pech dat er wat belangrijke spelers afwezig zijn en belangrijke spelers zoals geertruida, minthe en wieffer vertrokken zijn
Je kan het niet allemaal op zijn conto gooien op dit moment
Het is afwachten op dit moment
ik denk dat hij voor de langere termijn wel de juiste man kan zijn
Wat moeten we dan zeggen?quote:Op zondag 15 september 2024 21:25 schreef Scrummie het volgende:
Wat een triest topic is dit geworden zeg.
Nu zit er wel een verschil in tussen kritisch zijn en persoonlijke termen die ik hier voorbij zie komen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang je maar niet kritisch bent op de trainer.
Het mag allemaal wel iets constructieverquote:Op zondag 15 september 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu zit er wel een verschil in tussen kritisch zijn en persoonlijke termen die ik hier voorbij zie komen.
Wordt ook echt werkelijk waar op elke slak zout gelegd.
Dat gehaat op die huddle en instagramposts kan ik ook weinig mee hoor. Het helpt alleen niet als de resultaten al slecht zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu zit er wel een verschil in tussen kritisch zijn en persoonlijke termen die ik hier voorbij zie komen.
Wordt ook echt werkelijk waar op elke slak zout gelegd.
Dat zullen we dan echt op het veld moeten gaan zien wat ik heb zelden een trainer meegemaakt die dit wel even helder en goed gaat uitleggen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gehaat op die huddle en instagramposts kan ik ook weinig mee hoor. Het helpt alleen niet als de resultaten al slecht zijn.
Ik hoop wel dat ie eens gaat laten zien (of uitlegt) wat hij wil qua tactiek, want roepen dat de intensiteit omhoog moet kan iedereen.
Dat uitleggen is ook alleen maar een Slot dingetje wat men niet kan los laten volgens mij. Omdat Slot als Einstein kan lullen zijn mensen tegenwoordig zelfs uit gaan kijken naar iets oersaais als een persconferentie.quote:Op zondag 15 september 2024 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gehaat op die huddle en instagramposts kan ik ook weinig mee hoor. Het helpt alleen niet als de resultaten al slecht zijn.
Ik hoop wel dat ie eens gaat laten zien (of uitlegt) wat hij wil qua tactiek, want roepen dat de intensiteit omhoog moet kan iedereen.
Nee ik reken er ook niet per se op, maar dan wil je tenminste een lijn in het spel ontdekken.quote:Op zondag 15 september 2024 21:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat uitleggen is ook alleen maar een Slot dingetje wat men niet kan los laten volgens mij. Omdat Slot als Einstein kan lullen zijn mensen tegenwoordig zelfs uit gaan kijken naar iets oersaais als een persconferentie.
Kritiek is prima en terecht, maar het semi half grappige gedoe hier krijg ik een beetje kotsneigingen van.quote:
Dat valt ook wel weer mee, Bosz en ten Hag zijn voorbeelden van trainers die dat prima kunnen uitleggen. En zeker laatstgenoemde is niet bijster sterk in de media ofzo.quote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zullen we dan echt op het veld moeten gaan zien wat ik heb zelden een trainer meegemaakt die dit wel even helder en goed gaat uitleggen.
(Hoi Arne)
Gewoon andere mensen uitschelden omdat ze dingen zeggen die je niet leuk vindt.quote:
Dat is dus eigenlijk helemaal niet waar, gisteren speelden we met zeven (basis)spelers van vorig seizoen, drie spelers die er al sinds begin juli bij zijn en slechts één echte nieuwkomer.quote:Op zondag 15 september 2024 22:12 schreef snabbi het volgende:
De afgelopen wedstrijden leken nergens naar, maar ik kan ook prima begrijpen dat Priske meer tijd nodig heeft om de dingen naar zijn eigen hand te zetten. Een aantal spelers hoefde zich nog net niet voor te stellen voor ze de bus in liepen.
Het vervelende is, dat je eigenlijk overal al naast pist voor het een beetje een team kan gaan worden.
Gio gebruikte ook altijd heel veel woorden om precies niks te zeggen. En die is ook kampioen geworden zonder herkenbaar voetbal, dus daar hou ik me dan maar aan vast.quote:Op zondag 15 september 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijd terug dat er zoveel nietszeggende meuk uit een trainer kwam. Dickie kon tenminste nog een beetje slap lullen en Jaap Stam had wel eens een meltdown.
Verschil is wel dat Gio een stuk meer feeling had voor de club, daar loopt Priske ook een beetje op vast.quote:Op zondag 15 september 2024 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gio gebruikte ook altijd heel veel woorden om precies niks te zeggen. En die is ook kampioen geworden zonder herkenbaar voetbal, dus daar hou ik me dan maar aan vast.
Lotomba is natuurlijk nieuw. Osman heeft zijn werkvergunning pas op 29 aug gekregen, met de internationale breaks kan je dat niet heel lang noemen. Smal en Nadje (en dan ook Carranza in hetzelfde rijtje) zijn er wel al langer bij, maar ook met het trainingskamp valt het best wel tegen hoe lang ze echt al samen spelen.quote:Op zondag 15 september 2024 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk helemaal niet waar, gisteren speelden we met zeven (basis)spelers van vorig seizoen, drie spelers die er al sinds begin juli bij zijn en slechts één echte nieuwkomer.
Je kan wel zeggen dat Priske veel noodgedwongen heeft moeten wijzigen en dat we een flink jasje hebben uitgedaan qua vertrokken spelers, maar het is niet alsof ie met een net bij elkaar geraapt zooitje speelt.
Ja op dat vlak onvergelijkbaar en dat zou Priske wel eens kunnen opbreken.quote:Op zondag 15 september 2024 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Gio een stuk meer feeling had voor de club, daar loopt Priske ook een beetje op vast.
Ik vind ze echt allebei precies even inhoudsloos.quote:Ik vind overigens zelfs inhoudelijk Gio een stuk beterhet is een beetje vlak maar ook zelden echt onzinnig, dat gevoel heb ik nu wel meermaals bij Priske. Maar misschien ben ik ook niet meer helemaal eerlijk in mijn beoordeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |