abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215015716
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:12 schreef Marsenal het volgende:
Ik geloof het hoor, als je zegt dat het hier bij blijft, maar ik vind het wel een zorgwekkkend signaal. Ik vind het gewoon niet oke, ook niet naar kinderen toe.

Een correctie hier en daar omdat je anders minder zicht of hoofdpijn hebt daargelaten natuurlijk, dat vind ik andere argumenten dan ijdelheid.
Nu herinner ik me dat ik hier eigenlijk niet over mag klagen want ik ben als kind geopereerd tegen scheelheid :+
En een beugel ... of is dat anders. Dat is geen quick fix.
  Moderator/colorchick woensdag 18 september 2024 @ 10:32:01 #27
382129 crew  Donna
pi_215016013
Misschien zou ik ooit een ooglidcorrectie willen. Mijn moeder overweegt het ook.

Verder niks.
pi_215016134
Even aanhakend op de ooglidcorrecties: gezien de ervaringen in m'n vriendenkring zou ik daarvoor eigenlijk preventief voor botox gaan. Scheelt snijden op latere leeftijd en scheelt (spannings)hoofdpijn van je ogen open houden (wat ook weer scheelt in voorhoofdsgroeven, want je loopt niet de hele tijd je wenkbrauwen op te trekken).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_215018862
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:26 schreef -Spring het volgende:

[..]
Vind je dat je op deze foto kunt zien dat ik iets heb laten doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken je verder niet en ook niet van "voor" de ingreep natuurlijk. Daarbij zie je het vooral in bewegingen in je gezicht. Als je het verder niet zou zien is er ook geen reden het te doen toch?
pi_215019322
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:16 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik ken je verder niet en ook niet van "voor" de ingreep natuurlijk. Daarbij zie je het vooral in bewegingen in je gezicht. Als je het verder niet zou zien is er ook geen reden het te doen toch?
Natuurlijk is er een verschil tussen voor een na, anders zou het idd geen zin hebben. Maar een (kleine) ingreep betekent niet automatisch dat je met een duidelijk verbouwde kop rondloopt.

Dat laatste zie je alleen bij de mensen die te ver zijn gegaan. Bij de mensen waarbij het wél subtiel is gedaan, weet je helemaal niet dat ze een ingreep hebben gehad.

Dit was voor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215019435
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:08 schreef -Spring het volgende:

[..]
Natuurlijk is er een verschil tussen voor een na, anders zou het idd geen zin hebben. Maar een (kleine) ingreep betekent niet automatisch dat je met een duidelijk verbouwde kop rondloopt.

Dat laatste zie je alleen bij de mensen die te ver zijn gegaan. Bij de mensen waarbij het wél subtiel is gedaan, weet je helemaal niet dat ze een ingreep hebben gehad.

Dit was voor.

SPOILER
Ik kan niet zien dat er aan je gesleuteld is.
Waarmee mijn punt dus wel gemaakt wordt, je hebt zo aan de buitenkant te zien nul reden gehad om iets aan je te laten sleutelen. Toch heb je het gedaan. Dit lijkt me onderdeel van het probleem. Je normaliseert iets, wat niet genormaliseerd moet worden, want de grenzen worden daardoor verlegd.
-nee-
  woensdag 18 september 2024 @ 16:25:38 #32
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215019449
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:24 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik kan niet zien dat er aan je gesleuteld is.
Waarmee mijn punt dus wel gemaakt wordt, je hebt zo aan de buitenkant te zien nul reden gehad om iets aan je te laten sleutelen. Toch heb je het gedaan. Dit lijkt me onderdeel van het probleem. Je normaliseert iets, wat niet genormaliseerd moet worden, want de grenzen worden daardoor verlegd.
Je maakt er zelf een probleem van. Het is haar lichaam en haar uiterlijk en haar keuze. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215019557
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je maakt er zelf een probleem van. Het is haar lichaam en haar uiterlijk en haar keuze. :D
Ja natuurlijk. Dat sowieso. Maar ik denk niet dat we deze dingen 'normaal' moeten vinden, daar heb ik wel moeite mee. Jonge kinderen zien de extremere uitspattingen van deze trend op tv en in hun omgeving, en dat vind ik kwalijk. Aan jezelf laten sleutelen terwijl er niks mis is, tja.
-nee-
pi_215022189
Hoop dat mijn dochter hier ver vandaan blijft. Die opgespoten lippen ook, lijken wel eenden. Afgelopen zaterdag in een restaurant, ook weer zo'n blondje met van die eendenlippen. "Kwaak, kwaak". Ach, zoon en ik hebben smakelijk gelachen iig. En gegeten, dat ook.
pi_215022442
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:26 schreef -Spring het volgende:

[..]
Vind je dat je op deze foto kunt zien dat ik iets heb laten doen?

SPOILER
Wat ben je leuk, @-Spring O+

Heb zelf alleen een littekencorrectie gehad bij de plastisch chirurg. Heel knap gedaan want je ziet het hele litteken niet meer in mijn gezicht.

Ooglidcorrectie zie ik in de toekomst nog wel gebeuren.

Verder altijd gezegd dat als mijn borsten theezakjes zouden worden ik ze zou opvullen/liften.
Ben nu bijna 50 en ze staan nog steeds strak voorruit :7 Dus dat laat ik niet meer doen op mijn leeftijd.

Hoe die jonge meiden zich toetakelen vind ik echt eeuwig zonde.

Wat jij bijv hebt gedaan is voor mij ook gewoon iets medisch.
pi_215092173
Niks laten doen tot op heden maar ik sluit het niet uit. :) Ik denk dat ik binnen nu en een jaar of 5 wel wat laat doen.
Het is vooral jammer dat het op zulke jonge leeftijd al wordt gedaan, niet persé dat het wórdt gedaan.

Er komt hier sowieso een borstverkleining na de laatste borstvoedingsperiode. De reden daarachter is medisch, niet cosmetisch. Dus die tel ik ook niet mee.
Protège moi de mes désirs.
  Moderator vrijdag 27 september 2024 @ 19:04:57 #37
184769 crew  Deisyy
pi_215110472
Ooglidcorrectie check, en verder laat ik het zoals het is, geen botox of (lip)fillers, het oogt altijd onnatuurlijk en is zo onnodig, al die jonge meiden lijken tegenwoordig op elkaar.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 september 2024 @ 21:33:17 #38
22592 crew  Ole
pi_215111707
Ik zou wel buik en borstcorrectie doen..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_215111776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Ooglidcorrectie check, en verder laat ik het zoals het is, geen botox of (lip)fillers, het oogt altijd onnatuurlijk en is zo onnodig, al die jonge meiden lijken tegenwoordig op elkaar.
Jij bent volgens mij net als mij: we zijn behoorlijk goed opgedroogd :@

Alleen wel elke paar weken haren een verfje geven.
pi_215111795
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 21:33 schreef Ole het volgende:
Ik zou wel buik en borstcorrectie doen..
Maar jij had maagding gedaan toch? Dus dat is correctie voor je harde werken, lieverd :*
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 september 2024 @ 19:22:35 #41
22592 crew  Ole
pi_215119677
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Maar jij had maagding gedaan toch? Dus dat is correctie voor je harde werken, lieverd :*
Dank.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_215121232
Collega van mij doet dit maar het wordt er niet echt beter op ofzo. Het lijkt wat nepper, ondanks dat het natuurlijk wel goed gedaan is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')