SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ja Ede Staal zong er al overquote:
Ik weet het hehe. Liedje had mijn moeder uitgezocht voor mijn oma haar uitvaart toen.quote:
ze zweren er bij. Zo raar. ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Van colloidal silver ga je eruit zien als een smurf en daarna ga je dood.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zweren er bij. Zo raar. ik had er nog nooit van gehoord
Ja, daar word je een smurf van uiteindelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:03 schreef bitterbal het volgende:
Zij zeggen dat je voor alles Colloidal Silver moet nemen. Ken je dat @:recce
is bij mijn opa ook gedraaid toenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet het hehe. Liedje had mijn moeder uitgezocht voor mijn oma haar uitvaart toen.
zou dat helpen denk je?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar word je een smurf van uiteindelijk.
nouja dan is het in elk geval rustig nu alles weg isquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er wordt er nu eentje achterin een politieauto geduwd en het hele zootje rijdt weg.
Ja er was wat geschreeuw dus ik keek even.
Zou vooral niet heel veel naar de wijsheid en medische tips van je nieuwe landgenoten luisteren, als je een vraag hebt stel hem hier maar gerust, pure kennis en levenswijsheid genoeg hier.quote:
Hopelijk is het verhaal daarmee klaar.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er wordt er nu eentje achterin een politieauto geduwd en het hele zootje rijdt weg.
Ja er was wat geschreeuw dus ik keek even.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou vooral niet heel veel naar de wijsheid en medische tips van je nieuwe landgenoten luisteren, als je een vraag hebt stel hem hier maar gerust, pure kennis en levenswijsheid genoeg hier.
Op Los, Krek, Ama en Dimmy na dan.
Nou ja, niet natuurlijk he. Het was al een uur aan de gang dus half scoottrrijdend Klein-Istanbul is inmiddels van de partij.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk is het verhaal daarmee klaar.
Zijn wappies, net zo "grappig" dat je kans hebt dat je Coca Cola voorgeschreven krijgt door je arts in Egypte als je darmkanker hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
er was ook een keer iemand die zei dat een vrouw het aan haar zieke baby moest geven
Ach ja natuurlijk. Zal leuk weekend worden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, niet natuurlijk he. Het was al een uur aan de gang dus half scoottrrijdend Klein-Istanbul is inmiddels van de partij.
jottumquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:13 schreef Ama het volgende:
Wat is er in Zwolle aan de hand. Paniek. Trein naar Groningen en Leeuwarden gaat niet door inzet van de brandweer en ik zie heeeeel veeeeel politie hier.
Zullen zo ook wel weer weg zijn. Over drie kwartier moet mijn picnic erbij dus aan de kant graagquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk. Zal leuk weekend worden.
Dat is niet haar traject.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
En dan heb je ook geen alternatieve treinroutes
Ja dat horen we later wel. Maar Je kunt gewoon naar Hd toch?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt.
En waarom zijn er zoveel agenten hier.
het ging mij ook om de reizigers die daar heen moeten....quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Dan kun je nog beter smurfen.
Nou die kunnen naar Emmen en daar de interliner naar Groningen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging mij ook om de reizigers die daar heen moeten....
Is toch een beetje in dat soort landen, monkey see, da monkey do, in Kanton zag ik hypermoderne blinkende medische klinieken naast "drogisterijen" zitten waar je tijgerpiemels kon kopen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:16 schreef bitterbal het volgende:
ah nu bloedzuigers. want die eten alleen het slechte bloed
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat horen we later wel. Maar Je kunt gewoon naar Hd toch?
das idd de enige optiequote:Op vrijdag 13 september 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die kunnen naar Emmen en daar de interliner naar Groningen.
Geloof niet dat dat nodig is, maar ajjijdawil, okeequote:Op vrijdag 13 september 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil even m'n excuses aanbieden voor m'n chronische PMS deze week
Merk je bij jou geen verschil mee joh.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Lol even kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:21 schreef Recce het volgende:
@:ama, twee Amerikaanse vloggers hebben Emmen bezocht!
Okequote:Op vrijdag 13 september 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
En die anderhalve powerplayer die een Britney pack bij zich heeft, die duikt in Zwolle een hotel in, bestelt een mooie dubbele whisky en denkt "Morgen weer een dagquote:
waar kunnen we dat na lezen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Je was niet de enige.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
en staat toch gewoon netjes op de kalender dus we weten waar we aan toe zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Merk je bij jou geen verschil mee joh.
wanneer hadden jullie mij op de kalender ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en staat toch gewoon netjes op de kalender dus we weten waar we aan toe zijn.
Alle vrouwen lekken toch simultaan in Foqueville?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou jij dat bij of wat?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja maar voor een zwartrijdende asielzoeker komen ze niet met een ladderwagen en drie tankautospuiten. Er is wat anders.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
Trein gaat later en politie loopt ook door deze trein en allemaal NS medewerkers met hesjes.
Ze zoeken solo zijn drugsvoorraad.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
Trein gaat later en politie loopt ook door deze trein en allemaal NS medewerkers met hesjes.
Live arrestatie van de drugskoningin van Emmen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zoeken solo zijn drugsvoorraad.
ga jij eens ergens anders klieren joh verveeliequote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Live arrestatie van de drugskoningin van Emmen.
misschien is de politie er wel om even te laten zien dat ze er zijn zodat er geen gerel komt van alle reizigers die niet richting groningen en leeuwarden kunnen treinen en nu pissig wordenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef Ama het volgende:
Er staat bij Meppel een trein in de fik zegt mevrouw want die moet terug naar huis maar daarom loopt hier geen politie.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef Ama het volgende:
Er staat bij Meppel een trein in de fik zegt mevrouw want die moet terug naar huis maar daarom loopt hier geen politie.
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Minder treinen tussen Zwolle en Meppel door vastgelopen rem
De machinist van een passagierstrein in de buurt van Staphorst heeft de brandweer gealarmeerd omdat de remmen blokkeerden. Omdat er een melding 'brand passagierstrein’ werd uitgedaan was er even onduidelijkheid of de inzittenden geëvacueerd moesten worden, maar al snel bleek de calamiteit mee te vallen.
Ik zit in de trein naar Utrecht.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien is de politie er wel om even te laten zien dat ze er zijn zodat er geen gerel komt van alle reizigers die niet richting groningen en leeuwarden kunnen treinen en nu pissig worden
Dan zijn ze daar ook niks gewend.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Live arrestatie van de drugskoningin van Emmen.
Bonte Wever Assen de gekstuuhh!quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Van Roosmalen reist af helemaal naar Drenthe om het hunnebed centrum en een darttournooi te bekijken.
Indrukwekkend.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:34 schreef Recce het volgende:
Minder treinen tussen Zwolle en Meppel door vastgelopen rem
oh dat was toch niets johquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmiddag tegen mschol en crackie
Snap ik nog niet wat die agent in deze trein te zoeken had en al die mensen met hesjes.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Happy pre-Halloween trouwens allemaal.
En dan houden we nog steeds van jequote:Op vrijdag 13 september 2024 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O gelukkig. Het mag dus erger voortaan.
NOU GA JE TE VER HOORquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Jaaa die heb ik al twintig keer gekekenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien van king charles die die knuffel krijgt? Vind dat zo lief
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
bijna weer zomerquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en alvast een gelukkig nieuwjaar
*haalt vuurpijlen tevoorschijn..
hij is er verlegen vanquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik al twintig keer gekekengoede PR
Moet toch altijd aan dat tampon verhaal en zijn vieze broertje denken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien van king charles die die knuffel krijgt? Vind dat zo lief
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
happy new yearquote:
Dat is weer eens wat anders dan een wolf.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat krokodillen net als zoogdieren hebben geprobeerd het land te veroveren nadat de dino's verdwenen waren. Gelukkig hebben ze verloren
[ afbeelding ]
Toch niet van jou danquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat krokodillen net als zoogdieren hebben geprobeerd het land te veroveren nadat de dino's verdwenen waren. Gelukkig hebben ze verloren
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik loop op land, zij zitten vast in moerassen. Het moge duidelijk zijnquote:
begin maar vast, het is daar nu al 2 uur snaggiesquote:
de tijd dat je wakker word gemaakt door de rukvogel als je pech hebtquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
begin maar vast, het is daar nu al 2 uur snaggies
ja maar zenuwenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon even goed aan het kussen ruiken.
Kom je bij het huisje aan zitten er 50 rukvogels op het dak en staan er 20 palingsvissers blij te zwaaien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de tijd dat je wakker word gemaakt door de rukvogel als je pech hebt
ben zo benieuwd of mijn huisje beetje rustig is
dan toch maar gewoon gaan liggen alvast.... kun je in elk geval rusten. En wie weet slaap je nog een beetje ookquote:
ja. kom ik weer terugquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je bij het huisje aan zitten er 50 rukvogels op het dak en staan er 20 palingsvissers blij te zwaaien.
ja ga over een half uur denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan toch maar gewoon gaan liggen alvast.... kun je in elk geval rusten. En wie weet slaap je nog een beetje ook
hoe laat vlieg je morgen dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga over een half uur denk ik
Ja, hoorde het op de radio vanmiddag.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga over een half uur denk ik
Slaapt heerlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:08 schreef Nizno het volgende:
Tijdens de nachten daalt de temperatuur naar circa 12 graden.
een groot feitquote:
quote:
Ja nee, logischquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begon wel erg gezellig te worden in de pub dus maar snel weer naar huis toe gegaan.
Ja shit nee. MENSEN man. Brr.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begon wel erg gezellig te worden in de pub dus maar snel weer naar huis toe gegaan.
Ja, moet daarvoor een nieuwe telefoon kopenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:12 schreef bitterbal het volgende:
heb een e sim Zal morgen even kijken hoe ik die installeer
Is goed, mensen- mensquote:
is die daar misschien niet aan toe?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, moet daarvoor een nieuwe telefoon kopen
Ffs
Jaistochzoniedan?quote:
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is die daar misschien niet aan toe?
Zelfde als deugrups toch of is de ene luxer?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gr gr vanuit de burgerrups waar iedereen slaapt
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
op jacht naar beren om te knuffelen en broodjes mee te smeren
geld moet rollen...quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, moet daarvoor een nieuwe telefoon kopen
Ffs
Ik zou niet ineen deugrups stappenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zelfde als deugrups toch of is de ene luxer?
Moet ik dan wieltjes onder mn geld monteren ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
geld moet rollen...
maar je kan ook een normale sim aanvragen
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik dan wieltjes onder mn geld monteren ?
Cool! Even wieltjes kopenquote:
Zal ik ...quote:
je moet dat ding ook niet koken hequote:Op vrijdag 13 september 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Dat ding is al gaar sinds 2023
ohquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik ...
Oke
Komt ie dan he
Ik was sarcastisch
mooi op tijdquote:
Iquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet dat ding ook niet koken he
voor je nieuwequote:Op vrijdag 13 september 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I
Bedankt voor de tip
Maar nu heb ik er niets meer aan
Oh ja, dan is de tip wel erg op tijdquote:
Een lege deofles?quote:
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 13 september 2024 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, net voor 10'en
en ook nog gezond gekookt
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te dik, daar ben ik een beetje bang van
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te dik, daar ben ik een beetje bang van
Geeft altijd zo'n dierlijk zoogdiereneffect, alsof je naar een BBC documentaire met David Attenborough zit te kijken, nou ja erin meespeelt dan.quote:
Of zo’n schip dat aanmeert en tegen de stootkussens zompt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft altijd zo'n dierlijk zoogdiereneffect, alsof je naar een BBC documentaire met David Attenborough zit te kijken, nou ja erin meespeelt dan.
Veel liefhebbers voor dat soort documentaires.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft altijd zo'n dierlijk zoogdiereneffect, alsof je naar een BBC documentaire met David Attenborough zit te kijken, nou ja erin meespeelt dan.
Slecht inkoopbeleidquote:
jij koopt standaard 3 lege flessen per weekquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij koopt standaard 3 lege flessen per week
Ja of zo'n mid-air botsing tussen de vleesroze LZ129 Hindenburg en de LZ127 Graf Zeppelin.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of zo’n schip dat aanmeert en tegen de stootkussens zompt.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of zo'n mid-air botsing tussen de vleesroze LZ129 Hindenburg en de LZ127 Graf Zeppelin.
Ja van 2 miljoen euroquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden ze ook hele dure deo hebben?
Gewoon zo'n nivea bus met in Comic Sans "hele dure deo" eropquote:
Sticker met "35000 procent duurder" erop.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon zo'n nivea bus met in Comic Sans "hele dure deo" erop
en dan gaan onze buren 250000 Kenianen importeren.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Marjolein Faber
@:MinisterAenM
Mensen voelen dagelijks de gevolgen van de asielcrisis. De kiezert heeft ons een duidelijke opdracht gegeven. Het roer moet om en de instroom moet direct omlaag. Daarom kom ik met het strengste asielbeleid ooit. Ik ga voor een veiliger en blanker Nederland.
hahaquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Marjolein Faber
Mensen voelen dagelijks de gevolgen van de asielcrisis. De kiezert heeft ons een duidelijke opdracht gegeven. Het roer moet om en de instroom moet direct omlaag. Daarom kom ik met het strengste asielbeleid ooit. Ik ga voor een veiliger en blanker Nederland.
Dat blanker heb jij erin gefrummeld toch?quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Marjolein Faber
Ja en kiezert ook maar toch.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat blanker heb jij erin gefrummeld toch?
België?quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan gaan onze buren 250000 Kenianen importeren.
blijft mij verbazen dat die klapmongool zo serieus genomen wordtquote:In de Amerikaanse stad Springfield (Ohio) zijn voor de tweede dag op rij gebouwen ontruimd vanwege anti-immigratiespanningen. Trump beweerde dinsdag tijdens het verkiezingsdebat dat inwoners met Haïtiaanse achtergrond huisdieren opaten. Sindsdien staat de stad in het middelpunt van de belangstelling.
250000 kenianen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Is natuurlijk onzin want elk land wil dit wel.
Hoi Haagsquote:
Krijg je daar ook een zweepje bij?quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gidsland Duitsland
https://www.bbc.co.uk/news/articles/c4gegkkg14ko
Van pluchequote:Op vrijdag 13 september 2024 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een zweepje bij?
Best frips buiten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke
De verwarming in deze burgerrups staat aan
Beetje enthousiast
Nou ja waarom niet, je komt Japan, Canada of Nieuw Zeeland ook niet binnen als je geen beroep hebt wat ze hard nodig hebben, doodnormaal.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gidsland Duitsland
https://www.bbc.co.uk/news/articles/c4gegkkg14ko
Grensbewaker ofzo.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja waarom niet, je komt Japan, Canada of Nieuw Zeeland ook niet binnen als je geen beroep hebt wat ze hard nodig hebben, doodnormaal.
Wat doe je in het proleten vervoer?quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke
De verwarming in deze burgerrups staat aan
Beetje enthousiast
quote:
Uhm.. zitten en reizen ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat doe je in het proleten vervoer?
Ja. Juist heerlijk. Vanmorgen toen we begonnen met lopen was de korte broek nog vrij optimistisch maar daarna alleen maar zonnetje gehad. Net op de terugweg van de pub begon het ook wat fripsig te worden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dacht dat jij daar wel tegen kon
Mee eensquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Juist heerlijk. Vanmorgen toen we begonnen met lopen was de korte broek nog vrij optimistisch maar daarna alleen maar zonnetje gehad. Net op de terugweg van de pub begon het ook wat fripsig te worden.
Ideaal weer om te slapen.
Oorlog en Vredequote:
Rupsje Nooitgenoegquote:
Het rare en bizarre is dat oorlog veel beter is voor de evolutie van de mensheid, tijdens de strijd maakt men werkelijk enorme technologische stappen, meteen daarna volgen grote sociale veranderingen en de wederopbouw zorgt voor een uitmuntend arbeidsethos en werkgelegenheid voor iedereen die de oorlog overleefd heeft.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het rare en bizarre is dat oorlog veel beter is voor de evolutie van de mensheid, tijdens de strijd maakt men werkelijk enorme technologische stappen, meteen daarna volgen grote sociale veranderingen en de wederopbouw zorgt voor een uitmuntend arbeidsethos en werkgelegenheid voor iedereen die de oorlog overleefd heeft.
Terwijl je na een periode van lange vrede meer en meer mannen in roze jurkjes ziet die de pierlala dansen.
Denk dat we tegenwoordig gewoon part-time alles opbouwen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het rare en bizarre is dat oorlog veel beter is voor de evolutie van de mensheid, tijdens de strijd maakt men werkelijk enorme technologische stappen, meteen daarna volgen grote sociale veranderingen en de wederopbouw zorgt voor een uitmuntend arbeidsethos en werkgelegenheid voor iedereen die de oorlog overleefd heeft.
Terwijl je na een periode van lange vrede meer en meer mannen in roze jurkjes ziet die de pierlala dansen.
50 miljoen Kenianenquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we tegenwoordig gewoon part-time alles opbouwen.
Nightmare fuelquote:
Ja yolo enzoquote:
Leuk voor haarquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haags zangeresje Anouk denkt hier anders over.
niet alleen diequote:Op vrijdag 13 september 2024 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haags zangeresje Anouk denkt hier anders over.
De ene buutnlander dood de andere. Boeiend. Hoor ik half NL denken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:00 schreef UitStraling het volgende:
De morele stand van Nederland, dat Syrische meisje dat vermoord is door haar broertje omdat ze te westers wilde zijn, we worden daar niet eens meer boos van en er lijkt wel een soort gewenning.
Bedankt links.
Live vanuit Twente!!quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De ene buutnlander dood de andere. Boeiend. Hoor ik half NL denken.
Vroeger zou dat toch best wel verontwaardiging, verdriet en boosheid en onbegrip in de samenleving opleveren dus ik denk dat we goed ingeburgerd zijn in het land van de verse Nederlanders.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De ene buutnlander dood de andere. Boeiend. Hoor ik half NL denken.
Ford Expeditionquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een dikke auto gehuurd?
quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren de mooie leuke auto's op?
Subtiel ding wel, met treeplanken om in te stappenquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ford is wat rauw vergeleken met meer premium merken maar de expedition is een hele dikke, nee enorme dikke SUV.
Helemaal prima voor een lange roadtrip door The States.
Gewonnen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was een erg lange pot. Maar wel gezellig. Nu slapen.
Nee, eentje ging infinite met life en mana en vervolgens speelde ie iets waarmee hij onze hele decks millde. Maar op zich wel fijn dat het na bijna 3 uur wel klaar was.quote:
mooi hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Subtiel ding wel, met treeplanken om in te stappen
[ afbeelding ]
dan pasquote:Op zaterdag 14 september 2024 07:15 schreef bitterbal het volgende:
dank jullieIk vlieg vanaaf dus heb nog de middag om hier te stressen
hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 14 september 2024 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, er is nog tijd voor een
bitterbal uitzwaaicommite
Hopelijk kan je slapen in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:15 schreef bitterbal het volgende:
ja lukt vrijwel nooit echt maar probeer het wel altijdquote:Op zaterdag 14 september 2024 07:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk kan je slapen in het vliegtuig.
ik ben niet zo heel erg van de geiten om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 14 september 2024 07:31 schreef Karzai het volgende:
misschien moet je daar ook een geit nemen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-vriendin-a4865319
eff een FYI: steam family sharing is aangepast ,de vraag is of je dat kan blijven gebruikenquote:Op zaterdag 14 september 2024 07:41 schreef bitterbal het volgende:
zo alles is opgeladen. En de games zijn geupdate op deck
Meer van het opbokken ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben niet zo heel erg van de geiten om eerlijk te zijn
Wanneer wijzigt je username naar PohPiah zodat iedereen weet dat je een Thaise snack bent?quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:15 schreef bitterbal het volgende:
Waar is de kentekenplaat?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Subtiel ding wel, met treeplanken om in te stappen
[ afbeelding ]
ja daar wacht ik nog wel even meequote:Op zaterdag 14 september 2024 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer wijzigt je username naar PohPiah zodat iedereen weet dat je een Thaise snack bent?
Vet hoor. ga je wel kopen zeker?quote:
Joh, je plukt daar twee kinderen van straat en die zetten ter plekke twee schermen voor je in elkaar. Ben je voor een paar baht klaar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:05 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat mijn 2 schermen niet meer in de koffers passen
waar denk je dat ik heen gaquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, je plukt daar twee kinderen van straat en die zetten ter plekke twee schermen voor je in elkaar. Ben je voor een paar baht klaar.
Thailand; een land waar kinderarbeid nog volop aanwezig is.quote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
IK had en deed ook iets en toen daarna nog iets.
uiteraard, denk volgende creditcard maandquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vet hoor. ga je wel kopen zeker?
zeecontainer met spullenquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:05 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat mijn 2 schermen niet meer in de koffers passen
mac ondersteuning is niet aangekondigd, dus neequote:Op zaterdag 14 september 2024 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Zou dat spel op een macbook werken denk je schol?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, je plukt daar twee kinderen van straat en die zetten ter plekke twee schermen voor je in elkaar. Ben je voor een paar baht klaar.
en de steam deck? misschien niet krachtig genoeg?quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard, denk volgende creditcard maand
[..]
zeecontainer met spullen
[..]
mac ondersteuning is niet aangekondigd, dus nee
[..]
geen flauw idee, maar zou mij niet verbazen als er uiteindelijk een manier is om em op steamdeck te draaienquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en de steam deck? misschien niet krachtig genoeg?
Ik zal het wel in de gaten houden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
geen flauw idee, maar zou mij niet verbazen als er uiteindelijk een manier is om em op steamdeck te draaien
aha, ja beetje frisjesquote:
ik ben al gedouched, zo even boodschapje en andere dingen doen, moet ook optijd weer weg naar kapperquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:28 schreef Karzai het volgende:
Ik had gelukkig nog genoeg voor 2 bakkies en ben weer in bed gaan liggen
Ik heb deel 1 nog steeds niet gespeeld maar mss kan ik op dit punt ook beter even wachten.quote:
ik ben vooral blij met drop en switch tracksquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nog steeds niet gespeeld maar mss kan ik op dit punt ook beter even wachten.
ja dat hoort er ook bij....quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag alweer grootste deel richting Nederland reizen![]()
Vakantie weer bijna voorbij.
Spontaan een weekje aan vastplakken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag alweer grootste deel richting Nederland reizen![]()
Vakantie weer bijna voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |