SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Recht in de nostalgie dit.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende: [..] Ja ken je dat niet? Wel afgekoeld en compleet platgedrukt dat broodje, is echt heerlijk hoor.
Wij hadden een bandje met Nederlandstalig in de auto en pa vals mee zingen op Doe Maar - sinds en dag of 2quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij hadden een bandje met Nederlandstalig in de auto en pa vals mee zingen op Doe Maar - sinds en dag of 2
nou voor bangkok wordt nog verwachtquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:42 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal goed dat je pas wat later aankomt.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-overstromingen.html
Dag Spinquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Werden bij ons in de auto ook veel liedjes van Klein Orkest afgespeeld, dat vond ik zo leuk.
Neequote:Op vrijdag 13 september 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Ken je het land van Maas en Waal niet? @:4everblackeyed
Gat in je opvoeding.quote:
Dag spinquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dag Spin
Leve Het Nijlpaard
dat vind ik echt pareltjes van Jekkers en co
ohquote:
De muziek was vooral wat m'n ouders luisterden, maar hun smaak was vrij divers.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dag spindat album
[..]
oh![]()
dat is hier zo kapot gedraaid dat ik me daar weinig bij kan voorstellen
Werd er bij jullie muziek geluisterd, ging je op vakantie met de auto? Zo ja, wat werd er dan geluisterd?Of wat deed je tijdens de rit?
Arme jijquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gat in je opvoeding.
Hoewel, net wat je ouders luisterden. M'n mama luisterde altijd graag naar Boudewijn de Groot en Rob de Nijs, dus eh.
Zit een nostalgiefilter overheen, liever dat dan Suzan en Freek.quote:
Ahja, ook wel logisch. Rob de Nijs werd hier ook geluisterd, dat album met 100x zijn hoofd in vakjes. De rest weet ik niet meerquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De muziek was vooral wat m'n ouders luisterden, maar hun smaak was vrij divers.
En onderweg: vooral pogen niet over m'n nek te gaan. God, wat ben ik blij dat ik daar íets beter tegen kan tegenwoordig.
hahahaha oeiquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit een nostalgiefilter overheen, liever dat dan Suzan en Freek.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van mij is met iemand in den haag en ik ben jaloers dat het niet met mij is
Kadetjes met kaas en een pakje Tjolkquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kregen we vroeger altijd onderweg op vakantie
JA, die dubbelcdquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahja, ook wel logisch. Rob de Nijs werd hier ook geluisterd, dat album met 100x zijn hoofd in vakjes. De rest weet ik niet meer![]()
wat een gekut. Heb je dat altijd? Mn zus kon ook wagenziek worden maar dat was in Frankrijk in de bergen oid
Tjolk vond ik toen ik 2 was al voor baby's.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kadetjes met kaas en een pakje TjolkSchoolreisje
Omdat ze met iemand anders is. En dat is oke, zou raar zijn als ik haar zou verplichten om mij te zien als ze in Den Haag zou zijnquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]waarom ben jij daar niet met haar ?
hahahaha jaaaaaaquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JA, die dubbelcd![]()
Jep, al is het wel beter als ik de beweging kan voorspellen.
Fijn dat je je wat beter voeltquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, 2,6 km gelopen door de wijk. Beetje frisse lucht, beetje opgeknapt. Was best even heel erg ontevreden over veel dingen. Voel me nu alweer wat beter. Hoef morgen ook niet thuis te blijven voor UPS want die miskramen weten nu al dat ze het niet voor maandag weer gaan proberen![]()
5741 stapjes inmiddels. Maar even een biertje.
Aww. Je hebt ons. Een heleboel vriendenquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ze met iemand anders is. En dat is oke, zou raar zijn als ik haar zou verplichten om mij te zien als ze in Den Haag zou zijnen ik ben jaloers omdat ik geen vrienden meer heb in den haag. Maar dat is uiteraard mijn verantwoordelijkheid en niet die van haar. Maar dat gevoel mag er wel even zijn *aait zichzelf over bolletje
Woon je in Foqueville dan zit je nooit meer zonder pielquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aww. Je hebt ons. Een heleboel vrienden
Ja, en ben ik ook blij meequote:Op vrijdag 13 september 2024 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vriendenpersoon.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en ben ik ook blij meemaar misschien ook niet, misschien als ik jullie niet had dat ik dan iets meer mijn best ging doen irl. Maarja, misschien ook niet
En Haags, Liesje en ik wonen in Den Haag dus gewoon drie vrienden in je woonplaats.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ga je mee vanavond naar ons lievelingsrestaurant?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
GA DIE WERELD UIIIIIIIT, 1 SECONDEEEEEEEEE, EN KIJK GOED ROND IN ONS PARADIJS
EN VRAAG NIET NAAR DE WEG, WANT IEDEREEN IS DE WEG KWIJT
Zeg me dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je mee vanavond naar ons lievelingsrestaurant?
Kom we gaanquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeg me dat dat niet zo is![]()
IS ER WEER EEN VREETMEET WAAR IK NIET VOOR GEVRAAGD WORDquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je mee vanavond naar ons lievelingsrestaurant?
Ik kan me ook heel goed alleen vermakenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vriendenpersoon.
Heb wel vrienden maar niet zoals anderen dat ze het nodig vinden om steeds af te spreken.
Als ik diegenen eens per jaar zie is dat ook helemaal prima
jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IS ER WEER EEN VREETMEET WAAR IK NIET VOOR GEVRAAGD WORD
zelfs bij mensen waar ik me bij me op het gemak voel heb ik niet de behoefte om vaak af te sprekenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan me ook heel goed alleen vermakenbeetje te goed denk ik soms ook. Maar soms verlang ik naar vrienden in de buurt. Maar nogmaals, is mijn verantwoordelijkheid hoor. En ben me bewust van mn eigen gedrag hierin. Maar het duurt zo teringlang voordat ik me op mn gemak voel bij mensen en dat vind ik zo vervelend dat ik het liever over sla. Oppervlakkig met mensen omgaan gaat wel oké maar daar ben ik na drie keer gezellig doen klaar mee want dan wordt het lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |