Nu herinner ik me dat ik hier eigenlijk niet over mag klagen want ik ben als kind geopereerd tegen scheelheidquote:Op woensdag 18 september 2024 09:12 schreef Marsenal het volgende:
Ik geloof het hoor, als je zegt dat het hier bij blijft, maar ik vind het wel een zorgwekkkend signaal. Ik vind het gewoon niet oke, ook niet naar kinderen toe.
Een correctie hier en daar omdat je anders minder zicht of hoofdpijn hebt daargelaten natuurlijk, dat vind ik andere argumenten dan ijdelheid.
quote:Op woensdag 18 september 2024 09:26 schreef -Spring het volgende:
[..]
Vind je dat je op deze foto kunt zien dat ik iets heb laten doen?Ik ken je verder niet en ook niet van "voor" de ingreep natuurlijk. Daarbij zie je het vooral in bewegingen in je gezicht. Als je het verder niet zou zien is er ook geen reden het te doen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk is er een verschil tussen voor een na, anders zou het idd geen zin hebben. Maar een (kleine) ingreep betekent niet automatisch dat je met een duidelijk verbouwde kop rondloopt.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet en ook niet van "voor" de ingreep natuurlijk. Daarbij zie je het vooral in bewegingen in je gezicht. Als je het verder niet zou zien is er ook geen reden het te doen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een verschil tussen voor een na, anders zou het idd geen zin hebben. Maar een (kleine) ingreep betekent niet automatisch dat je met een duidelijk verbouwde kop rondloopt.
Dat laatste zie je alleen bij de mensen die te ver zijn gegaan. Bij de mensen waarbij het wél subtiel is gedaan, weet je helemaal niet dat ze een ingreep hebben gehad.
Dit was voor.Ik kan niet zien dat er aan je gesleuteld is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarmee mijn punt dus wel gemaakt wordt, je hebt zo aan de buitenkant te zien nul reden gehad om iets aan je te laten sleutelen. Toch heb je het gedaan. Dit lijkt me onderdeel van het probleem. Je normaliseert iets, wat niet genormaliseerd moet worden, want de grenzen worden daardoor verlegd.-nee-
Je maakt er zelf een probleem van. Het is haar lichaam en haar uiterlijk en haar keuze.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kan niet zien dat er aan je gesleuteld is.
Waarmee mijn punt dus wel gemaakt wordt, je hebt zo aan de buitenkant te zien nul reden gehad om iets aan je te laten sleutelen. Toch heb je het gedaan. Dit lijkt me onderdeel van het probleem. Je normaliseert iets, wat niet genormaliseerd moet worden, want de grenzen worden daardoor verlegd.
Ja natuurlijk. Dat sowieso. Maar ik denk niet dat we deze dingen 'normaal' moeten vinden, daar heb ik wel moeite mee. Jonge kinderen zien de extremere uitspattingen van deze trend op tv en in hun omgeving, en dat vind ik kwalijk. Aan jezelf laten sleutelen terwijl er niks mis is, tja.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je maakt er zelf een probleem van. Het is haar lichaam en haar uiterlijk en haar keuze.
quote:Op woensdag 18 september 2024 09:26 schreef -Spring het volgende:
[..]
Vind je dat je op deze foto kunt zien dat ik iets heb laten doen?Wat ben je leuk, @-SpringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelf alleen een littekencorrectie gehad bij de plastisch chirurg. Heel knap gedaan want je ziet het hele litteken niet meer in mijn gezicht.
Ooglidcorrectie zie ik in de toekomst nog wel gebeuren.
Verder altijd gezegd dat als mijn borsten theezakjes zouden worden ik ze zou opvullen/liften.
Ben nu bijna 50 en ze staan nog steeds strak voorruitDus dat laat ik niet meer doen op mijn leeftijd.
Hoe die jonge meiden zich toetakelen vind ik echt eeuwig zonde.
Wat jij bijv hebt gedaan is voor mij ook gewoon iets medisch.
Jij bent volgens mij net als mij: we zijn behoorlijk goed opgedroogdquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Ooglidcorrectie check, en verder laat ik het zoals het is, geen botox of (lip)fillers, het oogt altijd onnatuurlijk en is zo onnodig, al die jonge meiden lijken tegenwoordig op elkaar.
Maar jij had maagding gedaan toch? Dus dat is correctie voor je harde werken, lieverdquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:33 schreef Ole het volgende:
Ik zou wel buik en borstcorrectie doen..
Dank.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar jij had maagding gedaan toch? Dus dat is correctie voor je harde werken, lieverd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |