SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
de boem hier komt anders nooit uit de grondquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er ligt vast nog wel ergens wat in de grond daarUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Boemkool?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de boem hier komt anders nooit uit de grondWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Immer lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe krijg ik nu weer de schuld![]()
Geintje
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Terecht welquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe krijg ik nu weer de schuldOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Thanksquote:![]()
![]()
Maxicosi heeft geen al te beste zaterdag achter de rug
Nopequote:Op zaterdag 14 september 2024 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
Maxicosi heeft geen al te beste zaterdag achter de rug
Scheelt dat die van Norris veel slechter wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow do tellquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat wel aardig, met nieuwe ontwikkelingen ook.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Norris is sowieso een jankerd geworden in de categorie Russel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Scheelt dat die van Norris veel slechter wasLach met een schone bips![]()
Zo ver wil ik hem nog niet afschrijvenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Norris is sowieso een jankerd geworden in de categorie Russel.
Heb de quali ook niet kunnen zien
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Max Verstappen moet Red Bull in zijn auto kappen ipv Superplus ofzo.
Gaat sneller.Werewolf
Vind die Argentijn van Williams het wel echt goed doen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo ver wil ik hem nog niet afschrijven
Heb de quali ook niet kunnen zienLach met een schone bips![]()
Slechter dat zijn voorganger is ook lastig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind die Argentijn van Williams het wel echt goed doen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Colapintoquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind die Argentijn van Williams het wel echt goed doen.
Doet het zeker niet slecht
Wel een rookie fout in FP1
Maar goed hersteld
Geen stoeltje voor volgend jaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja de sergeant was niet echt een leiderquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Slechter dat zijn voorganger is ook lastig.
Lach met een schone bips![]()
Ook geen beste coureurquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja de sergeant was niet echt een leider
Denk dat Alpha Tauri hem gaat oppikken voor Ricciardo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Colapinto
Doet het zeker niet slecht
Wel een rookie fout in FP1
Maar goed hersteld
Geen stoeltje voor volgend jaarLach met een schone bips![]()
quote:
Adrian Newey geeft je vleugels.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee johquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat Alpha Tauri hem gaat oppikken voor Ricciardo.![]()
Alpha tauri bestaat ook niet meer hè![]()
En daar is Lawson degene die een stoeltje krijgt
En terechtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Colonel Sanders geeft je vleugels
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Zet Perez daar maar neer en Lawson in de RB.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh![]()
En terecht
Sjeeez, Torro Rosso dan...quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh![]()
En terechtLach met een schone bips![]()
Papaya rules is vrij vertaald naar We fucken Norris zodat Piastri beter uit de bus komtquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Scheelt dat die van Norris veel slechter was![]()
Maar Lando had gewoon geen goed banker lap en alles op de laatste run laten afhangen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als RB slim is zetten ze daar Lawson in zodra er iemand uit kunnen schoppenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh![]()
En terecht
Ben bang dat het te snel is voor Lawsonquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Zet Perez daar maar neer en Lawson in de RB.
Jaartje RB visa cash app zal goed zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sjeeez, Torro Rosso dan...
Norris had wel pech ja, maar is wel beetje jankerd. Ligt altijd aan anderen. Verstappen zegt dan weer gewoon "de auto was kut". Klein detailquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Papaya rules is vrij vertaald naar We fucken Norris zodat Piastri beter uit de bus komt![]()
Maar Lando had gewoon geen goed banker lap en alles op de laatste run laten afhangen.
Blijkbaar is er iets mis bij Red Bull als ik het zo lees.
Zie voorgaand bericht.Werewolf
Je weet nog wat er met ene Jos Verstappen gebeurd is in zijn eerste F1 jaar en dat hij en het management van Max hem perse een 2 jarig contract bij het toenmalige Torro Rosso wilde hebben?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Zet Perez daar maar neer en Lawson in de RB.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
PIA heeft gewoon een dondersgoed contractquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Papaya rules is vrij vertaald naar We fucken Norris zodat Piastri beter uit de bus komt![]()
Maar Lando had gewoon geen goed banker lap en alles op de laatste run laten afhangen.
Had zak hooi beter over na moeten denken
Ik heb de quali niet gezien
Wel gelezen ( na de tijd )
En Norris onder druk is niet altijd positiefThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is iets Brits.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Norris had wel pech ja, maar is wel beetje jankerd. Ligt altijd aan anderen. Verstappen zegt dan weer gewoon "de auto was kut". Klein detail
Het werd verse pasta, hoe heten die dingen, grote ravioli achtige gevulde kussentjes pastaquote:
Met makreel en spinazie
Nu een glas roseDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Newey wel ijzersterk in het interviewquote:
Over de Engelse pers
Ik heb Q1 en Q2 alleen via geluid en livetiming gehoord/gezien. Banker lap van Lando was niet McLaren wagen waardig en met een misverstand over een gele vlag heeft hij zijn laatste run niet kunnen afmaken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
PIA heeft gewoon een dondersgoed contract
Had zak hooi beter over na moeten denken
Ik heb de quali niet gezien
Wel gelezen ( na de tijd )
En Norris onder druk is niet altijd positief
Ferrari en RBR hebben daarom ook meteen in Q2 snelle eerste runs ingeklokt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Elke kleuter kon zien dat het speelde, maar ja toegeven durven ze natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Newey wel ijzersterk in het interview
Over de Engelse persOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Of zoals het in autosport termen ook wel word genoemd 'jankerstrontiaans'quote:
En ze blijven wel Hamiltons kroontje likken, maar buitenlandse courreursquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Newey wel ijzersterk in het interview
Over de Engelse pers![]()
Maar ja wat wil je, het is al eeuwen een eiland en het blijft met elkaar paren. Op een gegeven moment is de genenpoel op en takelen ze af. Dat is Engeland
Om newey kunnen ze niet zo goed heenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Elke kleuter kon zien dat het speelde, maar ja toegeven durven ze natuurlijk niet.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
MilamboThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Opgezocht, het heet GirasoliDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
In Nederland noemen we dat FAP time.quote:
Je leert het wel hoe langer je hier bent
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan kunnen we dat gas ook wel weer omhoog gaan pompen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb geen fappertquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In Nederland noemen we dat FAP time.
Je leert het wel hoe langer je hier bentWerewolf
Helemaal niet..quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kunnen we dat gas ook wel weer omhoog gaan pompen.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Neequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu gaan we allemaal online weer racen. Doe je mee?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wel joh. Centjes voor de overheid.quote:
Ik ook niet echt, 26cm telt hier niet mee aangezien het gemiddelde hier 30cm is.quote:
Maar vrouwen doen dan aan flap time.Lach met een schone bips![]()
Lief van jou..quote:
Ga zo ff huilen in een hoekje denk ik
Na mijn PSVquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lief van jou..
Ga zo ff huilen in een hoekje denk ikIs Grunn mijn 2e clubje, veel vrienden daar
Feyenoord moet het even afmaken.quote:
0-1 blijft spannend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuke stad ook héquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Na mijn PSVIs Grunn mijn 2e clubje, veel vrienden daar
![]()
Ik gun het groningen wel lees ik net.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lief van jou..
Ga zo ff huilen in een hoekje denk ikOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik hoop op gelijkspel..quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord moet het even afmaken.
0-1 blijft spannend.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Topquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gun het groningen wel lees ik net.
Geef mij maarquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, 26cm telt hier niet mee aangezien het gemiddelde hier 30cm is.
Maar vrouwen doen dan aan flap time.
Werewolf
Ik nietquote:
R.I.P DTS.![]()
Qua stad fantastischquote:Het leeft gewoon 24 uur, zeker in de zomer. Alleen tijdens het Gronings verzet zijn de hotelprijzen wel echt enorm hoog
Daar maken ze dus misbruik van.. kan toch nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Qua stad fantastischHet leeft gewoon 24 uur, zeker in de zomer. Alleen tijdens het Gronings verzet zijn de hotelprijzen wel echt enorm hoog
De schrik van ieder kipquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Colonel Sanders geeft je vleugelsUw ADH vitamine Worst
Jazekerquote:
Al ben ik er al een tijd niet meer geweest
Maar ertegen verzetten ho maar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar maken ze dus misbruik van.. kan toch niet
Hup 0-2
R.I.P DTS.![]()
Gaat dat samenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Feeststad met heel veel studenten en kroegen... Altijd gezellig.
Studenten en gezellig ?
Tegenwoordig ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vroeger kwam ik wel eens in Veendam.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker met pinnemutske gaan shoppen danquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jazeker
Al ben ik er al een tijd niet meer geweest
Uw ADH vitamine Worst
Had kamertje van 3 bij 3 met badkamer voor 112 euro per nachtquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar maken ze dus misbruik van.. kan toch nietWas ook enige vrije kamer in de stad. Ik neem als ik daarheen ga altijd hotel omdat ik lang moet terug reizen naar huis. Daarom wil ik niet bij vrienden slapen want op "tijd" op.
Ik boek toch geen hotel..quote:
Maar toch vind ik het niet kunnen
Je zou het niet verachten, maar in Groningen kan dat dus wel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat dat samen
Studenten en gezellig ?
Tegenwoordig ?Lach met een schone bips![]()
Kan ik Belgisch lerenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker met pinnemutske gaan shoppen dan
ParkzichtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Verachtenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zou het niet verachten, maar in Groningen kan dat dus wel.
Jemig wat duur zeg..quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had kamertje van 3 bij 3 met badkamer voor 112 euro per nachtWas ook enige vrije kamer in de stad. Ik neem als ik daarheen ga altijd hotel omdat ik lang moet terug reizen naar huis. Daarom wil ik niet bij vrienden slapen want op "tijd" op.
Zeker, tenzij jou oud bentquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat dat samen
Studenten en gezellig ?
Tegenwoordig ?Uw ADH vitamine Worst
Daar ken ik er meer vanquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mierenneuker bij typo's
Was wel direct aan de vismarkt. Midden in centrum dus. Maar ja. Dat is de duurste schoenendoos waar ik ooit geslapen hebquote:
Hebben ze daar geen vreselijke studentencorpsenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker, tenzij jou oud bentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah dat verklaard.. dus beter buiten centrum een hotel zoeken?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was wel direct aan de vismarkt. Midden in centrum dus. Maar ja. Dat is de duurste schoenendoos waar ik ooit geslapen hebMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
1 maar dacht ikquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen vreselijke studentencorpsen
Ja maar ook genoeg gewone leuke studentenverenigingquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen vreselijke studentencorpsenUw ADH vitamine Worst
Dan moet hij te ver lopenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat verklaard.. dus beter buiten centrum een hotel zoeken?
Vader kwam van Rotterdam, Moeder uit Veendam, zelf geboren in Stadskanaal en opgegroeid in Deventer
R.I.P DTS.![]()
Gewoon niet tijdens Gronings verzet gaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat verklaard.. dus beter buiten centrum een hotel zoeken?Scheelt al 30 tot 40 euro
Of een airbnb boekenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon niet tijdens Gronings verzet gaanScheelt al 30 tot 40 euro
Ik houd van 2e hands shoppen. De riem die ik al jaren wilde heb ik gevondenen gekocht
Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon niet tijdens Gronings verzet gaanScheelt al 30 tot 40 euro
![]()
Amai wat een gezeverquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik klets je de oren van je kop hihi.
Uw ADH vitamine Worst
Dat geeft niks.. doe wel koptelefoon opquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik klets je de oren van je kop hihi.
Welkequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Maken jullie nu grapjes over mijn handicap?
Dat je lui bent
Of oud ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Maken jullie nu grapjes over mijn handicap?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke
Dat je lui bent
Of oud ?Lui is wel het ding jaquote:
UedaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ter land ter zee en in de lucht is best nostalgieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker slipe, en spookzequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt slapen maar het kan zijn dat ik nog kom spoken.
Booooeeeh
Opletten de laatste 10 minutenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou dan moet het voor 6 uur zijn..quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je op staat
Leeft die nog ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu Arjen Robben erin gooienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Japanners schrijven veel boeken over katten en boekwinkels. Soms zelfs allebei.Trotste mama van Ambar
Die zit er niet meer bij..quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu Arjen Robben erin gooien
In de herfstmaanden meer lastquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je op staatWerewolf
Japanners zijn goed in skincarequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Japanners schrijven veel boeken over katten en boekwinkels. Soms zelfs allebei.
Dat zijn de Koreanen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Japanners zijn goed in skincareTrotste mama van Ambar
Ik houd mij niet bezig met skincarequote:Trotste mama van Ambar
Ueda ook ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Japanners schrijven veel boeken over katten en boekwinkels. Soms zelfs allebei.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat kanquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd mij niet bezig met skincareThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan breekt ie wat en dan heb je er niks meer aanquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu Arjen Robben erin gooien
Uw ADH vitamine Worst
Ik denk dat ze er al een jaar of 2 niks meer aan hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan breekt ie wat en dan heb je er niks meer aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet je dagelijkse skincare routine op TikTok gooienquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd mij niet bezig met skincare
Uw ADH vitamine Worst
Mijn helden waar zijn ze gebleven?quote:
Maar zonder gekheid, Groningen heeft echt wel leuk team nu. Die gaan gewoon middenmoot meedraaienGoed dat die Mark Jan Fledderus pleite is
Ermee gooien helpt niet echtquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er al een jaar of 2 niks meer aan hebben
Uw ADH vitamine Worst
Virgil van Dijk dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Misschien had hij dan nog net een bal geraaktquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ermee gooien helpt niet echt
Ze doen het opzich niet verkeerd, al ben ik bang dat ze het nog wel lastig gaan krijgen en uit de top 5 rakenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn helden waar zijn ze gebleven?
Maar zonder gekheid, Groningen heeft echt wel leuk team nu. Die gaan gewoon middenmoot meedraaienGoed dat die Mark Jan Fledderus pleite is
Ik denk dat ze tussen plek 11 en plek 7 gaan eindigen. En dat is echt niet verkeerd na net gepromoveerd te zijn vanuit de KKD.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze doen het opzich niet verkeerd, al ben ik bang dat ze het nog wel lastig gaan krijgen en uit de top 5 rakenLach met een schone bips![]()
Wassen met water en crème erop is niet heel TikTok waardigquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet je dagelijkse skincare routine op TikTok gooienTrotste mama van Ambar
Dat deed ik, dit was alleen van alles spelers, niet de huidige.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Google maar op spelerslijst Groningen
Oh zeker niet..quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tussen plek 11 en plek 7 gaan eindigen. En dat is echt niet verkeerd na net gepromoveerd te zijn vanuit de KKD.
Dat klinkt als de downie divisie van de KKK.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tussen plek 11 en plek 7 gaan eindigen. En dat is echt niet verkeerd na net gepromoveerd te zijn vanuit de KKD.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Sommige dingen zou je inderdaad niet moeten willen afkorten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat klinkt als de downie divisie van de KKK.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Seizoen erop weer mee doen voor Europees voetbal. Dat zit er gewoon in. Het stadion is er, de sfeer en de supportersquote:![]()
Ik was bang toen Grunn van Oosterpark naar de Euroborg ging er een Vittesse scenario zou gaan volgen. Maar gelukkig hebben ze in Groningen de financiën wel in eigen hand gehouden. En je ziet nu het verschil
Helaas ben ik zo geboren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige dingen zou je inderdaad niet moeten willen afkorten.
Oh wacht dat is wat anders.
Toch gelijkspel voor straf mag Feyenoord lopend naar huis.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog snel even kapot maken dat feyenoordquote:
Ben ik het nog met je eens ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog snel even kapot maken dat feyenoord
2-2 is al erg genoeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch gelijkspel voor straf mag Feyenoord lopend naar huis.
Wat een held he die Brynjólfurquote:
Slot wel ja.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Slot was toch wel goed he?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uit in het noorden maar kan nog wel gezellig worden bij het maasgebouw vanavond.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze lopen maar een beetje de 2e helft begrijp ik van Lov.quote:
Aan voetballers heb je al niks sinds ze zijn afgesplitst van rugby omdat ze niet mannelijk genoeg warenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er al een jaar of 2 niks meer aan hebben
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan voetballers heb je al niks sinds ze zijn afgesplitst van rugby omdat ze niet mannelijk genoeg waren
Voetbal is 90 minuten lang doen alsof je overal pijn hebt als een haartje op je hoofd verkeerd is gewaaid en in een hoekje gaan krijsen tot je gelijk krijgt.quote:
Rugby is 80 minuten lang doen als je nergens last van hebt terwijl je mekaar helemaal kapot aan het maken bent.
Heel eerlijk, ik had dit seizoen serieus gehoopt op weer een echte top 3 strijd. Maar denk dat het er weer niet van gaat komenquote:
Iedereen haat ook altijd op wielrenners. De amateurs zijn uiteraard ook clowns. Maar die profs stappen met een gebroken sleutelbeentje gewoon weer op om nog even 60 km een stukkie te trappen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetbal is 90 minuten lang doen alsof je overal pijn hebt als een haartje op je hoofd verkeerd is gewaaid en in een hoekje gaan krijsen tot je gelijk krijgt.
Rugby is 80 minuten lang doen als je nergens last van hebt terwijl je mekaar helemaal kapot aan het maken bent.
Onder de baas zijn tijd, met een dikke paffert en een veel te duur glas whiskyquote:
Nee psv gaat het makkelijk doen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik had dit seizoen serieus gehoopt op weer een echte top 3 strijd. Maar denk dat het er weer niet van gaat komen
Zowel in Rotterdam als in Amsterdam hebben ze een eigenwijze nietsnut aangenomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga eens potje professioneel handballen...... Mijn kleine teen is zo vaak kapot gestampt dat ie geen gevoel meer heeft en in een bocht loopt. Afgezien nog van alle rib kneuzingen die ik gehad heb....quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen haat ook altijd op wielrenners. De amateurs zijn uiteraard ook clowns. Maar die profs stappen met een gebroken sleutelbeentje gewoon weer op om nog even 60 km een stukkie te trappen.Lach met een schone bips![]()
Op het gras doen alsof het een boswandeling is,moet kunnenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze lopen maar een beetje de 2e helft begrijp ik van Lov.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef mario390 het volgende:
RTL Fight Night Regina Halmich 46 keer Boxweltmeisterin vs Stefan Raab![]()
Doe je tijdens het fappen ook een beetje handballen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga eens potje professioneel handballen...... Mijn kleine teen is zo vaak kapot gestampt dat ie geen gevoel meer heeft en in een bocht loopt. Afgezien nog van alle rib kneuzingen die ik gehad heb....Uw ADH vitamine Worst
En dat vind ik oprecht jammerquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee psv gaat het makkelijk doen.
Zowel in Rotterdam als in Amsterdam hebben ze een eigenwijze nietsnut aangenomen.Wel mooi voor mijn clubje uiteraard, maar niet voor het plezier wat ik aan voetbal beleef
Nee nu fap ik alleen nog maar, vroeger deed ik wel beetje fanatiek sporten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe je tijdens het fappen ook een beetje handballen?
Mijn voorhuidjoggen nu is op amateur niveau
Hellowquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ondanks een matige defensie gaat psv veel potjes makkelijk winnen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat vind ik oprecht jammerWel mooi voor mijn clubje uiteraard, maar niet voor het plezier wat ik aan voetbal beleef
R.I.P DTS.![]()
Gilbert heeft een jaar of 10 terug (weet de precieze jaargang niet meer) tijdens de Amstel Gold Race een val meegemaakt bij Hotel Vaalsbroek wat rond het halverwege punt ligt. Is weer opgestapt, door gereden en uiteindelijk de race nog gewonnen ook. Is trouwens een wedstrijd van 260km.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen haat ook altijd op wielrenners. De amateurs zijn uiteraard ook clowns. Maar die profs stappen met een gebroken sleutelbeentje gewoon weer op om nog even 60 km een stukkie te trappen.
Dag erna piste die bruine plas, naar het ziekenhuis gegaan en had hij dus blijkbaar een nier gescheurd gehad.
En dan voetballers maar klagen dat ze een schouderduwtje gekregen hebben wat niet eerlijk was huilie huilie huilie want het is zo erg allemaal![]()
Eerste avondjequote:bevalt goed even wennen aan omgevingsgeluiden.
R.I.P DTS.![]()
Dat heet handkarren of is dat ook alweer ouderwetse terminologiequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe je tijdens het fappen ook een beetje handballen?
Hoop dat die knakker die we uit Denemarken de defensie wat zekerder gaat maken dan nu met Flamingo. Dat is meer defensieve middenvelder dan CM. En ook benieuwd wel of Karsdorp ooit zijn oude niveau kan aantikken. Vleugje Feyenoord bij PSV welquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ondanks een matige defensie gaat psv veel potjes makkelijk winnen.![]()
Als we in Europa maar punten gaan pakken als Nederlandse clubs.Lach met een schone bips![]()
Druk of juist ineens heel rustig vergeleken met eerst?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste avondjebevalt goed even wennen aan omgevingsgeluiden.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Hoor wel dat de Italiaanse onderbuurman zijn tv hard heeft aanstaan en zit vlak bij een drukke weg maar in de slaapkamer was het stil net.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Druk of juist ineens heel rustig vergeleken met eerst?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zal idd wel ff wennen zijn, maar lekker hoorquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste avondjebevalt goed even wennen aan omgevingsgeluiden.
![]()
![]()
Valt te overzien lijkt mequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoor wel dat de Italiaanse onderbuurman zijn tv hard heeft aanstaan en zit vlak bij een drukke weg maar in de slaapkamer was het stil net.~FEYENOORD~
Ow mijn aangetrouwde oom piste ook bruin, 2 weken later was ie dood..... Alcoholist, zijn lege wodka flessen in alle ruimtes van huis en zijn auto gevonden waar mijn tante nooit kwamquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gilbert heeft een jaar of 10 terug (weet de precieze jaargang niet meer) tijdens de Amstel Gold Race een val meegemaakt bij Hotel Vaalsbroek wat rond het halverwege punt ligt. Is weer opgestapt, door gereden en uiteindelijk de race nog gewonnen ook. Is trouwens een wedstrijd van 260km.
Dag erna piste die bruine plas, naar het ziekenhuis gegaan en had hij dus blijkbaar een nier gescheurd gehad.
En dan voetballers maar klagen dat ze een schouderduwtje gekregen hebben wat niet eerlijk was huilie huilie huilie want het is zo erg allemaal![]()
Bier is wel lekker, maar je nieren naar de tering zuipen is dan weer ander uiterste
Geniet van de ruimtequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:55 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat zal idd wel ff wennen zijn, maar lekker hoor
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Druk of juist ineens heel rustig vergeleken met eerst?
Bier is nog wel te overzien voor je lichaam, sterke drank is echt puur vergif.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow mijn aangetrouwde oom piste ook bruin, 2 weken later was ie dood..... Alcoholist, zijn lege wodka flessen in alle ruimtes van huis en zijn auto gevonden waar mijn tante nooit kwamBier is wel lekker, maar je nieren naar de tering zuipen is dan weer ander uiterste
~FEYENOORD~
Kan ik met gerust hart door blijven drinken dusquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bier is nog wel te overzien voor je lichaam, sterke drank is echt puur vergif.
Uw ADH vitamine Worst
Van alcohol gaan je nieren na verloop van tijd ook naar de klotenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow mijn aangetrouwde oom piste ook bruin, 2 weken later was ie dood..... Alcoholist, zijn lege wodka flessen in alle ruimtes van huis en zijn auto gevonden waar mijn tante nooit kwamBier is wel lekker, maar je nieren naar de tering zuipen is dan weer ander uiterste
Ik ook, proostquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ik met gerust hart door blijven drinken dus
~FEYENOORD~
Proost.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Zuipen tot we kruipenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik pak straks een limoncello, ik heb iets met likeurtjes tegenwoordigquote:
~FEYENOORD~
Ja van 37m2 naar 90m2.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:57 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
is het veel groter dan wat je had?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel oppassen voor je nieren en lever die sterke dranken hequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik pak straks een limoncello, ik heb iets met likeurtjes tegenwoordigUw ADH vitamine Worst
Hij was ooit leraarquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bier is nog wel te overzien voor je lichaam, sterke drank is echt puur vergif.Ging in de pauzes in de auto wodka drinken... Dan ben je echt alles kwijt. Dan zit je op een point of no return. En dat ie daarna dronken aan paar studentes heeft gezeten heeft zijn loopbaan ook geen goed gedaan. En hij was hier op bezoek met mijn tante en heeft na wc bezoek niet doorgespoeld. Wat ik in die pot zag...... Toen wist ik ook wel genoeg en paar weken later was ie dood.
1 dag per week een paar glaasjes, morgen weer aan de appelsap.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel oppassen voor je nieren en lever die sterke dranken he~FEYENOORD~
Ja dat is rotzooi hoor, lijkt me een vreselijk bestaan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij was ooit leraarGing in de pauzes in de auto wodka drinken... Dan ben je echt alles kwijt. Dan zit je op een point of no return. En dat ie daarna dronken aan paar studentes heeft gezeten heeft zijn loopbaan ook geen goed gedaan. En hij was hier op bezoek met mijn tante en heeft na wc bezoek niet doorgespoeld. Wat ik in die pot zag...... Toen wist ik ook wel genoeg en paar weken later was ie dood.
~FEYENOORD~
Mijn woonkamer is nagenoeg even groot als mijn hele vorige appartement.
R.I.P DTS.![]()
Tijd voor een dame om die ruimte op te vullen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn woonkamer is nagenoeg even groot als mijn hele vorige appartement.~FEYENOORD~
Beter vult hij de ruimte van de de dame opquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijd voor een dame om die ruimte op te vullen.
Stukje oorzak en gevolgquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter vult hij de ruimte van de de dame op~FEYENOORD~
Is ook, en ik ben juist levensgenieter. Maar als mijn leven uit drank zou gaan bestaan? Denk dat de meeste mensen dat onderscheid ook wel kunnen maken, maar eenmaal in zo'n cirkel?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is rotzooi hoor, lijkt me een vreselijk bestaan.Lach met een schone bips![]()
Ik voel crowdfunding opkomenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter vult hij de ruimte van de de dame op
Pro tip: boek een hotel kamer!quote:
Als een vrouwtje eenmaal weet waar je huis woont ben je pas echt de sjaak!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu ik weer in rustiger vaarwater zit en m'n emoties wat stabieler zijn, wil ik ook weer afbouwen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, en ik ben juist levensgenieter. Maar als mijn leven uit drank zou gaan bestaan? Denk dat de meeste mensen dat onderscheid ook wel kunnen maken, maar eenmaal in zo'n cirkel?![]()
Ja lastig om daar uit te komen, daarom drink ik eigenlijk ook alleen in het weekend. Je moet ergens een lijn trekken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, en ik ben juist levensgenieter. Maar als mijn leven uit drank zou gaan bestaan? Denk dat de meeste mensen dat onderscheid ook wel kunnen maken, maar eenmaal in zo'n cirkel?
Ik merk ook dat als ik bij de TT Assen weg kom waar ik 4 dagen mezelf helemaal de tering in zuip dat mijn hele manier van denken aan het veranderen is, een week lang daarna heb ik last van licht depressieve gedachten en boeien de dingen om mij heen mij iets minder, voor een alcoholist is dat natuurlijk 100x erger.~FEYENOORD~
Mijn ouders hadden ooit stacaravan in de buurt hier, ik heb daar wat afgeneukt buiten hun verblijf omquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pro tip: boek een hotel kamer!
Als een vrouwtje eenmaal weet waar je huis woont ben je pas echt de sjaak!~FEYENOORD~
Regionale spreektaal voor oorlelquote:~FEYENOORD~
Maat, ik bedoelde ook niks negatiefs richting jou. Die oom waar ik het over had zoop zonder enige aanleiding hele dagen door. Jij kan nog nadenken en je geeft nu zelf aan dat je wil afbouwen dat is heel iets anders dan iemand die zuipt om het zuipen. En ja ik snap jou ook wel dat je soms drinkt, ff je eigen tijd. En daar helpt dat drankje bij in de shit waarin je zit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu ik weer in rustiger vaarwater zit en m'n emoties wat stabieler zijn, wil ik ook weer afbouwen.
Dat maakt je geen die hard alcoholist, probleemdrinker misschien maar ook gewoon nogmaals begrijpelijk. En van de andere kant, beter dan aan de heroine te gaan
Op vakantie drink ik weken aan een, als ik terug kom moet ik echt afkicken. Heb dan serieus een week lang gevoel van rillen, moe, en gewoon geen honger omdat de maag van streek is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja lastig om daar uit te komen, daarom drink ik eigenlijk ook alleen in het weekend. Je moet ergens een lijn trekken.
Ik merk ook dat als ik bij de TT Assen weg kom waar ik 4 dagen mezelf helemaal de tering in zuip dat mijn hele manier van denken aan het veranderen is, een week lang daarna heb ik last van licht depressieve gedachten en boeien de dingen om mij heen mij iets minder, voor een alcoholist is dat natuurlijk 100x erger.Lach met een schone bips![]()
Heel herkenbaar dit, dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op vakantie drink ik weken aan een, als ik terug kom moet ik echt afkicken. Heb dan serieus een week lang gevoel van rillen, moe, en gewoon geen honger omdat de maag van streek is.
~FEYENOORD~
Gelegenheids alcoholistquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dit, dacht al dat het aan mij lag
Als het daar bij blijft kunnen we nog ver komenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gelegenheids alcoholist~FEYENOORD~
Wag ff ben katje lam nu, ff nieuwe bierski jalen.....quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft kunnen we nog ver komen
Maar nog tip voor goeie serie of film te kijken?Lach met een schone bips![]()
Dat soort dingen kijk ik weinigquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wag ff ben katje lam nu, ff nieuwe bierski jalen.....
Maar nog tip voor goeie serie of film te kijken?
~FEYENOORD~
Ik wel veelquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kijk ik weinigVooral dystopisch en post apocalyptic fims en series
The Hangover?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wag ff ben katje lam nu, ff nieuwe bierski jalen.....
Maar nog tip voor goeie serie of film te kijken?
Druk?![]()
Derekquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, bedoel meer goede nieuwe shows... Meeste heb ik al wel gezien.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die oude Duitse detective?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2005 / +116 / +100 / 4590 / 5290
2. KillemWieft / 726 / +18 / +71 / 311 / 469
3. Lovely / 517 / +100 / +3 / 1896 / 2299
4. Dr.Mikey / 497 / +43 / +24 / 551 / 750
5. aeque / 492 / +48 / +90 / 1420 / 1657
6. hemarookworst / 384 / +35 / +18 / 886 / 1146
7. HappyCharly / 322 / +24 / +5 / 898 / 1036
8. marc0871 / 309 / +0 / +4 / 148 / 226
9. MizzezAmy / 307 / +16 / +17 / 1347 / 1575
10. loveyoulongtime / 258 / +14 / +38 / 973 / 1110
11. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
12. AardappelSchotel / 226 / +0 / +3 / 943 / 1083
13. drakin / 212 / +20 / +3 / 407 / 535
14. Homijn / 194 / +90 / +0 / 117 / 167
15. Pinnenmutske / 193 / +55 / +39 / 471 / 593
16. Sally / 180 / +23 / +50 / 121 / 182
17. gebrokenglas / 177 / +24 / +0 / 565 / 691
18. maily / 170 / +9 / +18 / 673 / 787
19. mario390 / 159 / +1 / +46 / 41 / 68
20. ToT / 150 / +4 / +9 / 819 / 923SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: