SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Recht in de nostalgie dit.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende: [..] Ja ken je dat niet? Wel afgekoeld en compleet platgedrukt dat broodje, is echt heerlijk hoor.
Wij hadden een bandje met Nederlandstalig in de auto en pa vals mee zingen op Doe Maar - sinds en dag of 2quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij hadden een bandje met Nederlandstalig in de auto en pa vals mee zingen op Doe Maar - sinds en dag of 2
nou voor bangkok wordt nog verwachtquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:42 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal goed dat je pas wat later aankomt.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-overstromingen.html
Dag Spinquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Werden bij ons in de auto ook veel liedjes van Klein Orkest afgespeeld, dat vond ik zo leuk.
Neequote:Op vrijdag 13 september 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Ken je het land van Maas en Waal niet? @:4everblackeyed
Gat in je opvoeding.quote:
Dag spinquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dag Spin
Leve Het Nijlpaard
dat vind ik echt pareltjes van Jekkers en co
ohquote:
De muziek was vooral wat m'n ouders luisterden, maar hun smaak was vrij divers.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dag spindat album
[..]
oh![]()
dat is hier zo kapot gedraaid dat ik me daar weinig bij kan voorstellen
Werd er bij jullie muziek geluisterd, ging je op vakantie met de auto? Zo ja, wat werd er dan geluisterd?Of wat deed je tijdens de rit?
Arme jijquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gat in je opvoeding.
Hoewel, net wat je ouders luisterden. M'n mama luisterde altijd graag naar Boudewijn de Groot en Rob de Nijs, dus eh.
Zit een nostalgiefilter overheen, liever dat dan Suzan en Freek.quote:
Ahja, ook wel logisch. Rob de Nijs werd hier ook geluisterd, dat album met 100x zijn hoofd in vakjes. De rest weet ik niet meerquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De muziek was vooral wat m'n ouders luisterden, maar hun smaak was vrij divers.
En onderweg: vooral pogen niet over m'n nek te gaan. God, wat ben ik blij dat ik daar íets beter tegen kan tegenwoordig.
hahahaha oeiquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit een nostalgiefilter overheen, liever dat dan Suzan en Freek.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van mij is met iemand in den haag en ik ben jaloers dat het niet met mij is
Kadetjes met kaas en een pakje Tjolkquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kregen we vroeger altijd onderweg op vakantie
JA, die dubbelcdquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahja, ook wel logisch. Rob de Nijs werd hier ook geluisterd, dat album met 100x zijn hoofd in vakjes. De rest weet ik niet meer![]()
wat een gekut. Heb je dat altijd? Mn zus kon ook wagenziek worden maar dat was in Frankrijk in de bergen oid
Tjolk vond ik toen ik 2 was al voor baby's.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kadetjes met kaas en een pakje TjolkSchoolreisje
Omdat ze met iemand anders is. En dat is oke, zou raar zijn als ik haar zou verplichten om mij te zien als ze in Den Haag zou zijnquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]waarom ben jij daar niet met haar ?
hahahaha jaaaaaaquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JA, die dubbelcd![]()
Jep, al is het wel beter als ik de beweging kan voorspellen.
Fijn dat je je wat beter voeltquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, 2,6 km gelopen door de wijk. Beetje frisse lucht, beetje opgeknapt. Was best even heel erg ontevreden over veel dingen. Voel me nu alweer wat beter. Hoef morgen ook niet thuis te blijven voor UPS want die miskramen weten nu al dat ze het niet voor maandag weer gaan proberen![]()
5741 stapjes inmiddels. Maar even een biertje.
Aww. Je hebt ons. Een heleboel vriendenquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ze met iemand anders is. En dat is oke, zou raar zijn als ik haar zou verplichten om mij te zien als ze in Den Haag zou zijnen ik ben jaloers omdat ik geen vrienden meer heb in den haag. Maar dat is uiteraard mijn verantwoordelijkheid en niet die van haar. Maar dat gevoel mag er wel even zijn *aait zichzelf over bolletje
Woon je in Foqueville dan zit je nooit meer zonder pielquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aww. Je hebt ons. Een heleboel vrienden
Ja, en ben ik ook blij meequote:Op vrijdag 13 september 2024 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vriendenpersoon.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en ben ik ook blij meemaar misschien ook niet, misschien als ik jullie niet had dat ik dan iets meer mijn best ging doen irl. Maarja, misschien ook niet
En Haags, Liesje en ik wonen in Den Haag dus gewoon drie vrienden in je woonplaats.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ga je mee vanavond naar ons lievelingsrestaurant?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
GA DIE WERELD UIIIIIIIT, 1 SECONDEEEEEEEEE, EN KIJK GOED ROND IN ONS PARADIJS
EN VRAAG NIET NAAR DE WEG, WANT IEDEREEN IS DE WEG KWIJT
Zeg me dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je mee vanavond naar ons lievelingsrestaurant?
Kom we gaanquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeg me dat dat niet zo is![]()
IS ER WEER EEN VREETMEET WAAR IK NIET VOOR GEVRAAGD WORDquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan me ook heel goed alleen vermakenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vriendenpersoon.
Heb wel vrienden maar niet zoals anderen dat ze het nodig vinden om steeds af te spreken.
Als ik diegenen eens per jaar zie is dat ook helemaal prima
jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IS ER WEER EEN VREETMEET WAAR IK NIET VOOR GEVRAAGD WORD
zelfs bij mensen waar ik me bij me op het gemak voel heb ik niet de behoefte om vaak af te sprekenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan me ook heel goed alleen vermakenbeetje te goed denk ik soms ook. Maar soms verlang ik naar vrienden in de buurt. Maar nogmaals, is mijn verantwoordelijkheid hoor. En ben me bewust van mn eigen gedrag hierin. Maar het duurt zo teringlang voordat ik me op mn gemak voel bij mensen en dat vind ik zo vervelend dat ik het liever over sla. Oppervlakkig met mensen omgaan gaat wel oké maar daar ben ik na drie keer gezellig doen klaar mee want dan wordt het lastig
quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:12 schreef Ama het volgende:
Hopelijk straks geen irritante schreeuwende kinderen in de trein.
ik heb gebeldquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oh ik vaak ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs bij mensen waar ik me bij me op het gemak voel heb ik niet de behoefte om vaak af te spreken
Dit herken ik en bevalt prima.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs bij mensen waar ik me bij me op het gemak voel heb ik niet de behoefte om vaak af te spreken
haha dat inderdaad ja.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Meerdere keren per maand met een iemand afspreken.quote:
Waar haal je de tijd vandaan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:18 schreef Ama het volgende:
Spreek meestal om de week af met vrienden.
Blijf niet hele dagdelen hangen hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan?
Bijtijds plannen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Veel zorginstellingen waren daar al op aan het inzetten met behulp van digitalisering, maar het kabinet gaat nog een stapje verder. Het wil vol inzetten op AI en maakt een prioriteit van de daarvoor benodigde wetgeving.
Dat klinkt redelijk vaak jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere keren per maand met een iemand afspreken.
ohjaquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:18 schreef Ama het volgende:
Spreek meestal om de week af met vrienden.
En dat.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon rouleren met het afspreken van vriendenzit nu wel in een goed schema
als ik sommige mensen zie die hun hele weekend tot de nok toe vol plannen elke week denk ik echt, je bent gek.. waar is tijd voor jezelfquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan. 3 maanden van te voren moeten vragen of iemand tijd heeft.quote:
Doe ik ook, anders kom ik tijd tekort.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon rouleren met het afspreken van vriendenzit nu wel in een goed schema
waar baseer je dit op?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
"Uw scan resultaten zijn nagekeken door ZorgAI, u heeft terminale kanker, we hebben u de beste duurst mogelijke behandeling voorgeschreven, niet vergoed door uw verzekeraar.."
Ik spreek bijna altijd doordeweeks af eigenlijk. Tenzij ik een weekendje alleen ben ofzo.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik sommige mensen zie die hun hele weekend tot de nok toe vol plannen elke week denk ik echt, je bent gek.. waar is tijd voor jezelf
op dat AI kut is en de zorg 1 grote corrupte pleurisbende met graaiersquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke
Ik heb zin in een plakje verse cake
quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik sommige mensen zie die hun hele weekend tot de nok toe vol plannen elke week denk ik echt, je bent gek.. waar is tijd voor jezelf
waarvoor denk je dat AI wordt gebruikt in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
op dat AI kut is en de zorg 1 grote corrupte pleurisbende met graaiers
Helaas nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke, ja. En nu? Ga je een plakje halen?
als het aan het kabinet ligt voor alles waar ze kosten kunnen besparenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarvoor denk je dat AI wordt gebruikt in het ziekenhuis?
soms kan het binnen een paar weken 2 keer zijn maar kan ook prima eens per maand of eens per 2 maand en soms zelfs minderquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb gebeld
[..]
Oh ik vaak ook niet
Of wat is jouw definitie van vaak? Want dan misschien wel
hehehehequote:Op vrijdag 13 september 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas niet
Maar dit blijft wel hangen in mn systeem
Dus misschien ga ik wel een cake bakken deze week
krijg nu het idee dat je eigenlijk geen idee hebt?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als het aan het kabinet ligt voor alles waar ze kosten kunnen besparen
ik zou gek worden..quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja maar wel afhankelijk van met WIE je afspreekt en wat je gaat doen
Zou ik met niemand doenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere keren per maand met een iemand afspreken.
Snap ik ook niet. Vraag me dan altijd af of ik dan zo afwijkend ben.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
Okee doeiquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Even een soort FOK! pause genomen
Uhhh ja het is eetbaarquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehehe
Ben je daar goed in? Ik namelijk niet echt, cakes mislukken hier echt
[..]
krijg nu het idee dat je eigenlijk geen idee hebt?![]()
Neuh. Ik spreek met iemand af en na afloop plannen we na 2 ā 3 maanden een volgende afspraak. Soms tussendoor nog een concert of film bij sommigen. Werkt prima.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan. 3 maanden van te voren moeten vragen of iemand tijd heeft.
Nee dank je.
In weekenden heb je juist toch de tijd om met iemand af te spreken?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou gek worden..
imho: zo af en toe wat afspreken prima, maar weekend = me time in princiepe
Ja en ik maak dat natuurlijk van erg dichtbij mee....quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:28 schreef Crack_ het volgende:
En we staan nogal voor een uitdaging met betrekking tot personeel in de zorg, nogal hele grote uitdaging![]()
Van die lekkere, kleffe, gele cake. Hnngggquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas niet
Maar dit blijft wel hangen in mn systeem
Dus misschien ga ik wel een cake bakken deze week
Vind het toch wel fijn om mijn dochter iedere dag te zien.quote:
Ja die bevindt zich op een deel van het bord waar ik nooit kom.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het toch wel fijn om mijn dochter iedere dag te zien.
eetbaar klinkt niet heel lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhh ja het is eetbaar
Maar ik ga niet meedoen met vakwedstrijdenwat mislukte er ??
Ik vind ook dat er verschil zit tussen afspreken met als doel om bij te kletsen of dat je samen iets gaat doen en niet heel sociaal hoeft te doenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh. Ik spreek met iemand af en na afloop plannen we na 2 ā 3 maanden een volgende afspraak. Soms tussendoor nog een concert of film bij sommigen. Werkt prima.
wij allemaalquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik maak dat natuurlijk van erg dichtbij mee....
Ook met mensen die je graag spreekt?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh. Ik spreek met iemand af en na afloop plannen we na 2 ā 3 maanden een volgende afspraak. Soms tussendoor nog een concert of film bij sommigen. Werkt prima.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die lekkere, kleffe, gele cake. Hnnggg
mislukte cakes zijn eigenlijk het lekkerstquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhh ja het is eetbaar
Maar ik ga niet meedoen met vakwedstrijdenwat mislukte er ??
Bij de mensen die ik als vrienden beschouw maakt dat allemaal niet zo uit. Staan relaxed in het leven en doen niet zo moeilijk. Dat maakt afspreken altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind ook dat er verschil zit tussen afspreken met als doel om bij te kletsen of dat je samen iets gaat doen en niet heel sociaal hoeft te doen
ik heb hoog uit een gevoel dat dit zaken als: analyses, diagnoses, wellicht zelfs (als het wat verder is) assistentie bij behandelingen door apparatuur gaat worden..quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijg nu het idee dat je eigenlijk geen idee hebt?![]()
eens, maar AI is daar niet de oplossing voor, meer geld voor mensen erin.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:28 schreef Crack_ het volgende:
En we staan nogal voor een uitdaging met betrekking tot personeel in de zorg, nogal hele grote uitdaging![]()
Toch zou je die niet voorschotelen aan de koning en koninginquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
mislukte cakes zijn eigenlijk het lekkerst
ja, eens per maand evenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In weekenden heb je juist toch de tijd om met iemand af te spreken?
boeiequote:Op vrijdag 13 september 2024 18:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Toch zou je die niet voorschotelen aan de koning en koningin
quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook met mensen die je graag spreekt?
Stop met deze act.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:
GC / Hiep hiep hoera voor het regeer akoort.......
Ja moet een beetje bescheiden blivenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eetbaar klinkt niet heel lekker![]()
Hmm, ja niet lekker?Niet luchtig, te compact.. te zwaar. Kan het niet goed uitleggen, is ook al tijd geleden. Wilde ooit wortelcake trakteren, was zo mislukt dat ik dat hele ding heb weggegooid en sindsdien nooit meer geprobeerd
[..]
Ik vind ook dat er verschil zit tussen afspreken met als doel om bij te kletsen of dat je samen iets gaat doen en niet heel sociaal hoeft te doen
[..]
wij allemaalof wat bedoel je?
Ja. Dat je zo tegen iemand zegt "Goed geneukt lullo!quote:
Oke dus stel dat ik hierzo wat actiever zou zijn zou ik meer met je gesproken hebben dan jij met je vrienden. Bijzonderquote:
Nee, daarvoor post ik hier te weinig.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oke dus stel dat ik hierzo wat actiever zou zijn zou ik meer met je gesproken hebben dan jij met je vrienden. Bijzonder
mijn vrienden ookquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de mensen die ik als vrienden beschouw maakt dat allemaal niet zo uit. Staan relaxed in het leven en doen niet zo moeilijk. Dat maakt afspreken altijd leuk.
meer geld voor mensen, welke mensenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hoog uit een gevoel dat dit zaken als: analyses, diagnoses, wellicht zelfs (als het wat verder is) assistentie bij behandelingen door apparatuur gaat worden..
Alles waarbij je die AI kan missen als kiespijn
[..]
eens, maar AI is daar niet de oplossing voor, meer geld voor mensen erin.
dan maar minder winst voor de verzekeraars
Onzin dan neem je die aan.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Minister huppelepup riep ook 'MOETEN MEER BEJAARDENTEHUIZEN KOMEN' ja dat kan, en dan![]()
er is niemand om voor je te zorgen
Ook daarom géén arbeidsmigranten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Minister huppelepup riep ook 'MOETEN MEER BEJAARDENTEHUIZEN KOMEN' ja dat kan, en dan![]()
Iemand die zo slecht is met de Nederlandse taal waagt zich niet aan zulke lappen tekst.quote:
Sowieso, tegen de tijd dat die er zijn, is de helft al dood.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Kun jij mensen erbij toveren?quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook daarom géén arbeidsmigranten.Oh wacht...
Die vrienden koesteren en een manier vinden om dat denkpatroon te doorbreken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn vrienden ook![]()
maar ik kan moeilijk doen en voor mensen bepalen dat zij bepaalde dingen niet zouden accepteren. Dat kan ik mezelf ook kwalijk nemen omdat ik dan vind dat ik de ander niet accepteer of een negatiever beeld heb van iemand dan hoe die persoon daadwerkelijk is
Alsof mensen de zorg in willen en de lui die dat wél willen, direct opgeleid zijn.quote:
Hoezo erbij? ¤je kunt toch gewoon mensen werven?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun jij mensen erbij toveren?
[..]
Dat het erg moeilijk is om nieuwe woonbegeleiders te vinden...quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
wij allemaalof wat bedoel je?
Lijkt mij totaal oninterressand.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand die zo slecht is met de Nederlandse taal waagt zich niet aan zulke lappen tekst.
Maar zeg, hoe is het met je reeks over éénmalig Oranje-internationals? Dat lijkt me nou echt interessant
quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso, tegen de tijd dat die er zijn, is de helft al dood.
laaste: im on itquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vrienden koesteren en een manier vinden om dat denkpatroon te doorbreken.
je kunt geen mensen werven die niet bestaanquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo erbij? ¤je kunt toch gewoon mensen werven?
Trouwens zal er dan veel minder thuiszorg nodig zijn wat veel oneffectiever is.
jup..quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat het erg moeilijk is om nieuwe woonbegeleiders te vinden...
ja leuk, nogmaals; wie dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Het zijn beleidsvisies. Van mantelzorg en thuiszorg naar meer bejaardenhuizen.
Dat duurt allemaal 5-10jaar totdat die er staan.
Tot die tijd kan de zorgmarkt daar (makkelijk) op inspringen.
Onzin zeg.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
laaste: im on itkoesteren doe ik
[..]
je kunt geen mensen werven die niet bestaan
Oh dat met die huisartsen is dat toch? Ja.quote:
ok is goedquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon mensen moeten toch werken!
Wat niet? Wat een flauwekul allemaal joh.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is voor Losje echt te hopen dat ie nooit medische hulp nodig heeft. Want dit gaat niet goed komen.
Vooral aan die louche huisjesmelkers die ze in een kamer van 2 bij 0.5 huisvesten..quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:48 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat ze wat gaan doen aan de positie van die oost europese arbeids immigranten
wat is datquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:48 schreef AirwiN het volgende:
Uit-de-heup-schieten uurtje is begonnen.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:48 schreef AirwiN het volgende:
Uit-de-heup-schieten uurtje is begonnen.
ja dat bedoel ik. En als ze dan hun werk kwijt raken raken ze ook vaak dakloos. Zie je hier veel in rotterdam ookquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral aan die louche huisjesmelkers die ze in een kamer van 2 bij 0.5 huisvesten..
Oh, wel? Okee. Nou dan gaan we het tzt wel zienquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat niet? Wat een flauwekul allemaal joh.
quote:
Of iets waar al die bejaarden last van hebben vanwege gebrek aan zorgpersoneel.quote:Als je zegt dat iemand uit de heup schiet, bedoel je dat ze heel snel reageren op situaties of hun mening geven, zonder na te denken.
oh, wat een grappige termquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Of iets waar al die bejaarden last van hebben vanwege gebrek aan zorgpersoneel.
oh allah de barmhartigequote:Op vrijdag 13 september 2024 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn nichtje doet een zorgopleiding, (zou het niet aanraden maar Alla) en zocht een stageplek.
Alles vol, moest overal leuren om ergens terecht te kunnen.
Mensen willen nog steeds wel werken, en nog steeds kiezen velen een zorgopleiding.
Rutte is ooit die weg van mantelzorg ingeslagen die teveel druk legt op de maatschappij en teveel woningen bezet houdt die dagelijks bezocht moet worden door allerhande thuiszorginstellingen.
Willen ze het weer anders gaan doen:
KAN NIET!
Oh deze.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Of iets waar al die bejaarden last van hebben vanwege gebrek aan zorgpersoneel.
quote:
En jouw plan om Nederland te redden drijft op jouw ene nichtje die even geen stageplek kan vinden?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Als oudjes alleen komen te staan en zorgbehoevend zijn kunnen ze beter in bejaardenhuizen zitten. Hebben ze wat te kletsen.
De fysio, rolstoel-rijles zitten op de B.G.G., net als de kleine winkel en de kapper.
Ipv 1 op 3 kan je ineens met 1 op 7 zorgmedewerkers af.
Huizen komen vrij voor jeugdige huizenzoekers.
MAAR KAN NIET WANT MENSEN ZIJN ER NIET
Dat is niet mijn plan; dat zijn visies die nu besproken cq uitgelijnd moeten worden om de komende 20-30 jaar vol vergrijzing soepel door te komen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jouw plan om Nederland te redden drijft op jouw ene nichtje die even geen stageplek kan vinden?![]()
Of heb je soms ook 400 nichtjes?
Ben je lekker op tijd mee. De boomers lopen al tegen de 80 nu. nog 5-10 jaar en die piek is weg.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is niet mijn plan; dat zijn visies die nu besproken cq uitgelijnd moeten worden om de komende 20-30 jaar vol vergrijzing soepel door te komen.
De echte piek zijn de babyboomers en dat moet nog komen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je lekker op tijd mee. De boomers lopen al tegen de 80 nu. nog 5-10 jaar en die piek is weg.
Ja nou en, dat zijn ook mensen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoor, echt, iedere keer weer hetzelfde liedje.
Een zeldzaam profiel dat zonder twijfel een like waard is, maar dan toch weer dat ene labeltje: 'christelijk'
wat houdt je daarin tegen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Een zeldzaam profiel dat zonder twijfel een like waard is, maar dan toch weer dat ene labeltje: 'christelijk'
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:07 schreef Ama het volgende:
Bellen er twee mensen door elkaar op speaker stand hier in de trein.
Zou binnen 5 seconden liken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Vullen vrouwen dikwijls in om mannen te weren die alleen maar op zoek zijn naar iets te neuken. Zo te zien werkt het.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat houdt je daarin tegen?
Weet ook niet of ik het zou doen maar ergens denk ik 'ligt er helemaal aan hoe die ander met zn geloof om gaat en wat diegene daarin zou verwachten'
Ik wil die onzin niet in m'n leven, en zo iemand vond het toch belangrijk genoeg om te vermelden. Dan weet je eigenlijk al van tevoren dat het niet gaat werken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat houdt je daarin tegen?
Weet ook niet of ik het zou doen maar ergens denk ik 'ligt er helemaal aan hoe die ander met zn geloof om gaat en wat diegene daarin zou verwachten'
Is er iets in jouw profiel dat dat soort matches aantrekt?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
is dat echt?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vullen vrouwen dikwijls in om mannen te weren die alleen maar op zoek zijn naar iets te neuken. Zo te zien werkt het.
zal zo even kijkenquote:
ik lees aannames in dit stuk, maar als dat jouw redenen zijn dan kan dat uiteraardquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil die onzin niet in m'n leven, en zo iemand vond het toch belangrijk genoeg om te vermelden. Dan weet je eigenlijk al van tevoren dat het niet gaat werken.
Hmmquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vullen vrouwen dikwijls in om mannen te weren die alleen maar op zoek zijn naar iets te neuken. Zo te zien werkt het.
vast niet, maar hoe diegene dat uit weet jij nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof het er zomaar in wordt gegooid
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er iets in jouw profiel dat dat soort matches aantrekt?
Of dat selectie criterium 'geen islam'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Als jij door de stad loopt, gooien vrouwen dan uit berigheid onderbroeken en bh's naar je?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
wat is je sterrenbeeld?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn sterrenbeeld er ook in staan, ik geef geen neuk om sterrenbeelden
Eerste date gaan haar vader en zes broertjes ook mee.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dat selectie criterium 'geen islam'.
Geen idee want ik ken je niet.quote:
Ik ben ook echt benieuwd waarom dat een optie isquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn sterrenbeeld er ook in staan, ik geef geen neuk om sterrenbeelden
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dat selectie criterium 'geen islam'.
Van welk sterrenbeeld is dat een karaktertrek denk je?quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook echt benieuwd waarom dat een optie is
weet ik niet want ik geef niet om sterrenbeeldenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van welk sterrenbeeld is dat een karaktertrek denk je?
Nee, het is een tagje die je kan uitkiezen. Dus in theorie zijn meerderen mogelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar heb jij hem ook zichtbaar staan?
Je bent zijn Kamala Harris en hij is Trump?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog steeds triggeredleuk dat ik zoveel voor je beteken
ohquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het is een tagje die je kan uitkiezen. Dus in theorie zijn meerderen mogelijk.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent zijn Kamala Harris en hij is Trump?
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:31 schreef bitterbal het volgende:
K Ben een ram en dan zeggen mensen altijd ja dat klopt echt bij jou
Man ga weg
waarom heb jij mij gefilmd?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Beren wanneer ze horen dat @:ltvdk geland is in de VS.
@:bitterbal @:essnhills
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Beren wanneer ze horen dat @:ltvdk geland is in de VS.
@:bitterbal @:essnhills
Ja ga k volgende keer doenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]als mensen dat zeggen moet je zeggen 'haha grapje ben een schorpioen'
is het ook, prima als mensen daar iets uit kunnen halen maar het is bewezen onzinquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga k volgende keer doen
Stompzinnig vind ik horoscopen
volgende keer kom je gewoon mee dansenquote:
Die moet ik nog verder kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:35 schreef bitterbal het volgende:
Ik kijk nu Ewout en die spirituele gekkies
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:35 schreef UitStraling het volgende:
In Japan bestaat het fenomeen van johatsu, dit is het vrijwillig verdwijnen van de aardbodem om ergens anders weer helemaal opnieuw te beginnen, Er zijn zelfs bedrijven gespecialiseerd in verdwijningen, zij verstrekken een dekmantel en kunnen mensen discreet laten verdwijnen, dit kost ongeveer ¤ 3.200.
Zouden jullie dit soms willen?
Zal geen hele goede dekmantel zijn voor dat geld, maar vooruitquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:35 schreef UitStraling het volgende:
In Japan bestaat het fenomeen van johatsu, dit is het vrijwillig verdwijnen van de aardbodem om ergens anders weer helemaal opnieuw te beginnen, Er zijn zelfs bedrijven gespecialiseerd in verdwijningen, zij verstrekken een dekmantel en kunnen mensen discreet laten verdwijnen, dit kost ongeveer ¤ 3.200.
Zouden jullie dit soms willen?
ja ga zo ver weg dat niemand mij zo maar komt opzoekenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij doet dit morgen al zowat.
Nou, vind het anders wel redelijk kloppen hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:31 schreef bitterbal het volgende:
K Ben een ram en dan zeggen mensen altijd ja dat klopt echt bij jou
Man ga weg
Vond het ook al opvallend weinig, krijg een beetje zo'n 35 procent sticker idee erbij.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal geen hele goede dekmantel zijn voor dat geld, maar vooruit
kijk zie jequote:Op vrijdag 13 september 2024 19:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, vind het anders wel redelijk kloppen hoor.
Kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, vind het anders wel redelijk kloppen hoor.
geen christelijke app toevallig waar je op zit?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Valt me sowieso wel op dat ik veel christelijk voorbij zie komen. Ik zit in een vage hoek van het algoritme.
kon je dat bij breeze niet weg filteren bij voorkeuren?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Valt me sowieso wel op dat ik veel christelijk voorbij zie komen. Ik zit in een vage hoek van het algoritme.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen christelijke app toevallig waar je op zit?
Kun je mooi de hele tijd ongepaste opmerkingen over hullie kruis maken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat ie daar na weken swipen pas achter komt.
Zou het bijna gaan denkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen christelijke app toevallig waar je op zit?
Homeopathie ook, maar er liggen hele schappen vol met dure homeopathische producten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is het ook, prima als mensen daar iets uit kunnen halen maar het is bewezen onzin
ook lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:43 schreef mschol het volgende:
even gegoogled, kreeft it is kennelijk
ja klopt. ik trapte daar altijd in met hoestdrankquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Homeopathie ook, maar er lege hele schappen vol met dure homeopathische producten.
quote:
Snel verwijderen dat je christelijk bent.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou het echt grappig vinden als NK en ik elkaar onbewust zouden liken
Je kan bijna niets filterenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kon je dat bij breeze niet weg filteren bij voorkeuren?
quote:
Oh, dacht die wel effectief konden zijn (tussen haakjes). Hoogstwaarschijnlijk als placebo maar placebo's kunnen werkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Homeopathie ook, maar er lege hele schappen vol met dure homeopathische producten.
ohjaquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel verwijderen dat je christelijk bent.
Ze hebben geen betere werking dan de placebowerking inderdaad. Misschien hebben horoscopen ook een placebowerking.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:46 schreef Crack_ het volgende:
Oh, dacht die wel effectief konden zijn. Hoogstwaarschijnlijk als placebo maar placebo's kunnen werken
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou het echt grappig vinden als NK en ik elkaar onbewust zouden liken
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel verwijderen dat je christelijk bent.
Oh dat laatste kan best jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben geen betere werking dan de placebowerking inderdaad. Misschien hebben horoscopen ook een placebowerking.
Twee keer de helftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee keer de helft
450 echt fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
say what now?quote:
Klinkt niet als iets wat ik hoef te zien.quote:
denk je dat het zou kunnen helpen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je dat ook doen als het been weer opspeelt.
dankjequote:Op vrijdag 13 september 2024 19:56 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik weet niet of ik er morgen op tijd aan denk dus wil je alvast een goede vlucht toewensen morgen!
En veel fijne avonturen in Thailand.
Nouja soms zul je slapen als wij druk aan het posten zijnquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:59 schreef bitterbal het volgende:
denk niet dat jullie verschil zullen merken
Ja, maar je kunt misschien beter eerst naar een spiritueel genezer gaan.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat het zou kunnen helpen?
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Staan hier al een uur 3 politieauto's voor de deur. De collega's zijn bezig een situatie onder controle te krijgen in het begeleid-wonen complex hier tegenover
ja of andersomquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja soms zul je slapen als wij druk aan het posten zijn
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Staan hier al een uur 3 politieauto's voor de deur. De collega's zijn bezig een situatie onder controle te krijgen in het begeleid-wonen complex hier tegenover
ja ik weet het ook niet. Ik zie of hoor geen geweld of dingen die daarop wijzen.quote:
het wordt vanzelf weer lichtquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:01 schreef Ama het volgende:
Ik kom in het donker aan bij Solo straks. Dit is even wennen.
ja die zitten daar op het eiland genoegquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt misschien beter eerst naar een spiritueel genezer gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |