Oei das moeilijk. Friet of puree?quote:
Patatquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oei das moeilijk. Friet of puree?
Zuidelijke friet en noordelijke patatquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oei das moeilijk. Friet of puree?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zuidelijke patat en noordelijke patat
Hahaha ja. De juiste dikte is belangrijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Als het maar gefrituurde aardappel in reepjes is
Niet de lengte?quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. De juiste dikte is belangrijk.
Ook.quote:
Maarrrr wat als ze de konijnen eten?quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:53 schreef JustinK het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100102948_3068fc5e
Die eten ze vast ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maarrrr wat als ze de konijnen eten?
Ik heb ook niet gezegd dat het een werkelijk iets is. Maar daar ging het ook niet om.quote:
Pas op hoor of ik stuur mijn killer rabits op je af.quote:
Wil je het nog eens horen ja?quote:
Jij leeft ook in een andere werkelijkheidquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het een werkelijk iets is. Maar daar ging het ook niet om.
Dat dusquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil je het nog eens horen ja?
Het gaat niet om de lengte. Bij reepjes gaat het om de lengte-breedte verhouding, op een gegeven ogenblik zijn het vierkantjes en daar wordt niemand vrolijk van
Iedereen leeft in zijn eigen werkelijkheid. Anders waren we wel een hive mind.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij leeft ook in een andere werkelijkheid
quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte. Bij reepjes gaat het om de lengte-breedte verhouding, op een gegeven ogenblik zijn het vierkantjes en daar wordt niemand vrolijk van
Ohw okay.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog nooit gegetenquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Overigens kan ik steppegras ook wel waarderen
quote:
Daar heb ik ook al eens iemand positief over gehoordquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Overigens kan ik steppegras ook wel waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |