Ik ben benieuwd, in het nieuwe huis is er vast veel ruimte voor muizendorpenquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
@:ieniminimuis maakt en verzint dat allemaal zelf
Yepquote:
Wel jammer dat we steeds beide liggen te zeesterren. Komt er nog niks terecht van die dampende hete seks.quote:
Zegt mij zo ff niksquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:21 schreef maily het volgende:
[..]
Moet ik weer aan die serie denken: amanda.amanda.com of zoiets. 20 jaar geleden?
quote:
Oh, ik vind het wel lekker relaxed zoquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel jammer dat we steeds beide liggen te zeesterren. Komt er nog niks terecht van die dampende hete seks.
Wat een snert zegquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar aangereden door een scootmobiel,meneer kon blijkbaar de rem even niet vinden. Kwam vanachter dus zag hem niet aankomen, ik viel bijna en schaafwonden en halve onderbenen blauw erna. En niet eens een excuses maar snel doorrijden de mensenmassa in.
Ah dat zegt mij wel ietsquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze was: https://www.mijnserie.nl/the_amanda_show
Die klote ouderen altijdquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar aangereden door een scootmobiel,meneer kon blijkbaar de rem even niet vinden. Kwam vanachter dus zag hem niet aankomen, ik viel bijna en schaafwonden en halve onderbenen blauw erna. En niet eens een excuses maar snel doorrijden de mensenmassa in.
Zo werd er gisteren nog een semi-bejaarde vrouw aangereden door zo'n debieltje op zo'n debielig elektrisch fietsje. Geen fatbike, geen elektrische fiets, ook geen vouw fiets, het leek meer op zo'n fietsje voor kleine kinderen zonder trappers. Maar dan groter formaat.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kutvolkquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Genietenquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo werd er gisteren nog een semi-bejaarde vrouw aangereden door zo'n debieltje op zo'n debielig elektrisch fietsje. Geen fatbike, geen elektrische fiets, ook geen vouw fiets, het leek meer op zo'n fietsje voor kleine kinderen zonder trappers. Maar dan groter formaat.
Sukkeltje kwam met een noodgang de hoek om op de stoep zonder ook maar iets af te remmen. Zei natuurlijk ook niks en probeerde ervandoor te gaan. Tot de meneer van de toko waar het voor de deur gebeurde hem zo aan zijn rugzak omhoog tilde.
Ouderen en tieners, niet te vertrouwen. Tot een jaar of 21 en vanaf een jaar of 70 gewoon buiten de normale samenleving houden.quote:
Ik had een "sorry, gaat het" best wel kunnen waarderen.quote:
Bah asociaalquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan hoe ze die gebruiken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Die fatbikes zijn levensgevaarlijk.
Eigenlijk al die gemotoriseerde bikes.
Behalve mijn ellentrieke fiets
quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ouderen en tieners, niet te vertrouwen. Tot een jaar of 30 en vanaf een jaar of 60 gewoon buiten de normale samenleving houden.
Ik was een hele verantwoordelijke twintiger hoor.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:34 schreef maily het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan hoe ze die gebruiken.
En geen kindjes erop zetten.
Uitzonderingen doen we niet aanquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was een hele verantwoordelijke twintiger hoor.
Ga jij nou maar je vieze friet eten.quote:
Maar je zegt net dat je al een elektrische fiets hebt?quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Iig ga ik sparen voor een ellentrieke fiets. Zo handig.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je al een elektrische fiets hebt?
Ook goed. Net gedoucht en ga niet naar Haarlemquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed! Ga zo douchen en richting Haarlem. En met jou?
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Die fatbikes zijn levensgevaarlijk.
Eigenlijk al die gemotoriseerde bikes.
Behalve mijn ellentrieke fiets
Das die van de papa.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je al een elektrische fiets hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |