Je kunt ongeacht de trainer toch ook zien wat een speler doet. Zeker voor een back zijn dat toch eigenlijk maar een paar handelingen om 'm te kunnen beoordelen en wat ik gisteren zag zijn zo'n pupillenfouten dat het vrij verrassend overkwam.quote:Op zondag 15 september 2024 13:53 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het is makkelijk om op spelers individueel af te geven, maar het feit is dat ze onder deze trainer geen handvat hebben om op terug te vallen. Dan wordt het voor een individu, zeker een speler die er net is, ook moeilijk om zich op positieve wijze te onderscheiden.
Dat is nu wel wat je zult krijgen. Waar spelers er onder Arne er over het algemeen prima uit zagen vanwege de goede basis die was gelegd--ook in een periode waarin veel nieuwe spelers moesten worden ingepast--zul je zien dat het onder Priske eruitziet alsof ze er geen klote van kunnen.
Uitstraling van een handbalcoach. Die roepen ook alleen maar onzin en gaan in een kringetje staan op het veld bij een time out. Nu al moe van.quote:
Hij lijkt geen gepolijste speler te zijn, nee. Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat hoeft niet per se een groot probleem te zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt ongeacht de trainer toch ook zien wat een speler doet. Zeker voor een back zijn dat toch eigenlijk maar een paar handelingen om 'm te kunnen beoordelen en wat ik gisteren zag zijn zo'n pupillenfouten dat het vrij verrassend overkwam.
Ik vond hem ook weer niet zo slecht, maar ik zal er de komende thuispotjes wel wat meer op letten.quote:Op zondag 15 september 2024 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt ongeacht de trainer toch ook zien wat een speler doet. Zeker voor een back zijn dat toch eigenlijk maar een paar handelingen om 'm te kunnen beoordelen en wat ik gisteren zag zijn zo'n pupillenfouten dat het vrij verrassend overkwam.
Nee, dat klopt. Maar het is toch vreemd dat zo'n jongen voor 5? miljoen wordt gehaald en dan de draaicirkel van een vrachtwagen te hebben en een paar keer echt veel te traag is?quote:Op zondag 15 september 2024 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij lijkt geen gepolijste speler te zijn, nee. Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat hoeft niet per se een groot probleem te zijn.
Vind het wel gezellig hier, zeker het laatste anderhalf jaarquote:Op zondag 15 september 2024 10:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met @:psvcl en @:RamboDirk een nieuw forumpje vormen.
Mocht je dombo ook willen adopteren dan kan ik daar prima mee leven.
Misschien is het je niet opgevallen dat feyenoord meer wisselingen heeft dan 020 omdat feyenoord meer spelers is kwijtgeraaktquote:Op zondag 15 september 2024 13:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De selectie van Ajax is toch niet (zoveel) minder dan jullie? En tot nu toe een betere trainer lijkt het.
Hij viel mij wel een beetje tegen eigenlijk.quote:Op zondag 15 september 2024 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond hem ook weer niet zo slecht, maar ik zal er de komende thuispotjes wel wat meer op letten.
Als je in die goedkope inhoudsloze kretologie trapt van Priske mogen we ook wel serieus aan je handelingsbekwaamheid gaan twijfelen als technisch directeur.quote:Op zondag 15 september 2024 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Priske gaat zichzelf profileren boven presteren. Lijkt erop dat Te Kloese daar volledig is ingetuind. Tot nu toe lijkt Priske mij een koekenbakker die gebakken lucht verkoopt. Maar hopelijk heb ik het mis.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef bbuddybb het volgende:
Dennis: "Zoals we spelers scouten, scouten we ook trainers. We zijn bijvoorbeeld viermaal bij Sparta Praag geweest om te zien hoe hij omgaat met bijvoorbeeld zijn assistenten en de vierde official."
Dit wordt met de week grappiger.
Hier ben ik het wel mee eens, dat hij zich wel heel graag wil profileren als een top trainer. Dat kan wel onderbouwd worden met een ander systeem willen gaan spelen terwijl hij wist dat het vorige systeem al 3 jaar lang functioneerde. In dat opzicht wilde hij zichzelf boven de club laten zetten en niet de weg blijven inslaan zoals Slot dat deed.quote:Op zondag 15 september 2024 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Priske gaat zichzelf profileren boven presteren. Lijkt erop dat Te Kloese daar volledig is ingetuind. Tot nu toe lijkt Priske mij een koekenbakker die gebakken lucht verkoopt. Maar hopelijk heb ik het mis.
Heeft AZ berhaupt wat aangekocht behalve die spits van Excelsior? Wel knap van ze, met al die jonge spelers.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twente is ook nog niet in topvorm en krijgen straks voor het eerst in lange tijd Europees voetbal midweeks.
We moeten het zelf eerst maar op de rit krijgen natuurlijk, maar denk dat het vooral lastig wordt om AZ achter ons te houden.
Hebben voor weinig weer een prima backje weten binnen te hengelen.quote:Op zondag 15 september 2024 15:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heeft AZ berhaupt wat aangekocht behalve die spits van Excelsior? Wel knap van ze, met al die jonge speler.
Natuurlijk wel. Wat een heerlijk opportunistische wereld is dit toch.quote:Op zondag 15 september 2024 13:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De selectie van Ajax is toch niet (zoveel) minder dan jullie?
Dan moet je die filosoof snel ontslaan. Anders ga je dat goed verborgen houden.quote:Op zondag 15 september 2024 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Wat een heerlijk opportunistische wereld is dit toch.
En Sadiq en Van Bommel lijken een stuk stabieler geworden tov de eindeloze worsteling met buitenspelers die AZ vorig jaar had.quote:Op zondag 15 september 2024 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben voor weinig weer een prima backje weten binnen te hengelen.
En wij blijven maar lekker worstelen op onze vleugels.quote:Op zondag 15 september 2024 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Sadiq en Van Bommel lijken een stuk stabieler geworden tov de eindeloze worsteling met buitenspelers die AZ vorig jaar had.
Als hij zo doorgaat sluit ik dat ook niet uitquote:Op zondag 15 september 2024 15:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dan moet je die filosoof snel ontslaan. Anders ga je dat goed verborgen houden.
Altijd afwachten met AZ. Ze beginnen elk jaar als de brandweer om vervolgens weer weg te zakken. Maar ok het gaat denk ik een stuk dichter bij elkaar zitten dan vorig jaar idd.quote:Op zondag 15 september 2024 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Sadiq en Van Bommel lijken een stuk stabieler geworden tov de eindeloze worsteling met buitenspelers die AZ vorig jaar had.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef bbuddybb het volgende:
Dennis: "Zoals we spelers scouten, scouten we ook trainers. We zijn bijvoorbeeld viermaal bij Sparta Praag geweest om te zien hoe hij omgaat met bijvoorbeeld zijn assistenten en de vierde official."
Dit wordt met de week grappiger.
Stukje preken in de kerk, maar wat een oeverloos gelul inderdaad. Gelukkig was hij vanochtend om half acht al op de club.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je in die goedkope inhoudsloze kretologie trapt van Priske mogen we ook wel serieus aan je handelingsbekwaamheid gaan twijfelen als technisch directeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |