SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ja Ede Staal zong er al overquote:
Ik weet het hehe. Liedje had mijn moeder uitgezocht voor mijn oma haar uitvaart toen.quote:
ze zweren er bij. Zo raar. ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Van colloidal silver ga je eruit zien als een smurf en daarna ga je dood.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zweren er bij. Zo raar. ik had er nog nooit van gehoord
Ja, daar word je een smurf van uiteindelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:03 schreef bitterbal het volgende:
Zij zeggen dat je voor alles Colloidal Silver moet nemen. Ken je dat @:recce
is bij mijn opa ook gedraaid toenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet het hehe. Liedje had mijn moeder uitgezocht voor mijn oma haar uitvaart toen.
zou dat helpen denk je?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar word je een smurf van uiteindelijk.
nouja dan is het in elk geval rustig nu alles weg isquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er wordt er nu eentje achterin een politieauto geduwd en het hele zootje rijdt weg.
Ja er was wat geschreeuw dus ik keek even.
Zou vooral niet heel veel naar de wijsheid en medische tips van je nieuwe landgenoten luisteren, als je een vraag hebt stel hem hier maar gerust, pure kennis en levenswijsheid genoeg hier.quote:
Hopelijk is het verhaal daarmee klaar.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er wordt er nu eentje achterin een politieauto geduwd en het hele zootje rijdt weg.
Ja er was wat geschreeuw dus ik keek even.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou vooral niet heel veel naar de wijsheid en medische tips van je nieuwe landgenoten luisteren, als je een vraag hebt stel hem hier maar gerust, pure kennis en levenswijsheid genoeg hier.
Op Los, Krek, Ama en Dimmy na dan.
Nou ja, niet natuurlijk he. Het was al een uur aan de gang dus half scoottrrijdend Klein-Istanbul is inmiddels van de partij.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk is het verhaal daarmee klaar.
Zijn wappies, net zo "grappig" dat je kans hebt dat je Coca Cola voorgeschreven krijgt door je arts in Egypte als je darmkanker hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
er was ook een keer iemand die zei dat een vrouw het aan haar zieke baby moest geven
Ach ja natuurlijk. Zal leuk weekend worden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, niet natuurlijk he. Het was al een uur aan de gang dus half scoottrrijdend Klein-Istanbul is inmiddels van de partij.
jottumquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:13 schreef Ama het volgende:
Wat is er in Zwolle aan de hand. Paniek. Trein naar Groningen en Leeuwarden gaat niet door inzet van de brandweer en ik zie heeeeel veeeeel politie hier.
Zullen zo ook wel weer weg zijn. Over drie kwartier moet mijn picnic erbij dus aan de kant graagquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk. Zal leuk weekend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |