SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je helemaal bedekt gekleed bent dan zul je nooit helemaal onder de teken zitten. Thuis wel je kleding uitschudden en omkleden natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Er zijn mensen die door de natuur kunnen lopen in korte broek en sandalen en zonder een teken thuis komen en er zijn ook mensen die lange broek en dichte schoenen aanhebben en helemaal onder zitten.![]()
Dat is waar, maar ik reageerde op je 'Hij had geen Lyme'.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke besmetting is niet altijd met rode cirkel vandaar
Hij kan heus besmet zijn geraakt met de Borrelia-bacterie, en dus Lyme hebben. Maar wat is dan het ziekteverloop.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Lyme is ontzettende vervelende kut ziekte waar weinig aandacht voor is. Maar ik zal wel aan het zeiken zijn ja
Ik ga wel wat anders doen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het zeiken ging niet over lyme. Maar veel plezierquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Lyme is ontzettende vervelende kut ziekte waar weinig aandacht voor is. Maar ik zal wel aan het zeiken zijn ja
Ik ga wel wat anders doen![]()
![]()
Dingen zien die er niet zijn, jij kunt het.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel wat anders doenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Helemaal eens!quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Lyme is ontzettende vervelende kut ziekte waar weinig aandacht voor is.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet...quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Dingen zien die er niet zijn, jij kunt het.![]()
![]()
Ik had bijna het nieuwe topic, met: "Een teken"quote:
Bijna hetzelfde dus
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je zou eens moeten openenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had bijna het nieuwe topic, met: "Een teken"
Bijna hetzelfde dus![]()
![]()
Een teek op mijn rug?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Duurde zó lang, was me bijna gelukt, maar toen was er toch al een nieuwe openquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Daar heb ik vaker problemen mee.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Duurde zó lang, was me bijna gelukt, maar toen was er toch al een nieuwe open
Nee onder je voorhuidquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik had je voldoende tijd gegevenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Duurde zó lang, was me bijna gelukt, maar toen was er toch al een nieuwe open![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee onder je voorhuidDie heb ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:36 schreef Shii het volgende:
Lyme is zeker een kutziekte, maar dat wordt toch nergens in twijfel getrokken hier volgens mij.![]()
Gelukkig, de foto's die ik toegestuurd had gekregen waren van kutkwaliteit. Wat verwacht je ook anders van een iPhone?
Was een normale insectenbeet die geïnfecteerd was.
Zitten videobellen met de huisartsenpost en die raadde Sudocrèm aan.![]()
![]()
Maar heb je gezien dat er een teek zat?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Gelukkig, de foto's die ik toegestuurd had gekregen waren van kutkwaliteit. Wat verwacht je ook anders van een iPhone?
Oh dat is een opluchtingquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
![]()
Je ex heeft hem gebetenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Zitten videobellen met de huisartsenpost en die raadde Sudocrèm aan.
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: