OHHHH JA. Nee die vond ik heel goed. Nu heb ik het weer scherp. Dat elektronische nummerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar je vond het nummer van Masha toch juist goed? Masha en Ziferbalt zijn de favorieten.
5quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben er weer! wat gaat het volgende nummer zijn?
Zo. Jij bent een snelle eter.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben er weer! wat gaat het volgende nummer zijn?
Eens. Het Engels is niet storend, en de stukjes in het Oekraiens zorgen voor goede afwisseling.quote:
Ze is 25 jaar he, geen 18-jarigequote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb wel een beetje het gevoel alsof ik naar een kind kijk dat zich heeft opgemaakt als een volwassene.
We deden anderhalf uur over de eerste 5 nummers, dus ik vrees het niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:01 schreef NailQueen het volgende:
Nog een uur voor UMK. Hebben we dan alle nummers gehoord?
Waarom niet 3 op een rij idd?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb hier erg veel moeite mee.
[ afbeelding ]
Dit valt inderdaad tegen. FIЇNKA of Ziferblat graag als winnaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef Sableheart het volgende:
het laatste nummer voor Oekraine nu
Nou ja, een heel klein gelukje bij een heel groot ongeluk.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:05 schreef NailQueen het volgende:
Ze hebben geluk dat ze een grote diaspora hebben anders zie ik dit maar weinig doen.
Als je het puur over muzikale kwaliteit hebt is dit misschien wel het beste wat er tot nu toe is gekozen. Komt in de studioversie wel beter tot uitdrukking dan live, maar het is echt zo slecht niet hoor.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:16 schreef NailQueen het volgende:
Dit wordt denk ik hetzelfde geval als met Tvorchi in 2023. Door de grote diaspora en pity votes halen ze de top 10 wel. Maar normaal gezien hoort zo'n inzending op de 15de/16de plaats te eindigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |