abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214978886
Ik zie steeds meer twintigers die wat laten doen, uit pure ijdelheid. Meisjes van 23 die opgespoten lippen hebben of iedere onvolkomenheidje weg laten vullen/snijden/laseren. Vroeger deden vrouwen aan plastische chirurgie omdat ze de ouderdom wilden ontwijken, tegenwoordig willen ze gewoon steeds jonger er uitzien als een hollywood-bimbo. Het normaliseert echt heel snel. Figuren als Nikkie Plessen en Jaimie Vaes komen op de televisie en we moeten allemaal maar doen alsof ze er niet belachelijk uitzien en psychische problemen hebben. Ze zouden beschermd moeten worden tegen zichzelf, maar we geven dit soort vrouwen juist een podium. Ik vind het maar niks.

Als het zo gewoon wordt, zijn er dan ook Fok!k(st)ers hier die al iets hebben laten doen? Wat heb je gedaan, en waarom?
-nee-
pi_214978999
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2024 15:45 schreef Marsenal het volgende:
Vroeger deden vrouwen aan plastische chirurgie omdat ze de ouderdom wilden ontwijken, tegenwoordig willen ze gewoon steeds jonger er uitzien als een hollywood-bimbo. Het normaliseert echt heel snel. Figuren als Nikkie Plessen en Jaimie Vaes komen op de televisie en we moeten allemaal maar doen alsof ze er niet belachelijk uitzien en psychische problemen hebben. Ze zouden beschermd moeten worden tegen zichzelf, maar we geven dit soort vrouwen juist een podium. Ik vind het maar niks.
Komt zelden voor dat ik het echt 100% eens ben met een post. Geweldig. Kom hier man, ik wil een mannelijke knuffel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_214979035
quote:
Ik zie steeds meer twintigers die wat laten doen, uit pure ijdelheid. Meisjes van 23 die opgespoten lippen hebben of iedere onvolkomenheidje weg laten vullen/snijden/laseren. Vroeger deden vrouwen aan plastische chirurgie omdat ze de ouderdom wilden ontwijken, tegenwoordig willen ze gewoon steeds jonger er uitzien als een hollywood-bimbo. Het normaliseert echt heel snel. Figuren als Nikkie Plessen en Jaimie Vaes komen op de televisie en we moeten allemaal maar doen alsof ze er niet belachelijk uitzien en psychische problemen hebben. Ze zouden beschermd moeten worden tegen zichzelf, maar we geven dit soort vrouwen juist een podium. Ik vind het maar niks.

Als het zo gewoon wordt, zijn er dan ook Fok!k(st)ers hier die al iets hebben laten doen? Wat heb je gedaan, en waarom?
Ik vind het zo jammer, die jonge meiden. Ze hebben een heel eigen gezicht en schoonheid, gaan voor die zooi en veranderen in de zoveelste 13-in-een-dozijn vrouw met glad gezicht en geen uitdrukking. Ik begrijp niet dat ze hun eigenheid zo wegspuiten.

Ik heb niks gedaan en zal waarschijnlijk ook nooit iets doen. Het enige dat ik nog wel eens overweeg is om een ooglidcorrectie te doen. Ik vind dat het nog net kan, maar als ik naar mijn vader kijk en dat is mijn voorland, dan is het misschien toch wel iets dat ik nog eens wil doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214979111
Nee, net niet. Ik had onlangs een consult voor een ooglidcorrectie, maar blijkbaar heb ik geen overtollige oogleden maar laaghangende wenkbrauwen. Dan zou ik een volledige facelift moeten :D Ik heb vriendelijk bedankt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214979255
Of het zo gewoon is, zoals jij beweert, weet ik dus niet.
Ik heb nooit iemand gezien met een gezicht als een opgepompte fietsband. Ook heb ik nooit iemand gezien die van top tot teen was getatoueerd of zich volhangt met allerlei ijzerwaren.

Voor mezelf: Ik heb nooit iets extreems laten doen. Het enige wat ik toeliet is een afgebroken voortand laten reparen bij de smoelensmid. Verder liet ik regelmatig mijn haren verven bij de kapper. Ben ik ook al lang mee gestopt. Grijs staat me prima, al zeg ik het zelf.

Verder vind ik een operatie doodeng, zelfs als het noodzakelijk zou zijn (blindedarm of zo), maar borsten of billen vergroten of verkleinen, nou nee, laat maar.

Dit is typisch iets wat uit de USA komt, alles draait daar om het uiterlijk. Er zijn ouders die hun dochter voor haar 16de verjaardag een borstvergroting beloven.
Waar ik me dus nog steeds kwaad over maak is dat Amerikaanse moeders hun babie-, peuter- en kleuterdochters ook al blootstellen aan permanentjes, zonnebank en het bleken van hun melktandjes. Dat wordt daar heel normaal gevonden.

Ik wil hier niet Amerika gaan lopen bashen, omdat ze daar behalve het bovengenoemde ook nog hun huisdieren met elkaar laten trouwen met alles erop en eraan; witte bruidsjurk voor poes/teefje en hoge hoed en jaquet voor kater/reu (waarom hoor je Trump daar nooit over??!!). Maar het draait hier ook weer gewoon om geld.
'Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.' Al is het maar in je portemonnee. Niet goed? Geld kwijt!

Wel heb ik zelf eens gezien dat echte tokkieouders hun zoontje van 5 of 6 jaar toestonden om zich te laten tatoueren. Tja. Stond op zijn bovenarmpje. Het woord 'Mammie' in rood en blauw met sierlijke krulletters.

In een breder perspectief getrokken denk ik dat het gedaan wordt omdat het mogelijk is. Er zijn zelfs programma's waarin tatoueerders wedstrijden kunnen aangaan met hun concurenten. En ze kunnen dan enorme geldprijzen winnen.

Ik zal het nooit doen. Niet bij mezelf en zeker niet bij mijn kinderen als ik die zou hebben. Als mijn hypothetische kinderen het wel zouden willen, zou ik het afraden of verbieden tot een bepaalde leeftijd.

Eens met jou, dat dit soort operaties de mensen echt niet mooier maakt. Zelf vinden deze slachtoffers van wel, maar dat is dan waarschijnlijk omdat ze een IQ hebben van een strontvlieg.

Vanessa heb ik vroeger persoonlijk gekend, nou ja ik zag haar wel eens in een of andere kroeg en ze was mooi op een leuk ordinaire manier. Ze was vriendelijk, lief en heel dom. Ik vond vooral haar hese stem heel sexy.
En als ik nu foto's van haar zie, dan denk ik bij mezelf dat ze echt stekeblind moet zijn.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat vrouwen zoals zij zich niet willen laten kennen, en dan maar doen alsof ze er blij mee zijn. Dit soort vrouwen (en ook mannen) missen elk gevoel van eigenwaarde en denken dat ze erbij winnen door zich zo te laten verbouwen. Je kunt, nee je bent ook mooi met rimpels en grijs haar. Het gaat over de uitstraling. Beste voorbeeld is Trump. Een oude lul, maar wel eentje die dagelijks onder de zonnebank ligt, een man die zich niet schaamt voor die tapijttegel op zijn knar en dan denkt dat hij het middelpunt van elk feestje is.
Is toch hartstikke zielig?

Vandaag ben je jong en mooi en strak en morgen ben je oud en gerimpeld. Maar dat laatste kan net zo mooi, zo niet mooier zijn omdat je gezicht dan niet alleen schoonheid uitstraalt maar ook wijsheid en levenservaring.
Een vrouw van 60+ die het mislukte gezicht van een 18 jarige heeft kan toch nooit gelukkig zijn?

Ja, het is weer een flinke lap tekst geworden en ik weet ook heus wel dat de meeste van jullie niet eens de moeite zullen nemen om dit te lezen. Jammer dan. :{w
Voor degenen die wel de moeite namen dit 'werkstuk' te lezen: dank u voor de aandacht. :D

Kijktip van de week: Doc Hollywood. Film die precies laat zien wat een lege, zinloze actie dit is.

pi_214979268
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2024 15:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Komt zelden voor dat ik het echt 100% eens ben met een post. Geweldig. Kom hier man, ik wil een mannelijke knuffel.
Dit ook natuurlijk. Marsenal, je bent een man naar mijn hart. :*
pi_214979328
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2024 16:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind het zo jammer, die jonge meiden. Ze hebben een heel eigen gezicht en schoonheid, gaan voor die zooi en veranderen in de zoveelste 13-in-een-dozijn vrouw met glad gezicht en geen uitdrukking. Ik begrijp niet dat ze hun eigenheid zo wegspuiten.

Ik heb niks gedaan en zal waarschijnlijk ook nooit iets doen. Het enige dat ik nog wel eens overweeg is om een ooglidcorrectie te doen. Ik vind dat het nog net kan, maar als ik naar mijn vader kijk en dat is mijn voorland, dan is het misschien toch wel iets dat ik nog eens wil doen.
Eens. Ik ben oud, gerimpeld en ik kan niet meer zoveel. En toch vind ik dat ik beter af ben dan die jonge bloempjes die zo jong al hun uiterlijk gaan lopen verzieken zonder ooit te weten hoe goed ze er uitzien in hun oudere jaren.
Ik heb overigens net zo'n grote hekel aan leeftijdgenoten die niks hebben laten doen aan hun lichaam maar wel continue rondlopen in kleding die alleen geschikt is voor mensen tussen de 12 en 25.
70+ vrouwen dus die rondlopen met een paars punkkapsel, beenwarmers, felgekleurde teennagels en (god bewaar me) naveltruitjes. :r
Of mannen in dezelfde leeftijdsgroep, met goedkope pruiken (zwart of felblond) en zich ook gedragen alsof ze nog steeds 25/30 jaar zijn. Praten als een rapper, geen hand geven maar die ingewikkelde handbewegingen maken om iemand te begroeten, en meer van dat krampachtig 'kijk mij nog eens jong en jeugdig zijn'.
pi_214979390
Maar wat zou ik nu echt aan mezelf verandert willen zien?
Ik heb mijn hele leven gewenst dat ik wat langer zou zijn. Ik ben 1m59. Als kind en puber is dit niet zo er, als volwassene echter is het niet leuk dat je nog steeds moet opkijken naar leeftijdgenoten.
Want mensen denken echt dat wanneer je kleiner bent dan de gemiddelde volwassene dat ze jou dan als een lief kind kunnen toespreken. En dat jouw ideeën en denkbeelden nooit echt serieus genomen hoeven te worden.

Onmogelijk dus. Dan maar een grote bek opzetten. Dan luistert men wel. Hoop ik dan. })

HALLO!!!!!! LEZEN JULLIE WEL WAT IK HIER ALLEMAAL NEERPEN??? GEEF ANTWOORD GODVERDOMME!!!! ~O> ~O> ~O>

[ Bericht 12% gewijzigd door Hiddendoe op 14-09-2024 16:57:28 ]
pi_214979725
Nooit, maar dan ook nooit zou ik aan dat soort fratsen beginnen. Ik zie heus wel dat de room er bij mij wat af is inmiddels, maar als je de 50 al een paar jaar voorbij bent mag dat ook. Vind ik. :s) Je mag op mijn leeftijd al blij zijn dat er geen rare enge dingen in je woekeren. Dat vind ik veel erger van ouder worden, de rest is bijzaak.
pi_214979741
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 16:51 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar wat zou ik nu echt aan mezelf verandert willen zien?
Ik heb mijn hele leven gewenst dat ik wat langer zou zijn. Ik ben 1m59. Als kind en puber is dit niet zo er, als volwassene echter is het niet leuk dat je nog steeds moet opkijken naar leeftijdgenoten.
Want mensen denken echt dat wanneer je kleiner bent dan de gemiddelde volwassene dat ze jou dan als een lief kind kunnen toespreken. En dat jouw ideeën en denkbeelden nooit echt serieus genomen hoeven te worden.

Onmogelijk dus. Dan maar een grote bek opzetten. Dan luistert men wel. Hoop ik dan. })

HALLO!!!!!! LEZEN JULLIE WEL WAT IK HIER ALLEMAAL NEERPEN??? GEEF ANTWOORD GODVERDOMME!!!! ~O> ~O> ~O>

:D
pi_214979764
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 17:35 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
:D
Ja nou. Je moet toch wat als hoogbejaard trutje met idealen die nog steeds blinken als een gouden zon?

;(
pi_214980276
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 16:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Of het zo gewoon is, zoals jij beweert, weet ik dus niet.
Ik heb nooit iemand gezien met een gezicht als een opgepompte fietsband. Ook heb ik nooit iemand gezien die van top tot teen was getatoueerd of zich volhangt met allerlei ijzerwaren.

Voor mezelf: Ik heb nooit iets extreems laten doen. Het enige wat ik toeliet is een afgebroken voortand laten reparen bij de smoelensmid. Verder liet ik regelmatig mijn haren verven bij de kapper. Ben ik ook al lang mee gestopt. Grijs staat me prima, al zeg ik het zelf.

Verder vind ik een operatie doodeng, zelfs als het noodzakelijk zou zijn (blindedarm of zo), maar borsten of billen vergroten of verkleinen, nou nee, laat maar.

Dit is typisch iets wat uit de USA komt, alles draait daar om het uiterlijk. Er zijn ouders die hun dochter voor haar 16de verjaardag een borstvergroting beloven.
Waar ik me dus nog steeds kwaad over maak is dat Amerikaanse moeders hun babie-, peuter- en kleuterdochters ook al blootstellen aan permanentjes, zonnebank en het bleken van hun melktandjes. Dat wordt daar heel normaal gevonden.

Ik wil hier niet Amerika gaan lopen bashen, omdat ze daar behalve het bovengenoemde ook nog hun huisdieren met elkaar laten trouwen met alles erop en eraan; witte bruidsjurk voor poes/teefje en hoge hoed en jaquet voor kater/reu (waarom hoor je Trump daar nooit over??!!). Maar het draait hier ook weer gewoon om geld.
'Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.' Al is het maar in je portemonnee. Niet goed? Geld kwijt!

Wel heb ik zelf eens gezien dat echte tokkieouders hun zoontje van 5 of 6 jaar toestonden om zich te laten tatoueren. Tja. Stond op zijn bovenarmpje. Het woord 'Mammie' in rood en blauw met sierlijke krulletters.

In een breder perspectief getrokken denk ik dat het gedaan wordt omdat het mogelijk is. Er zijn zelfs programma's waarin tatoueerders wedstrijden kunnen aangaan met hun concurenten. En ze kunnen dan enorme geldprijzen winnen.

Ik zal het nooit doen. Niet bij mezelf en zeker niet bij mijn kinderen als ik die zou hebben. Als mijn hypothetische kinderen het wel zouden willen, zou ik het afraden of verbieden tot een bepaalde leeftijd.

Eens met jou, dat dit soort operaties de mensen echt niet mooier maakt. Zelf vinden deze slachtoffers van wel, maar dat is dan waarschijnlijk omdat ze een IQ hebben van een strontvlieg.

Vanessa heb ik vroeger persoonlijk gekend, nou ja ik zag haar wel eens in een of andere kroeg en ze was mooi op een leuk ordinaire manier. Ze was vriendelijk, lief en heel dom. Ik vond vooral haar hese stem heel sexy.
En als ik nu foto's van haar zie, dan denk ik bij mezelf dat ze echt stekeblind moet zijn.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat vrouwen zoals zij zich niet willen laten kennen, en dan maar doen alsof ze er blij mee zijn. Dit soort vrouwen (en ook mannen) missen elk gevoel van eigenwaarde en denken dat ze erbij winnen door zich zo te laten verbouwen. Je kunt, nee je bent ook mooi met rimpels en grijs haar. Het gaat over de uitstraling. Beste voorbeeld is Trump. Een oude lul, maar wel eentje die dagelijks onder de zonnebank ligt, een man die zich niet schaamt voor die tapijttegel op zijn knar en dan denkt dat hij het middelpunt van elk feestje is.
Is toch hartstikke zielig?

Vandaag ben je jong en mooi en strak en morgen ben je oud en gerimpeld. Maar dat laatste kan net zo mooi, zo niet mooier zijn omdat je gezicht dan niet alleen schoonheid uitstraalt maar ook wijsheid en levenservaring.
Een vrouw van 60+ die het mislukte gezicht van een 18 jarige heeft kan toch nooit gelukkig zijn?

Ja, het is weer een flinke lap tekst geworden en ik weet ook heus wel dat de meeste van jullie niet eens de moeite zullen nemen om dit te lezen. Jammer dan. :{w
Voor degenen die wel de moeite namen dit 'werkstuk' te lezen: dank u voor de aandacht. :D

Kijktip van de week: Doc Hollywood. Film die precies laat zien wat een lege, zinloze actie dit is.

We zijn het eens met elkaar, denk ik.
Ik woon in een omgeving met veel rijkelui in enorme huizen, van die nieuw-geld figuren ook. Hier heb je om de vijf huizen wel familie met een dochter of jonge vrouw die wat aan d'r gezicht heeft gedaan. Veel Gaby Blaaser types met opgeblazen smoeltjes. In de brasserie hier vlakbij, ik lunch daar vaak, zitten ze allemaal met de borstjes vooruit, lipjes getuit, scones te eten. Soms met de verbandjes nog zichtbaar, jonge vrouwen die de ogen hebben laten strak trekken, de kont hebben gelift, botox, van alles. Er zit een kliniek in het dorp, ook. Je ziet zo wie er vandaan komt. Mijn kinderen zien dit ook, ik heb twee dochters die straks op school zich gaan afvragen of zij ook iets moeten doen. Brr.
-nee-
pi_214980311
Wel handig om meteen de vrouwen met een IQ lager dan 100 te kunnen herkennen en eruit te filteren
pi_214980360
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
We zijn het eens met elkaar, denk ik.
Ik woon in een omgeving met veel rijkelui in enorme huizen, van die nieuw-geld figuren ook. Hier heb je om de vijf huizen wel familie met een dochter of jonge vrouw die wat aan d'r gezicht heeft gedaan. Veel Gaby Blaaser types met opgeblazen smoeltjes. In de brasserie hier vlakbij, ik lunch daar vaak, zitten ze allemaal met de borstjes vooruit, lipjes getuit, scones te eten. Soms met de verbandjes nog zichtbaar, jonge vrouwen die de ogen hebben laten strak trekken, de kont hebben gelift, botox, van alles. Er zit een kliniek in het dorp, ook. Je ziet zo wie er vandaan komt. Mijn kinderen zien dit ook, ik heb twee dochters die straks op school zich gaan afvragen of zij ook iets moeten doen. Brr.
Licht je dochters aub heel goed voor. Al dat snijden en spuiten van puur vergif kan niet gezond zijn.
Wijs je dochters ook op het feit dat al die zogenaamde fluencers niet de wijsheid in pacht hebben.
Leer (samen met je vrouw) dat jullie dochters goed zijn zoals ze er uit zien. Er is NIKS MIS MET HUN UITERLIJK!!!

Leer ze vooral dat hun uiterlijk verandert maar dat dit niet per se hoeft te betekenen dat het minder wordt.
Leer ze vooral dat hun geestelijke en intellictuele vermogens gerust een overdosis 'botox' mogen hebben, je snapt wel dat ik hiermee bedoel dat ze vooral hun geestelijke en intellictuele vermogens zoveel mogelijk moeten ontwikkelen en zich vooral niet moeten laten weerhouden door de achterhaalde denkbeelden dat vrouwen eerst en vooral als hun taak moeten zien om kinderen te baren en op te voeden.
Dat doe je samen met je man.

Jouw dochters zijn autonome wezens die zich in geen enkel opzicht belemmerd zouden moeten voelen door wat voor idiote maatschappelijke ideeën dan ook.
Geef ze raad, sta ze bij en vooral laat ze zien dat alles mogelijk is.
pi_214980459
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2024 16:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Zou nooit wat echt laten doen maar misschien ook zon ooglidcorrectie over een jaar of 10. Meer zodat ik wat meer zicht heb, als ik mijn wenkbrauwen helemaal omhoog doe krijg ik ineens meer zicht erbij :')
Twiddel
pi_214980737
Als man zijnde een Gerard Joling kop willen hebben :')
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 14 september 2024 @ 20:23:23 #17
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214981613
quote:

Ik heb wel eens Botox gedaan, en filler in m’n lippen (vaker zelfs). Maar less is more, het mooiste is als het er natuurlijk uitziet. Mensen vinden me er fris en uitgerust uitzien. Ik heb zeker geen duckface.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214983626
Tot op heden nog niets laten doen maar ik wil het wel. Fronsrimpel mag wel wat minder opzichtig en ik wil inderdaad ook tzt een ooglidcorrectie. Een vriendin van mij werkt in zo’n kliniek dus kan me mooi goed laten voorlichten. En zoals hierboven gezegd, less is more. Niet iedereen die het laat doen gaat direct overboord natuurlijk. En ik ben ondertussen de dertig gepasseerd, in mijn twintiger jaren zou ik het sowieso nooit gedaan hebben.
pi_215010083
Ik heb op m'n 42e anderhalve cm overtollig ooglid laten verwijderen en vanwege een anders chronisch chagrijnig smoelwerk, laat ik af en toe wat fillers in m'n mondhoeken spuiten.
pi_215014269
Grappig dat vrouwen altijd aangeven dat ze zelf voor 'naturel' gaan, niet wetende dat je het alsnog zo ziet. Los van of er sprake is van een duckface, zorgen botox en fillers er voor dat niet meer elke gezichtsexpressie helemaal duidelijk is. En die expressie is waar een groot deel van commuicatie mee plaatsvidt. Je levert dus eigenheid in en mensen kunnen je minder goed 'lezen'. Maar hé, wel lekker strak :')
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 07:54:50 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_215014566
Wanneer ik in dit topic kijk dan sta ik versteld van wat, vooral vrouwen, maar ook mannen, aan hun lijf laten doen, bijna allemaal zien ze er zonder die operaties er echt veel beter uit. Ik begrijp eigenlijk de chirurgen die dit doen ook totaal niet, maar die willen natuurlijk geld verdienen...

Botox en dat soort dingen zou ik zelf echt nooit laten doen, je ziet er niet uit, plus bij de meesten valt me op zien ze er zelfs eerder ouder uit dan jonger! Vooral diegenen die zo rond de 20-30 zijn die dit laten doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_215015265
'Less is more' = 'none is most' :P

Dat is inderdaad toch de glijdende schaal, ben ik bang. Iets kleins doen en het daarbij houden, het klinkt heel redelijk. Maar iets zeggen als, 'ik ben ondertussen de 30 gepasseerd' alsof het dan wel normaal is.. tja. Dat is dus het normaliseren van iets wat absoluut niet normaal mag zijn. Ik vind het gewoon iets wat je voor je 50e niet eens hoeft te overwegen, en dan ben ik dus zelf ook al geïndoctrineerd door de media, want het zou gewoon te allen tijde niet moeten gebeuren. Het is pure ijdelheid, en we leren onze kinderem toch juist dat je goed bent zoals je bent? Practice what you preach, zou ik denken.

Ik geloof het hoor, als je zegt dat het hier bij blijft, maar ik vind het wel een zorgwekkkend signaal. Ik vind het gewoon niet oke, ook niet naar kinderen toe.

Een correctie hier en daar omdat je anders minder zicht of hoofdpijn hebt daargelaten natuurlijk, dat vind ik andere argumenten dan ijdelheid.
-nee-
  woensdag 18 september 2024 @ 09:17:27 #23
438527 MissButterflyy
pi_215015300
quote:
99s.gif Op woensdag 18 september 2024 07:54 schreef Karina het volgende:
Wanneer ik in dit topic kijk dan sta ik versteld van wat, vooral vrouwen, maar ook mannen, aan hun lijf laten doen, bijna allemaal zien ze er zonder die operaties er echt veel beter uit. Ik begrijp eigenlijk de chirurgen die dit doen ook totaal niet, maar die willen natuurlijk geld verdienen...

Botox en dat soort dingen zou ik zelf echt nooit laten doen, je ziet er niet uit, plus bij de meesten valt me op zien ze er zelfs eerder ouder uit dan jonger! Vooral diegenen die zo rond de 20-30 zijn die dit laten doen.
Nou ja, moet iedereen toch zelf weten. Jonge meiden slaan er nog wel eens in door maar ik ben blij dat het tegenwoordig kan. :)
pi_215015361
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 06:49 schreef Bugno3 het volgende:
Grappig dat vrouwen altijd aangeven dat ze zelf voor 'naturel' gaan, niet wetende dat je het alsnog zo ziet. Los van of er sprake is van een duckface, zorgen botox en fillers er voor dat niet meer elke gezichtsexpressie helemaal duidelijk is. En die expressie is waar een groot deel van commuicatie mee plaatsvidt. Je levert dus eigenheid in en mensen kunnen je minder goed 'lezen'. Maar hé, wel lekker strak :')
Vind je dat je op deze foto kunt zien dat ik iets heb laten doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 september 2024 @ 09:27:28 #25
438527 MissButterflyy
pi_215015382
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:26 schreef -Spring het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Bij mij is het ook niet te zien. Less is more.
Op een plek een beetje filler is wat anders dan je hele kop vol fillers. :)
pi_215015716
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:12 schreef Marsenal het volgende:
Ik geloof het hoor, als je zegt dat het hier bij blijft, maar ik vind het wel een zorgwekkkend signaal. Ik vind het gewoon niet oke, ook niet naar kinderen toe.

Een correctie hier en daar omdat je anders minder zicht of hoofdpijn hebt daargelaten natuurlijk, dat vind ik andere argumenten dan ijdelheid.
Nu herinner ik me dat ik hier eigenlijk niet over mag klagen want ik ben als kind geopereerd tegen scheelheid :+
En een beugel ... of is dat anders. Dat is geen quick fix.
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 10:32:01 #27
382129 crew  Donna
pi_215016013
Misschien zou ik ooit een ooglidcorrectie willen. Mijn moeder overweegt het ook.

Verder niks.
pi_215016134
Even aanhakend op de ooglidcorrecties: gezien de ervaringen in m'n vriendenkring zou ik daarvoor eigenlijk preventief voor botox gaan. Scheelt snijden op latere leeftijd en scheelt (spannings)hoofdpijn van je ogen open houden (wat ook weer scheelt in voorhoofdsgroeven, want je loopt niet de hele tijd je wenkbrauwen op te trekken).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_215018862
quote:

[..]

SPOILER
Ik ken je verder niet en ook niet van "voor" de ingreep natuurlijk. Daarbij zie je het vooral in bewegingen in je gezicht. Als je het verder niet zou zien is er ook geen reden het te doen toch?
pi_215019322
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:16 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik ken je verder niet en ook niet van "voor" de ingreep natuurlijk. Daarbij zie je het vooral in bewegingen in je gezicht. Als je het verder niet zou zien is er ook geen reden het te doen toch?
Natuurlijk is er een verschil tussen voor een na, anders zou het idd geen zin hebben. Maar een (kleine) ingreep betekent niet automatisch dat je met een duidelijk verbouwde kop rondloopt.

Dat laatste zie je alleen bij de mensen die te ver zijn gegaan. Bij de mensen waarbij het wél subtiel is gedaan, weet je helemaal niet dat ze een ingreep hebben gehad.

Dit was voor.

SPOILER
pi_215019435
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:08 schreef -Spring het volgende:

[..]
Natuurlijk is er een verschil tussen voor een na, anders zou het idd geen zin hebben. Maar een (kleine) ingreep betekent niet automatisch dat je met een duidelijk verbouwde kop rondloopt.

Dat laatste zie je alleen bij de mensen die te ver zijn gegaan. Bij de mensen waarbij het wél subtiel is gedaan, weet je helemaal niet dat ze een ingreep hebben gehad.

Dit was voor.

SPOILER
Ik kan niet zien dat er aan je gesleuteld is.
Waarmee mijn punt dus wel gemaakt wordt, je hebt zo aan de buitenkant te zien nul reden gehad om iets aan je te laten sleutelen. Toch heb je het gedaan. Dit lijkt me onderdeel van het probleem. Je normaliseert iets, wat niet genormaliseerd moet worden, want de grenzen worden daardoor verlegd.
-nee-
  woensdag 18 september 2024 @ 16:25:38 #32
438527 MissButterflyy
pi_215019449
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:24 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik kan niet zien dat er aan je gesleuteld is.
Waarmee mijn punt dus wel gemaakt wordt, je hebt zo aan de buitenkant te zien nul reden gehad om iets aan je te laten sleutelen. Toch heb je het gedaan. Dit lijkt me onderdeel van het probleem. Je normaliseert iets, wat niet genormaliseerd moet worden, want de grenzen worden daardoor verlegd.
Je maakt er zelf een probleem van. Het is haar lichaam en haar uiterlijk en haar keuze. :D
pi_215019557
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je maakt er zelf een probleem van. Het is haar lichaam en haar uiterlijk en haar keuze. :D
Ja natuurlijk. Dat sowieso. Maar ik denk niet dat we deze dingen 'normaal' moeten vinden, daar heb ik wel moeite mee. Jonge kinderen zien de extremere uitspattingen van deze trend op tv en in hun omgeving, en dat vind ik kwalijk. Aan jezelf laten sleutelen terwijl er niks mis is, tja.
-nee-
pi_215022189
Hoop dat mijn dochter hier ver vandaan blijft. Die opgespoten lippen ook, lijken wel eenden. Afgelopen zaterdag in een restaurant, ook weer zo'n blondje met van die eendenlippen. "Kwaak, kwaak". Ach, zoon en ik hebben smakelijk gelachen iig. En gegeten, dat ook.
pi_215022442
quote:

[..]

SPOILER
Wat ben je leuk, @-Spring O+

Heb zelf alleen een littekencorrectie gehad bij de plastisch chirurg. Heel knap gedaan want je ziet het hele litteken niet meer in mijn gezicht.

Ooglidcorrectie zie ik in de toekomst nog wel gebeuren.

Verder altijd gezegd dat als mijn borsten theezakjes zouden worden ik ze zou opvullen/liften.
Ben nu bijna 50 en ze staan nog steeds strak voorruit :7 Dus dat laat ik niet meer doen op mijn leeftijd.

Hoe die jonge meiden zich toetakelen vind ik echt eeuwig zonde.

Wat jij bijv hebt gedaan is voor mij ook gewoon iets medisch.
pi_215092173
Niks laten doen tot op heden maar ik sluit het niet uit. :) Ik denk dat ik binnen nu en een jaar of 5 wel wat laat doen.
Het is vooral jammer dat het op zulke jonge leeftijd al wordt gedaan, niet persé dat het wórdt gedaan.

Er komt hier sowieso een borstverkleining na de laatste borstvoedingsperiode. De reden daarachter is medisch, niet cosmetisch. Dus die tel ik ook niet mee.
Protège moi de mes désirs.
  Moderator vrijdag 27 september 2024 @ 19:04:57 #37
184769 crew  Deisyy
pi_215110472
Ooglidcorrectie check, en verder laat ik het zoals het is, geen botox of (lip)fillers, het oogt altijd onnatuurlijk en is zo onnodig, al die jonge meiden lijken tegenwoordig op elkaar.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 september 2024 @ 21:33:17 #38
22592 crew  Ole
pi_215111707
Ik zou wel buik en borstcorrectie doen..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_215111776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Ooglidcorrectie check, en verder laat ik het zoals het is, geen botox of (lip)fillers, het oogt altijd onnatuurlijk en is zo onnodig, al die jonge meiden lijken tegenwoordig op elkaar.
Jij bent volgens mij net als mij: we zijn behoorlijk goed opgedroogd :@

Alleen wel elke paar weken haren een verfje geven.
pi_215111795
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 21:33 schreef Ole het volgende:
Ik zou wel buik en borstcorrectie doen..
Maar jij had maagding gedaan toch? Dus dat is correctie voor je harde werken, lieverd :*
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 september 2024 @ 19:22:35 #41
22592 crew  Ole
pi_215119677
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Maar jij had maagding gedaan toch? Dus dat is correctie voor je harde werken, lieverd :*
Dank.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_215121232
Collega van mij doet dit maar het wordt er niet echt beter op ofzo. Het lijkt wat nepper, ondanks dat het natuurlijk wel goed gedaan is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')